Kehutaan omaa miestä-ketju
Mistä ja miten sinä löysit sen kunnon miehen? Millainen hän on? Kauanko olette olleet yhdessä?
Kommentit (65)
Neljämetrinen ja pieni suu, ei syö kuin riisi jyvän päivässä. Suun koko nappulallekin niiiiin sopiva.
Pierut mansikkaisia, osaa tuulastaa nenällään.
Älykäs, komea, tupakoimaton, sivistynyt (lukee kirjoja ja osaa keskustella), hyvät sosiaaliaet taidot, hyvä esiintyjä, lapsirakas, perhekeskeinen, kätevä tekemään kodin korjaushommia, hyvä rakastelija (ei pidä minua puutteessa), kielitaitoinen, tykkää matkustella jne.
Tavattiin livenä ulkomailla 9 vuotta sitten. Aluksi olimme satunnaisessa seksisuhteessa. 2 vuotta olemme olleet avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tähänastisista kommenteista!
Löytyykö vielä sellaisia erityisiä piirteitä miehessäsi, jotka ovat niitä omia lemppareitasi? Fyysisiä piirteitä, luonteenpiirteitä tai hellyyttäviä tapoja ?
-ap
Mieheni istuu, silloin kun pystyy eli lähinnä kotona, toinen jalka koukussa ja toinen lattiaa vasten. (Eli jos on vaikka syömässä niin sääriosa nojaa ruokapöytään) Tämä on mielestäni todella hellyyttävää, en tiedä miksi. :)
Fyyfisesti yksi lenpikohdistani on hänen niskansa. Katselen sitä usein kun hän esim. pelaa koneellaan ja on selkä minuun päin. Ja erityisesti se kohta missä hiukset loppuvat ja niska alkaa. Hänellä on todella seksikäs niska, jos se on mahdollista :) Se on myös yksi hänen herkimmistä kohdistaan joten lähestyn sitä hellästi suukotellen.
Luonteeltaan hän on, niinkuin joku aiemmin hyvin tiivisti, peruskalliomainen. Vakaa, varma, päättäväinen, luotettava. Hellin häntä ja hän hellii minua. En vaihda jos saan valita. <3.
Teininä tavattiin ja rakastuttiin, nyt lähestytään eläkeikää.
Ihana mies on aina ollut, kohtelias ja huomaavainen, vieläkin tunnen olevani prinsessa hänelle. Ulkomuotokin on kaikin puolin edustava ja luonteeltaan työteliäs ja hurmaava, tulee toimeen kaikkien kanssa.
Yhteisen ystävän kautta, takana viisi yhteistä vuotta joista yksi avoliitossa. Huolehtivaisin tuntemani mies. Älykäs, sivistynyt, huumorintajuinen, seksikäs könsikäs 😍
Löysin mieheni kaverini synttärijuhlista. Hyvä tuuri, mieheni oli siellä kaverin kaverin avecina. :)
Mieheni on pirun komea, hauska, luotettava, hauska, musikaalinen, taitava käsistään, aito, lämmin, rakastava, kunnianhimoinen, vähän suuruudenhullu, pitkäjänteinen, loistava isä, aamu-uninen, älykäs.
Olemme olleet yhdessä reilut 6 vuotta, naimisissa 5,5 v
Hänellä on paljon hyviä luonteenpiirteitä, niistä on vaikea valita voittajaa.
Hänen kaikista paras puolensa on kuitenkin se, että hän on minuun rakastunut. Ja ymmärtää että hänen kotinsa ja paikkansa elämässä on minun rinnallani, ei alapuolella, ei yläpuolella. Hän ei pyydä mitään joten hän saa kaiken, minkä pystyn hänelle antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö vielä sellaisia erityisiä piirteitä miehessäsi, jotka ovat niitä omia lemppareitasi? Fyysisiä piirteitä, luonteenpiirteitä tai hellyyttäviä tapoja ?
-ap
Fyysisistä piirteistä lemppareitani ovat mieheni silmät ja tuoksu/haju. Miehelläni on todella kauniit, sinivihreät silmät, paksut, tummat kulmat ja komea luusto. Ja paljon karvaa naamassa.
Luonteeltaan hän on muut huomioiva ja seurallinen. Mielestäni viehättävintä on kuitenkin se, että hän "hyväksyttä ajatuksensa vain itsellään". Esim. perustaessaan yrityksen hän vain aloitti työt eikä pyytänyt mielipidettä kuin minulta tietysti. Hän pitää ilmapiirin positiivisena, mutta on määrätietoinen.
Se miten mieheni puhuu lapsillemme on hellyttävää. Hän saa usein lapset vähän ylikierroksille, iskän kanssa on paras leikkiä. Onneksi hän kyllä kuuntelee jos sanon, että nyt ei ole hyvä aika villitä lapsia. Mies osaa olla rento lasten kanssa ja esim. ottaa heidät apureiksi siivoamisessa ilman stressiä. Osaisinpa minäkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on paljon hyviä luonteenpiirteitä, niistä on vaikea valita voittajaa.
Hänen kaikista paras puolensa on kuitenkin se, että hän on minuun rakastunut. Ja ymmärtää että hänen kotinsa ja paikkansa elämässä on minun rinnallani, ei alapuolella, ei yläpuolella. Hän ei pyydä mitään joten hän saa kaiken, minkä pystyn hänelle antamaan.
Hyvin tiivistetty!
Vierailija kirjoitti:
Löysin mieheni kaverini synttärijuhlista. Hyvä tuuri, mieheni oli siellä kaverin kaverin avecina. :)
Mieheni on pirun komea, hauska, luotettava, hauska, musikaalinen, taitava käsistään, aito, lämmin, rakastava, kunnianhimoinen, vähän suuruudenhullu, pitkäjänteinen, loistava isä, aamu-uninen, älykäs.
Olemme olleet yhdessä reilut 6 vuotta, naimisissa 5,5 v
Eikun 4,5 v naimisissa. Nyt takaisin peruskouluun...
Koskaan näiden 45 vuoden aikana hän ei ole sanonut minulle pahasti! Tapasimme opiskelijabileissä. Hän on kiltti, ahkera, hyväkuntoinen, urheilullinen, luotettava ja lapsirakas. Lastenlasten odottama pappa.
Mieheni on tavallaan kuin minun miespuolinen versioni tai minä olen hänen naispuolinen versionsa.
Sovimme hyvin yhteen.
Joissain tilanteissa ei tarvita edes sanoja, katsekontakti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Me tapasimme baarissa ja meillä oli tavallaan yhden illan juttu. Itse en ollut kiinnostunut vakavemmasta ja tapailimme fwb-tyylisesti muutaman viikon. Meinasin pistää koko homman poikki koska en halunnut seurustelua, mutta mies pyysi että saa viedä minut edes yksille oikeille treffeille.
Suostuin ja mies tuli hakemaan minua kotoani. Kun hän oli luonani ja olimme lähdössä, koirani oksensi matolle. Mies sanoi että voi siivota mutta kieltäydyin koska en halunnut että joku muu siivoaa koirani laattoja. Ikävä kyllä minullakin on herkkä vatsa ja siivotessani koiran laattoja oksensin itsekin samalle matolle. No mies siivosi sitten molempien "sattumat" pois matolta, kääri sen rullalle ja ajoimme hänen kotiinsa jossa hän pesi maton painepesurilla.
Yhdessä 12 vuotta
Mikään ei ole viehättävämpää kuin mies joka on tilanteen tasalla. Mikään ei ole yhtä puoleensavetävää.
Kun miettii tuota tilannetta, ensin koira oksentaa (mikä yksinään saisi useimmat nyky"miehet" kakomaan), sitten oksentaa nainen. Nainen on varmaan tuossa tilanteessa masentunut ja olettaa että se oli sitten näiden treffien ja tämän miehen menoa. Mies joka käärii hihansa ja ryhtyy toimeen tekee nykyaikana varmasti vaikutuksen. Extrapisteet vielä siitä että hän ei a) käyttänyt fraasia "eww, oksennus" ja b) käyttänyt fraasia "kylhän se tohon kuivuu. Eiköhän lähetä? Ethän sit oksenna mun autoon?" vaan ymmärsi että tuollaiset on siivottava heti tai sekä haju että jäljet pinttyvät mattoon. Hyvä mies.
