Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asuttaisiin muumilaaksossa, minä en tulisi pikku Myyn kanssa toimeen

Vierailija
29.06.2019 |

Miksi se on niin suosittu? Nuuskamuikkunen olisi mukavampaa seuraa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tulisi, jo reaalimaailmassa kasvavan tuollaisia ihmistyyppejä. Jatkuvasti vihainen ja pilkkaava pikku myy vaikuttaa kiusaajatyypiltä.

Vierailija
2/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kavahdan en kasvavan 1/1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika äkkiä olisi kyseinen Myy myyty toiseen laaksoon.

Vierailija
4/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ihmetellyt Pikku Myyn suosiota. Minustakin hän on raivostuttava kakara ja inhokkini koko Muumilaaksossa. Haisulikin on sympaattisempi.

Vierailija
5/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein netissä testin kuka muumihahmo olisin ja tuli Pikku Myy. Minusta ei pidetä palstalla, ja nyt syy siihen selvisikin.

Vierailija
6/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverit sanoi, että olen Pikku Myy. Itse olen omasta mielestäni ennemminkin sekoitus Pikku Myytä, Muumimammaa ja Niiskuneitiä. 

Vierailija
7/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein netissä testin kuka muumihahmo olisin ja tuli Pikku Myy. Minusta ei pidetä palstalla, ja nyt syy siihen selvisikin.

Mulle tuli muumimamma ❤️

Vierailija
8/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt, enkä ymmärrä miksi tykätään. Ilkeä ja näsäviisas tyyppi, aina aukomassa päätään. Oon karsinut kaveripiiristä vastaavat "Pikku Myyt" jo vuosia, vuosia sitten.

Haisuli ja Nipsu on lemppareita.

Vierailija
9/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo pitäny Myytä ikinä ilkeänä. Enemmin on hieman röyhkeä ja sanavalmis. Auttaa kuitenkin ystäviään pulassa eikä jää nössöilemään muiden taakse piiloon tiukan paikan tullen.

Vierailija
10/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä siitä uudesta sarjasta mutta kirjoissa Myy on vain äärimmäisen itsenäinen eikä tarvitse ketään. Ehkä välillä hieman ärsyttää tahallaan myös joo, mutta ei ole mikään kiusaaja (ja minusta Myy toimii kirjoissa välillä Muumipeikolle "peilinä" jonka avulla hän näkee itsensä tarkemmin).

Sarjakuvissa Myy on kyllä aika kiusankappale, ainakin siinä missä tulee kuvioihin.

Vierailija
11/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo pitäny Myytä ikinä ilkeänä. Enemmin on hieman röyhkeä ja sanavalmis. Auttaa kuitenkin ystäviään pulassa eikä jää nössöilemään muiden taakse piiloon tiukan paikan tullen.

Kyllähän se nälvii ja piikittelee Nipsua lähes lakkaamatta. Muille on ihan siedettävä, mutta tuollainen sorsiminen laskee kyllä pisteitä.

Vierailija
12/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös. Myy saattaa vaikuttaa ilkeältä ja näsäviisaalta kakaralta, muttei ikinä jättäisi ystäviään pulaan, ja puolustaa aina heikompiaan. Jos asuisin Muumilaaksossa, niin olisin todennäköisesti tuon pikkuvintiön paras kaveri.

Vierailija
13/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia Pikku-Myyt tarvitsevat Iso-Myyn otetta. Heidät saa kuuntelemaan, kun käyttää samoja keinoja mutta ovelammin ja älykkäämmin. Heille voi heittää mielipiteensä esittämisen jälkeen aina: Mielenkiintoista! Ja miten olet päätynyt tuohon?

14/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Myy on ilkikurinen ja juuri röyhkeä. Hänellä on toisaalta rohkeutta puuttua epäoikeudenmukaisuuksiin ja ottaa uusia tyyppejä mukaan porukkaan, rikkoa jäätä. Pikku Myyn sosiaalinen olemus äänenkäyttöä myöten on hyökkäävä myös silloin, kun hän on kiltti.

Jos asuisin Muumilaaksossa, voi olla etteivät minun ja Myyn kemiat kohtaisi, mutta ajan mittaan tulisimme kyllä toimeen.

Vierailija
15/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! Muutan ihan vapaaehtoisesti toiseen laaksoon, jossa asuu ja elää suvaitsevampia ihmisiä ja jossa jokainen saa olla juuri sellainen kuin sattuu olemaan.

Vierailija
16/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumipeikko on rasittava beta, KASVA MIEHEKSI!

Vierailija
17/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskuneiti on vaimomatskua 100%

Vierailija
18/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tykännyt, enkä ymmärrä miksi tykätään. Ilkeä ja näsäviisas tyyppi, aina aukomassa päätään. Oon karsinut kaveripiiristä vastaavat "Pikku Myyt" jo vuosia, vuosia sitten.

Haisuli ja Nipsu on lemppareita.

Mikä siinä Haisulissa on niin hyvää? Sulkee Ninnin sinne luolaan, varastaa Niiskun siivet ja sen tummennetun lasinpalan jolla saa katsoa auringonpimennystä. Toki Haisulissa on myös sympaattisia piirteitä. 

Vierailija
19/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tulisi, jo reaalimaailmassa kasvavan tuollaisia ihmistyyppejä. Jatkuvasti vihainen ja pilkkaava pikku myy vaikuttaa kiusaajatyypiltä.

Mä luin tuon kasvavan ensin, että kasvatat tuollaisia ihmistyyppejä. Mietin, että olipa vinkeesti muotoiltu lause. :D

Pikku Myy jatkuvasti vihainen ja pilkkaava? Eikai... Pikku Myy on huonosti kasvatettu kakara, mutta itse arvostan hänen suoruuttaan. Kaipaisi pientä suodatusta, mutta kasvatuksella sekin olisi hoidettu. Se on piristävää tässä mumisijoiden ja seläntakana puhujien maailmassa.

Vierailija
20/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tyyppi kieltämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan