Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako seetripuun palaa/vaatekaappi??

Vierailija
29.06.2019 |

Ostin paketin jossa 12kpl punaseetripuukuutioita ja ei hajuakaan riittoisuudesta? Ja voiko ne kuutiot vain laittaa hyllylle kaapissa vai onko parempi jos on jotain pussukoita joihin roikkumaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään tietoa/kokemuksia kys asiasta?

Vierailija
2/6 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hajua määrästä, mutta itse olen vain laittanut hyllylle. Sitten mulla on sellaisia renkaita ja niitä olen laittanut 1 per henkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät noita jo todettujen turkiskuoriaisten torjuntaan, puupalikoista öljy haihtuu ja niihin pitää lisätä öljyä muutaman kerran vuodessa.

Palikoita melkein parempi vaihtoehto on vain sivellä öljyä suoraan nurkkiin ja listoihin.

Vierailija
4/6 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole todennut mitään, vaan tyhjentänyt ja putsaillut paria-kolmea kaappia josta todisteena 2 isoa jätesäkillistä vermettä odottamassa roskikseen viemistä, tai Uffin laatikkoon. Ja sen innoittamana ostin noita punaseetripalikoita paketillisen, pitää kuulema koiperhoset poissa ja ilm raikastaa ilmaakin kaapissa..

Laitoin niitä nyt 2-3/kaappi.

Ap

Vierailija
5/6 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
6/6 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin puupaloihin ei ole lisätty öljyä, ne ovat punaseetriä. Niitä tulee hioa (hiekkapaperilla) silloin tällöin. Pistää niitä sen verran, kuin tykkää: ovat kuitenkin vain ötököiden takia, ei niistä mitään raikkautta kaappiin tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan