Varattu mies flirttailee työpaikalla
Mun työpaikalla on mies joka mun mielestä flirttailee mulle. Meidän töissä on tosi paljon porukkaa ja juttelee kyl kaikille ja on tosi mukava mutta mulle aina kiusoittelee ja mä teen sille samaa. Muille en oo nähny tekevän samaa. Pari kertaa on myös koskenut mun kättä kun on ollu joku keskustelu ja tehnyt sen ohimennen. Vaikka ollaan isommassa porukassa niin jotenkin aina välillä se kuitenkin puhuu ja kiusoittelee vaan mulle vaikka siinä on muita, tai kysyy jotain asioita vain minulta, esim "oonko menossa työpaikka ruokalaan syömään". Hakeutuu myös mun seuraan.
Ei oo sanonut mulle että sillä on tyttöystävä, mutta kuulin asiasta kun puhui toiselle työkaverille. Mulle puhuu välillä "me käytiin siellä ja me aiotaan mennä" ei siis sano että tyttöystävän kanssa vaan puhuu vaan "meistä". En olis arvannut että tää tyyppi on varattu kun flirttailee ja kiusoittelee mun kanssa koko ajan. Vähän kyllä petyin kun ohimennen kuulin että on varattu.
Voiko olla että on vaan kaikille mukava ja muuten flirtti, eikä vaan mulle vaikka onkin mun seurassa vielä erilaisempi.
Ap
Kommentit (20)
Voi kauheeta, aivan järkyttävää!! Mies joka pitää pientä flirttiä, siis aivan kamalaa, hanki äkkiä lähestymiskielto :D Tai lähde työpaikasta jos ahistaa!
Todennäköisesti haluaa kanssasi hiukan jännitystä elämäänsä.
No tietenkin tuo ukko on varattu! Sen tietää siitä ku nehän on kaikkein kiimasempia muihin naisiin :) Voi voi kuule, et taida tietää mitä sutinaa se on tää elo ja olo tosi tosi monella :D
On vaan mukava kaveri. Pitää sinusta tyyppinä, kun puhelee ja kiusoittelee.
Näitä on paljon työpaikoilla, ei siinä sen kummempaa ole.
Hyihitto, kuulostaa tosi slaimilta tyypiltä
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta, aivan järkyttävää!! Mies joka pitää pientä flirttiä, siis aivan kamalaa, hanki äkkiä lähestymiskielto :D Tai lähde työpaikasta jos ahistaa!
Siis en mä sanonut että se huono juttu on, mutta ihmettelen vaan miks toimii noin jos on varattu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin ajattelin mut huomasin ettei oo muille samanlainen eikä kerro et on tyttöystävä. Sen takia alkoi ihmetyttää..
Ap
Voi voi tyttörukka.
Tuollaiset piristää työpäivää, ei siinä mistään ihastumisesta ole kyse.
Mies pitää sinua osaavana ja kivana työkaverina.
Hän haluaa jännitystä elämäänsä. Joillakin taas on sellainen flirttaileva tyyli, vaikka eivät tarkoita sillä sen vakavampaa.
Olen vähän samassa tilanteessa. On ollut flirttiä erään henkilön kanssa, joka onkin varattu. Itse ihastuin oikeasti. En halua rikkoa kenenkään perhettä, joten olen yrittänyt unohtaa tunteeni. Ehkä tämä helpottaa ajan kanssa.
Ap, kerro ihastuksellesi ettei sinua haittaa hänen tyttöystävänsä kunhan miesten keskeiset jutut hän säästää sinulle eikä juokse kukasta kukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa jännitystä elämäänsä. Joillakin taas on sellainen flirttaileva tyyli, vaikka eivät tarkoita sillä sen vakavampaa.
Olen vähän samassa tilanteessa. On ollut flirttiä erään henkilön kanssa, joka onkin varattu. Itse ihastuin oikeasti. En halua rikkoa kenenkään perhettä, joten olen yrittänyt unohtaa tunteeni. Ehkä tämä helpottaa ajan kanssa.
