Onkohan Päivi Räsänen ollut pahalla tuulella tänään?
Kommentit (9)
Tukehtunut pullaansa. Mut sitten Niilo pelasti tilanteen kertomalla alapää vai yläpää vitsinsä.
On vaikea ymmärtää tuollaisen ihmisen kuin Räsäsen ajattelua. Siis että koska MINÄ haluan ettei homoja ole, niin heidän pitää lakata olemasta.
Häh?
Ei kukaan pakota Räsästä muuttamaan identiteettiään, joten miksi hän puuttuu toisten sukupuoliseen suuntaukseen?
Tuskinpa Päivi Räsänen on ollut pahantuulinen
Päivi Räsänen on suoraselkäinen ihminen. Hänellä on oikeus puolustaa näkemystään, aivan samoin kuin niilläkin, joilla asioista on erilainen näkemys.
Veikkaan ettei niin kauheasti pohdi homoja mitä he luulevat. Kirkon asioita varmaan pohtii, kiinnostaa todennäköisesti häntä enemmän. Kirkon pride-osallistumisesta huomautti.
Päivi Räsänen elämä tuskin on raskaampaa kuin muillakaan.
Hänellä on oma maailmankatsomuksensa, aivan kuin sinullakin.
Kummallakin teillä on oikeus olla sitä mieltä asioista, mitä olette.
Ja kummatkin teistä saavat puolustaa näkemystään, omilla argumenteillaan.
Jollain tapaa on pakko kunnioittaa ihmistä, jolla on periaatteita. Päivi varmasti oikeasti toimii uskonsa ja periaatteidensa mukaan, eikä helposti taivu.
En itse ole kaikesta samaa mieltä, mutta Päiville kyllä nostan hattua.
Vastenmielinen henkilö.
En voisi itse poliitikkona kuvitellakaan että rupeaisin pakottamaan ihmiset elämään yksityiselämänäänsä sen mukaan mikä mun henkilökohtainen usko tai arvo on.
Tuo itseriittoisuus on jotain kuvottavaa. "Koska minä en tykkää siitä, tästä tai tuosta, SINÄKÄÄN et saa tykätä, koska se häiritsee MINUA ja MINUN uskoani ja arvojani".
Ihan lasten hiekkalaatikkoleikkien tasoista ideologiaa.
Pelottavaa, että tuollainen hihhuli on lääkäri
Päivi on varmaan paennut kesämökilleen ja pysyy kaukana kaikesta mediasta välttääkseen kaiken maailman pahuuden ja syntisyyden näkemisen.
Voi Päivi, mahtaa elämäsi olla raskasta.