Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutaan omaa miestä-ketju

Vierailija
29.06.2019 |

Mistä ja miten sinä löysit sen kunnon miehen? Millainen hän on? Kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tapasimme baarissa ja meillä oli tavallaan yhden illan juttu. Itse en ollut kiinnostunut vakavemmasta ja tapailimme fwb-tyylisesti muutaman viikon. Meinasin pistää koko homman poikki koska en halunnut seurustelua, mutta mies pyysi että saa viedä minut edes yksille oikeille treffeille.

Suostuin ja mies tuli hakemaan minua kotoani. Kun hän oli luonani ja olimme lähdössä, koirani oksensi matolle. Mies sanoi että voi siivota mutta kieltäydyin koska en halunnut että joku muu siivoaa koirani laattoja. Ikävä kyllä minullakin on herkkä vatsa ja siivotessani koiran laattoja oksensin itsekin samalle matolle. No mies siivosi sitten molempien "sattumat" pois matolta, kääri sen rullalle ja ajoimme hänen kotiinsa jossa hän pesi maton painepesurilla. 

Yhdessä 12 vuotta

Sarjassa "parempi kuin tuhat kukkapuskaa tai sata ravintolaillallista fiinissä ravintolassa".

Pojat, muistiinpanovälineet esiin.

Vierailija
42/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on komea ja aina intoa täynnä oleva seksipommi vielä vuosien jälkeenkin. Vähän arvaamaton ja villi, mutta juuri mulle sopiva. Meillä on tosi hauskaa keskenämme. Antaa tilaa, ei kahlitse, kehuu ja kannustaa. Haastaa kasvamaan ihmisenä. Raju rakastaja ja näyttää tunteensa. Ois mullakin vientiä mutta en vaihda ikinä ❣️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme seurustella jo 16-vuotiaina, kasvoimme yhteen, loimme omannäköisemme parisuhteen ja sen säännöt ilman ennakkoluuloja, sillä olemme molemmat toistemme ensimmäiset. Olemme olleet kymmenen vuotta yhdessä, saaneet elää vapaasti, mutta silti aina rakastettuina. Olimme esimerkiksi opintojen vuoksi kolme vuotta etäsuhteessa toisistamme, ja nyt olemme molemmat omissa unelma-ammateissamme.

Mieheni on luotettava, rauhallinen, kunnianhimoinen ja vakaa. Hän ei ole koskaan sanonut minulle mitään pahaa tai ilkeää. Osoittaa rakkauttaan, hellii ja pitää hyvänä. On lapsirakas, tykkää laittaa ruokaa, jaamme kotityöt tasan. On valmis kehittymään puolisona, puhujana ja pohtijana. Hän omaa laajan kaveripiirin, ja hän harrastaa aktiivisesti urheilua.

Monien silmissä varmasti ihan tavallinen lyhyehkö sporttinen mies, mutta vuosien mittaan minun silmissäni hän vain komistuu.

Vierailija
44/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloimme seurustella jo 16-vuotiaina, kasvoimme yhteen, loimme omannäköisemme parisuhteen ja sen säännöt ilman ennakkoluuloja, sillä olemme molemmat toistemme ensimmäiset. Olemme olleet kymmenen vuotta yhdessä, saaneet elää vapaasti, mutta silti aina rakastettuina. Olimme esimerkiksi opintojen vuoksi kolme vuotta etäsuhteessa toisistamme, ja nyt olemme molemmat omissa unelma-ammateissamme.

Mieheni on luotettava, rauhallinen, kunnianhimoinen ja vakaa. Hän ei ole koskaan sanonut minulle mitään pahaa tai ilkeää. Osoittaa rakkauttaan, hellii ja pitää hyvänä. On lapsirakas, tykkää laittaa ruokaa, jaamme kotityöt tasan. On valmis kehittymään puolisona, puhujana ja pohtijana. Hän omaa laajan kaveripiirin, ja hän harrastaa aktiivisesti urheilua.

Monien silmissä varmasti ihan tavallinen lyhyehkö sporttinen mies, mutta vuosien mittaan minun silmissäni hän vain komistuu.