Oon itsekin flirttaileva mutta aina kun oon ollu varattu niin mietin miten käyttäydyn jotta muut ei saa väärää käsitystä. Jos taas oon flirttaillu avoimesti niin suhteessa on aina ollu jotain huonosti ja oon hakenut piristystä muilta sillä flirtillä.
Ihmettelen vaan miksi ei sano mulle suoraan et sil on tyttöystävä ja että on tyttöystävän kanssa menossa jonnekin vaan sanoo vain "me". Sit kuitenkin muille puhuu avoimesti et on parisuhde.
Ap
No kysypä ensi kerralla, että tyttöystävänkö kanssa, kun puhuu "meistä". Siinähän huomaat reaktion ja kuulet vastauksen.
Vaikutat yksinkertaiselta. Ja nuorelta. Vastaus on tullut jo pariin otteeseen joten lopeta jankuttaminen - mies hakee jännitystä elämäänsä ja sillä selvä. Ei automaattisesti tarkoita että olisi hyppäämässä sänkyysi.
Vierailija kirjoitti:
No kysypä ensi kerralla, että tyttöystävänkö kanssa, kun puhuu "meistä". Siinähän huomaat reaktion ja kuulet vastauksen.
Niin mä oo nyt meinannut kysyä mutta en oo sit jotenkin huolimattomasti osannut kysyy ja ehkä pelkään et vastaa joo ja petyn ettei oo sinkku :D mut täytyy ens kerralla kysyy
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Toisilta se juttu kulkee luonnostaan ja ovat mukavia ja huomaavaisia. Sinänsä hän se ei tarkoita yhtään mitään enempää. Tottakai huomaat ne kiusoittelut omalla kohdallasi, koska niitä erityisesti seuraat. Tokihan han hän tekee niin kaikille muillekin. Lisäksi puhuu avoimesti itsestään ja naisestaan meinä. Sinulla ei ole toivoakaan tästä tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itsekin flirttaileva mutta aina kun oon ollu varattu niin mietin miten käyttäydyn jotta muut ei saa väärää käsitystä. Jos taas oon flirttaillu avoimesti niin suhteessa on aina ollu jotain huonosti ja oon hakenut piristystä muilta sillä flirtillä.
Ihmettelen vaan miksi ei sano mulle suoraan et sil on tyttöystävä ja että on tyttöystävän kanssa menossa jonnekin vaan sanoo vain "me". Sit kuitenkin muille puhuu avoimesti et on parisuhde.
Ap
Koska puhuu työpaikalla avoimesti parisuhteesta ja itsestään ja naisestaan meinä niin olettaa kaikkien tietävän asiasta. Varmaan ei juolahda mieleenkään, että joku sosiaalisesti awkward Luulee flirtiksi sitä ettei henkilökohtaisesti tälle kerro alleviivaten vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska puhuu työpaikalla avoimesti parisuhteesta ja itsestään ja naisestaan meinä niin olettaa kaikkien tietävän asiasta. Varmaan ei juolahda mieleenkään, että joku sosiaalisesti awkward Luulee flirtiksi sitä ettei henkilökohtaisesti tälle kerro alleviivaten vaimostaan.
Niin siis oletan että puhuu avoimesti, yhdelle sivulle tyypille siis asiasta ohimennen sanoi. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta mukavalta kaverilta, vaan huijarilta. Oma tyttöystävä tuskin olisi iloinen kuullessaan tällaisesta käytöksestä. Koskettaminen on jo seksuaalista ahdistelua, ei ole sopivaa käytöstä työpaikalla, eikä varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta mukavalta kaverilta, vaan huijarilta. Oma tyttöystävä tuskin olisi iloinen kuullessaan tällaisesta käytöksestä. Koskettaminen on jo seksuaalista ahdistelua, ei ole sopivaa käytöstä työpaikalla, eikä varattuna.
Kosketti käsivarrellaan mun käsivartta pari kertaa kun vitsaili jostain jutusta. En nyt sellasta koe ahdisteluksi.
Ap
Ja olet 15 vuotias vai aikuinen nainen ???? Eiku aattelin vaan, heh heeeee.