Tavattiin jatkoilla ja siitä lähtien oltu kuin paita ja peppu, yksi lapsi aikaan saatu. Parasta miehessä on luotettavuus, tasaisuus ja rauhallisuus sekä hyvä sydän. Naisia arvostava, järkevä ja älykäs. Sivistynyt, lukee paljon ja muutenkin meillä on samat mielenkiinnon kohteet. Seksuaalisesti olemme täydellinen match. Myös ulkoisesti vastaa täydellisesti miesihannettani, hyvin haluttava, pitkä ja komea könsikäs. Välillä oikein jään ihailemaan häntä, kun makaa vaikka sohvalla katsomassa telkkaria, että onko mulla oikeasti noin komea ja ihana mies :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tapasimme baarissa ja meillä oli tavallaan yhden illan juttu. Itse en ollut kiinnostunut vakavemmasta ja tapailimme fwb-tyylisesti muutaman viikon. Meinasin pistää koko homman poikki koska en halunnut seurustelua, mutta mies pyysi että saa viedä minut edes yksille oikeille treffeille.
Suostuin ja mies tuli hakemaan minua kotoani. Kun hän oli luonani ja olimme lähdössä, koirani oksensi matolle. Mies sanoi että voi siivota mutta kieltäydyin koska en halunnut että joku muu siivoaa koirani laattoja. Ikävä kyllä minullakin on herkkä vatsa ja siivotessani koiran laattoja oksensin itsekin samalle matolle. No mies siivosi sitten molempien "sattumat" pois matolta, kääri sen rullalle ja ajoimme hänen kotiinsa jossa hän pesi maton painepesurilla.
Yhdessä 12 vuotta
Mikään ei ole viehättävämpää kuin mies joka on tilanteen tasalla. Mikään ei ole yhtä puoleensavetävää.
Kun miettii tuota tilannetta, ensin koira oksentaa (mikä yksinään saisi useimmat nyky"miehet" kakomaan), sitten oksentaa nainen. Nainen on varmaan tuossa tilanteessa masentunut ja olettaa että se oli sitten näiden treffien ja tämän miehen menoa. Mies joka käärii hihansa ja ryhtyy toimeen tekee nykyaikana varmasti vaikutuksen. Extrapisteet vielä siitä että hän ei a) käyttänyt fraasia "eww, oksennus" ja b) käyttänyt fraasia "kylhän se tohon kuivuu. Eiköhän lähetä? Ethän sit oksenna mun autoon?" vaan ymmärsi että tuollaiset on siivottava heti tai sekä haju että jäljet pinttyvät mattoon. Hyvä mies.
Tuo tarina teki kyllä minuunkin vaikutuksen! Mutta uskoisin, että mun mies tekisi saman, ainakin on siivonnut omia oksennuksiani, kun olin ulkomailla ruokamyrkytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä 12 vuotta
c) Ei myöskään käyttänyt fraasia "miks mun pitäis toi siivota, ei se mun ongelma oo?"
Huoh, kommenteista voi päätellä että ainoastaan pitkät, komeat ja lihaksikkaat pariutuvat.
T. Lyhyt, ruma ja katkera p*ska.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, kommenteista voi päätellä että ainoastaan pitkät, komeat ja lihaksikkaat pariutuvat.
En kyllä huomannut lihaksista mitään mainintoja, mutta pituudesta kyllä. Mun mies ei ole lihaksikas, en pidä treenatuista.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 viestiä ja pikaisesti laskettuna 4 mainintaa pituudesta, 2 lihaksista ja suurimmassa osassa ei mainittu ulkonäköä ollenkaan. Luonteenpiirteiden perusteella eniten kehuja ja mainintoja.
-ap