Vastasin jo aiemmin, mutta unohdin sanoa tuon kehun. Meillä on 31v. suhde, mutta koskaan en ole kuullut mieheni suusta mitään loukkaavaa. Sitä arvostan erityisesti, koska onhan elämään mahtunut riitojakin. Rauhallisuus ja luotettavuus pitää sisällään senkin, että ei loukkaa toista tunnekuohussakaan. Itsekin olen yrittänyt riidellä rakentavasti, mutta olen joutunut pyytämään anteeksi sanojani, vaikka en minäkään ole koskaan häntä tahallisesti loukannut sanoillani. 

Vierailija
45/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytyi ihan sattumalta kun olin hoitamassa virastoasioita. Hän on kunnollinen ja vastuuntuntoinen perheenisä. Toki hän kävi ”poikien saunailloissa” nuorempana muttei tullut hirveässä kännissä kotiin vaan oli puhdas ja hieman huppelissa.

Eniten arvostan hänen vahvaa oikeudentuntoaan sekä halua taistella yhteisen hyvän eteen. Hän on valmis panemaan itsensä likoon sataprosenttisesti tärkeiden asioiden eteen.

Olemme olleet yhdessä 27 vuotta ja elämme onnellista elämää.

Vierailija
46/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, ihana, lempeä, omistautuva. Olen koittanut parhaani mukaan olla samanlainen puoliso hänelle. Valtavan suuri sydän ja loistava huumorintaju. Ei ilkeä millään tavalla. Rehellinen ja kunnollinen. Määrätietoinen.

Ulkonäkö : 185cm/75kg (suurin piirtein), tummat hiukset, valtavat tummansiniset silmät. Vahvat käsivarret, ei ylipumpattu. Aivan aavistus alapömppöä, joka on minusta todella söpöä :)

Söpö hymy, edelleen.

10 vuotta takana, toivottavasti monta vielä edessä :).

Onko myös VALTAVA 'se'? Onko VALTAVA saldo? VALTAVA otsa?

Vierailija
47/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskalliotyyppinen luotettava, älykäs, huomioiva, hemmotteleva, todella ahkera, osaa korjata ja rakentaa mitä vain, sivistynyt. Ulkonäöltään 191 cm pitkä, roteva ja leveäharteinen, tumma ja komea. Tavattiin juhlissa ja mies jätti pitkäaikaisen tyttöystävänsä takiani. Yhdessä jo yli 20 vuotta.

Kuulostaapa todella luotettavalta...

Vierailija
48/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehutaan omaa miestä -ketju vai miestä-ketju?

Vierailija
49/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on luotettava ja tukipylväs muillekin suvun jäsenille, ei pelkästään omalle perheelle. Hän on hyvin huumorintajuinen, ja koska itsekin olen, niin en kestäisikään mitään jurottajatyyppiä päivääkään. Huumori on myös hyvää huumoria, yleensä tilannekomiikkaa parhaimmillaan, joka usein syntyy arkipäivän tilanteissa. Rakkautta ja huolenpitoa on riittänyt, vaikka aviossa oltu jo 35 vuotta. Arvostaa minua puolisona, ja minä häntä. Hän on myös erittäin taitava monissa asioissa, ja hoitaa kaiken viimeisen päälle. Osaa myös rentoutua, mutta alkoholilla ei ole osuutta asiaan, sillä alkoholia hän nauttii hyvin harvoin, esim. lasillinen viiniä tai pullollisen olutta joskus hyvän ruoan kanssa. Ei harrasta poikien iltoja yms. menoja, vaan arvostaa eniten perheen kanssa vietettyä aikaa.

Vierailija
50/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan koon ihannointia. Ei oikeasti ole mukavaa kun joutuu varomaan asentoja. Koko hommasta menee huvi kun joutuu itse jarrutella ettei satu vaikka toinen koittaa olla huomaavainen. Älkää turhaa olko kateellisia varustuksesta.

Vierailija
51/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekäs, kiltti, luotettava, turvallinen, hyvä isä, määrätietoinen, hellä ja huomioiva sängyssä ja vielä todella komea, pitkä ja raamikas. Miehessä ei ole mitään, mikä ärsyttäisi ja rakastan yli kaiken vielä 25 v naimisissaolon jälkeen. Tavattiin keikalla ja sieltä jatkoille.

