Lue keskustelun säännöt.
Mitä lahjaksi kerhotädeille?
26.05.2006 |
Taas on se aika vuodesta, kun olisi kiva muistaa kerhon tai päiväkodin opettajia. Antakaapa vinkkejä, mitä voisi ostaa sen tutun kukkasen sijasta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laitettiin kaikki 5e lahjaan niin siitä kertyi jo ihan kiva summa. tädit saa lahjakortin kosmetologille ja setä stokkalle.
joinakin vuosina ollaan viety ihan oma lahja ja silloin olen ostanut mm. lämmitettävän kauratyynyn, ison karkkirasian, pienen lahjakorin jossa oli irtoteetä, hunajaa ja teesiivilä, pakkauksen jossa on suihkusaippua ja kosteusvoide jne.
kerhotädistä riippuen olen myös saattanut ostaa alkosta glögiä/kuohuviinipullon, srk:n kerhon tädille en mutta kunnallisen kerhon sedälle kyllä...
eli pääsääntöisesti olen yrittänyt ostaa jotain sellaista joka on helppo tuhota syömällä tai muuten käyttämällä :) ihan mitään tiimarikrääsää en halua viedä vaan ostan sitten jotain kunnollista. tässä on vain se ikävä puoli että kunnollista lahjaa ei oikein saa alle 10e ja meilläkin kun on kolme kerhotätiä/setää muistettavana niin rahaa palaa. siksipä nuo kimppalahjat ovatkin kivoja, pääsee itse paljon edullisemmin ja toisaalta kerhotäti/setäkin saa varmasti itselleen mieluisan muiston.