Iltatähti mietinnässä. Miehellä alkaa olla ikää
Mietin että mieheni olisi 59v tämän mahdollisen iltatähden ollessa 18v. Muut lapsemme ovat jo isompia,koulussa kaikki. Tämä olisi ensimmäinen yhteinen ja perheen viimeinen lapsi. Mutta jääkö oman elämän aika liian vähille jos vielä tämän yhden teemme..vaikeita päätöksiä.
Kommentit (15)
Minä olin iltatähti ja isäni 42 kun synnyin. Nyt olen itse nelikymppinen ja isä pian 85. Vanha on, monella isovanhemmat tuon ikäisiä. Harkitkaa uudelleen...
Ei tuo miehen ikä ole paha, mutta missään tapauksessa en tuossa tilanteessa muuten enää palaisi vauva-aikaan.
Tunnen perheen, jossa isä näppärästi jäikin eläkkeelle lapsen synnyttyä.
Kateellistan tai imastohysterikoiden puhetta. ei muuta kuin lihaa piiloon, mutta sassiin
mies51v
Lapsia tekisin vain yhden miehen kanssa. Eli en enää sinuna aloittaisi.
Mä sain lapsen 40 v ja mies on 4 vuotta vanhempi. Lapsi on nyt jo teini. Oikea ratkaisu on ollut.
Höpö höpö. Mulla useampi lapsi ja kun nuorin on 18 niin MINÄ olen silloin 61v ja mies 64v. Eli terveitä energisiä työssäkäyviä ihmisiä. Mun eläkeikä on n. 67v ja omassa työssäni on useampikin asintuntija töissä vielä 70v iässä.
Jossain wt piireissä ollaan kehäraakkeja 60v iässä mutta akateemiset asiantuntijat ovat silloin parhaassa iskussaan! Minäkin olen mielelläni töissä seiskakymppiseksi asti.
On terve ja yuväkuntoinen ja treenaan paljon ja kerkeän hyvin hoitamaan lapsenlapsiakin.
Vertailun vuoksi; mun äiti sai minut ollessaan 20v. Ei jaksanut hoitaa omia lapsiaan, oli surkea äitti, ja lapsenlapsiaan ei edes viitsi tavata koskaan. Joten nuori äiti ei ole tae hyvästä äidistä tai jaksavasta isovanhemmasta. Asenne ratkaisee.
Ystäväni on iltatähti. Isänsä kuoli hänen ollessa 16 ja äitinsä, kun ystävä oli 22. Jättänyt todella syvät arvet häneen vanhempien menetys nuorena. Toki mitä vaan voi elämässä sattua, mutta välillä voi ajatella pitemmällekin kuin, että olisipa ihanaa, jos olisi vielä pieni käärö sylissä.
Sauli oli 69, kun hänen iltatähtensä syntyi. Että eihän tuolla sinun miehelläsi ole vielä nimeksikään ikää siihen verrattuna.
En ikinä tuossa tilanteessa hankkisi!