Vielä todella pitkä ja raamikas.. Miksi minä saan paskaa niskaan jos kehun naiseni fyysiä ominaisuuksa? Jos näin teen, en ole hyvä mies, jotenkin tämä on tosi kaksinaamaista.

Vierailija
52/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vongannut pildeä 12 vuoteen.

Vierailija
53/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Ex kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskalliotyyppinen luotettava, älykäs, huomioiva, hemmotteleva, todella ahkera, osaa korjata ja rakentaa mitä vain, sivistynyt. Ulkonäöltään 191 cm pitkä, roteva ja leveäharteinen, tumma ja komea. Tavattiin juhlissa ja mies jätti pitkäaikaisen tyttöystävänsä takiani. Yhdessä jo yli 20 vuotta.

Ei pitänyt kahta naista yhtä aikaa, vaan jätti edellisen ennen kuin alkoi seuraavan kanssa?

Vierailija
54/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on hyvin sitoutunut. Hän haluaa tehdä ja harrastaa kanssani kaikenlaista. Hän on tunteellinen ja empaattinen ja hänelle on tärkeää ylläpitää yhteyttä kanssani. Hän puhuu minusta muille aina kauniisti.

Hän on ihmis- ja eläinrakas.

Kotitöiden ja seksin suhteen hän on tasapuolinen ja huomioiva.

Hänen kanssaan voi keskustella monenlaisista asioista. Hän tekee erinomaista ruokaa.

Hän pukeutuu tyylikkäästi.

Vierailija
55/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. parhaita puolia on rauhallisuus kun itse en ole. Eläinrakkaus. Hyvä sängyssä, kestävä ja huomioiva.

Ihana kroppa, iso ja miehekäs, ei tartte kuin hetki katsoa miestä niin alkaa tehdä mieli.

Vierailija
56/65 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
57/65 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
58/65 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yhdessä. Tavattiin baarissa. Otti yhteyttä pari päivää sen jälkeen. Mieheni on ristiverinen, pitkä ja sopivasti atleettinen. Hänessä teki vaikutuksen inhimillisyys, rehellisyys, tunteellisuus, lempeys yhdistettynä miehekkyyteen. Muistan kun ekana jouluna sairastuin kuumeiseen flunssaan ja harmittelin sitä että en jaksakaan leipoa suunnittelemaani kakkua. Mieheni sanoi että hän leipoo jos minä kerron ohjeen. Ja niin hän leipoi. Miten voi mies näyttääkään niin seksikkäältä ja haluttavalta, kun hänellä on sähkövatkain vahvoissa käsissään ♡ Mieheni on ollut minulle korvaamaton tuki ja turva sekä ihana kumppani. Häneen voi luottaa. Hän huolehtii lapsistamme, minusta, kodistamme ja lemmikistämme. Haluan elää hänen kanssaan ja rakastaa häntä aina. Tiedän olevani onnekas kun olen saanut näin loistavan miehen.

Vierailija
59/65 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv. Ex kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitänyt kahta naista yhtä aikaa, vaan jätti edellisen ennen kuin alkoi seuraavan kanssa?

Juuri niin, kertoi heti tavanneensa toisen ja lopetti edeltävän suhteen ennen uuden aloittamista.

Vierailija
60/65 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rauhallisempi kuin minä, ja osaa ratkoa monenlaisia asioita. Hän on komea, ja ottaa perheen huomioon ihanasti. Myös seksi hänen kanssaan on hyvää, ja sitä on edelleen riittävästi.

Lisäksi hän on todella hyvä kokkaamaan, ja hän osallistuu kaikkiin kotitöihin tasapuolisesti. Ei ryypiskele, vaan ottaa kohtuudella silloin harvoin kun on ulkona kavereidensa kanssa juhlimassa. 

Ja nyt kun hänelle on tullut ensimmäiset harmaan sävyt tummiin hiuksiin, niin hän näyttää mielestäni todella komealta.

Olenkin välillä ihmettellyt, että kuinka olenkaan löytänyt näin ihanan miehen. Lähipiiristä kun löytyy toisenlaisiakin tapauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi