Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Schwarzkopf Blonde 10.21 Icy Vanilla

Vierailija
29.06.2019 |

Onko kukaan värjännyt tällä värillä hiuksiaan? Mikä oma hiusvärisi on? Tuliko keltaiseksi? Mitäköhän tuo neljän asteen vaaleneminen tarkoittaa?

Itselläni on tummanvaaleat hiukset, jotka tulevat vitivalkoisiksi Schwarzkopfin voimakkaammilla vaalennusaineilla eli ovat liian voimakkaita. Toisaalta ne ovat keltaiset ennen liilan sävyn laittoa, jonka pakkaus sisälsi, mutta tämä varmaan on tarkoituskin eli vaalennus ei suoraan tee vitivalkoista hiusta, vaan tarvitaan liilansävyistä väriä vaalennuksen jälkeen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt jo useamman vuoden kyseisellä värillä. Omat hiukseni hieman "maantienväristä" vaaleammat eli melko vaalea juuri. Värjää lupaustensa mukaisesti sen n. kahdesta neljään astetta. Ei siitä väristä tietenkään niin viileä tule kun siinä kuvassa vaan aluksi kyllä tarvitaan kunnollista, paljon pigmenttiä sisältävää hopeashampoota useamman pesun ajan. Niillä saa sen halutun viileyden sitten. Ei pahasti keltainen tullut ainakaan minulla

Vierailija
2/5 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tätä väriä kaksi kertaa. Sillä saa tumman vaaleat hiukset aavistuksen oranssiseksi. Mutta jos tyveä värjää tällä esim. kahden kuukauden välein niin se vaalentaa aina hieman muutakin kuin tyveä ja lopputulos on varsin hyvä eli lievä punertavuus jää vain tyveen, eikä ole häiritsevä. Lisäksi sävyttävästä hoitoaineesta saa kyllä tuhkan sävyä, kunhan on saanut hiuksen muuten vaaleaksi. Lopputulos lähtökohdiltaan aika vaalean väriseen hiukseen on siis hopeinen. Esimerkiksi ruskeaan hiukseen ei tällä värillä ole mitään tehoa. Omaa päänahkaani tämä kirvelee vähän, vaikka vaalennus onkin näin minimaalista. Hiuksista tulee värjäyksen jälkeen hoidetun tuntuiset.

Vaalennus lupaa 2-4 astetta. En ymmärrä, mitä nämä asteet ovat, mutta esim. sävyn 8 ruskeista hiuksista ei tule tätä 10.1. sävyä. Lähtökohta omissa hiuksissa täytyy olla jo noin 9 paikkeilla eli tumman vaaleat tai vaalean ruskeat korkeintaan. Eli vaalennus 1 aste tällä logiikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä uusi Schwarzkopfin Blonde Icy Vanilla 10.21 toimii minulla ja saavutan vaaleanruskeisiin hiuksiin kauniin hopeanvaalean sävyn pitämällä hiuksissa sen 40 min sekä laittamalla pyyhekuiviin hiuksiin mukana tulevan hoitoaineen jota pidän 10 min sen kolmen minuutin sijaan. Jatkossa olen värjännyt vain juurikasvun, hoitoaine sitten taas kokopäähän kymmeneksi minuutiksi. Värjään juurikasvun kolmen, neljän viikon välein, tukkani kasvaa nopeasti.

Vierailija
4/5 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin, en pitänyt. Todella epätasainen tulos ja söi tukkaa paljon. Siirryn takaisin luottotuotteeseeni, Schwarzkopfin vanhaan kunnon Poly Coloriin sävyssä 9. Paljon hellävaraisempi sekä värjäystulos hämmästyttävän tasainen. Ok, tekee kultaisen vaalean värin mutta ei haittaa kun muuten niin super !

Vierailija
5/5 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt tätä väriä kaksi kertaa. Sillä saa tumman vaaleat hiukset aavistuksen oranssiseksi. Mutta jos tyveä värjää tällä esim. kahden kuukauden välein niin se vaalentaa aina hieman muutakin kuin tyveä ja lopputulos on varsin hyvä eli lievä punertavuus jää vain tyveen, eikä ole häiritsevä. Lisäksi sävyttävästä hoitoaineesta saa kyllä tuhkan sävyä, kunhan on saanut hiuksen muuten vaaleaksi. Lopputulos lähtökohdiltaan aika vaalean väriseen hiukseen on siis hopeinen. Esimerkiksi ruskeaan hiukseen ei tällä värillä ole mitään tehoa. Omaa päänahkaani tämä kirvelee vähän, vaikka vaalennus onkin näin minimaalista. Hiuksista tulee värjäyksen jälkeen hoidetun tuntuiset.

Vaalennus lupaa 2-4 astetta. En ymmärrä, mitä nämä asteet ovat, mutta esim. sävyn 8 ruskeista hiuksista ei tule tätä 10.1. sävyä. Lähtökohta omissa hiuksissa täytyy olla jo noin 9 paikkeilla eli tumman vaaleat tai vaalean ruskeat korkeintaan. Eli vaale

Vanha ketju, muttan tummanvaalean koodi on 7. Kiinnostaisi lyllä että miten tämä puree vvaaleanruskeisiin hiuksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi