Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet!

Vierailija
28.06.2019 |

En osaa edes muotoilla kysymystä kunnolla.

Olen siis nainen ja olen läpi elämäni "kärsinyt" siitä tosiseikasta että miehet pystyvät harrastamaan seksiä ilman tunteita ja katselevat aina muita naisia.

Tälläkin hetkellä mulla on ihan ok suhde.
En epäile että mieheni pettää minua.
Mietin vaan sitä kun itse rakastuneena ei muita huvita katsella ja mies taas huutelee tämän tästä että olipa hyvä perse etc.
Että miten tollasta oppii kestämään.
(Joo joo pitää puhua ja on puhuttukin haluaisin vaan ymmärtää asian.)

Voisko joku avata mistä tässä perinpohjaisesti on kyse?
Tuntuu että mies harrastaa seksiä (Siis jokainen mies. ) kanssani vain panetuksen takia.
Itse saan kyllä miehen kuin miehen mutta haluan silti vain omaani. Huoh.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tässä ei ole kyse lähinnä edes tuosta huutelusta vaan kuten on todettu lähes kaikki ne jotka eivät huutele ajattelevat kuitenkin näin.

Tätä "ajatusmaailmaa" haluaisin ymmärtää.

Ap

Jos vakiintuu naisen kanssa parisuhteeseen niin pitäisikö mielestäsi miehen yhtäkkiä sokeutua kaikkien muiden naisten perseille, tai ainakin pitää niitä rumina?

Vierailija
22/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei sano tällaisia edes ääneen, mutta silti on vaikea hyväksyä

Vaikea hyväksyä mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on se ongelma? Se että mies pitää parisuhteessakin muita naisia viehättävinä, vai se että möläyttelee asiasta, vai joku muu?

Vierailija
24/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsekin naisena mietin tätä välillä. ap se on tosi kurja tunne kun tiedostaa et loppupelissä miehet aina vain tyytyy johonkuhun ihan ok:hn mutta haaveilee ja fantasioi aina muista :( itselleni kun muut miehet näyttää lähinnä perunalta kun olen rakastunut tai ihastunut. en myöskään ymmärrä mitään avoimia suhteita samasta syystä kun en itse ainakaan voi nähdä kuin yhden ihmisen kerrallaan haluttavana. mutta niin kai se on että pitää koittaa unohtaa tuo ajatus että miehet haaveilee muista ja yrittää elää sen kanssa jos parisuhteessa haluaa olla. Ainanin itse rakastaa täysin, eikä siinä voi mennä pieleen. täytyy vain koittaa olla ajattelematta mitä toiset ajattelee. eihän sitä voi tietää, eikä toisaalta saisi yleistääkkään. Ehkä miehet rakastaa eritavalla. en tiedä. ihmissuhteet on usein vaikeita tyytymis ja valintakysymyksiä oikeassa elämässä.

Tää munkin mies on silti vakavasti sanonut ettei ymmärrä parin vaihtoa eikä avoimia suhteita. Ollaan siis monesta asiasta hyvin samaa mieltä.

Pitäis lopettaa tän asian pyöritys kun pystyis.

Ja saada omat seksihalut takaisin.

Ap

Joo pitää myös muistaa että haaveilu/fantasiat on eri asia kuin totuus ja oikea elämä. Munkin mies on todennu joskus ääneen tyyliin "hmm millaistahan olis tollaisen kovan vatsan treenaneen kanssa?" ja jatkanut sitten pohdintaa "no se varmaan tuntuisi ihan miehelle" jne eli pohtii kyllä mutta tuskin sellaista ottaisi itselleen. Sanonut on myös että ei ole sellainen että esim. pettäisi ja ettei ole kovin ulkonäkökeskeinen. silti kyllä kattelee muita sangen kiinnostuneena. tuo "en ole niin ulkonäkökeskeinen" tuntui itsestä lähinnä epäsuorasti sanottuna että minä en ole kaunis, ja koska hän on kanssani mun pitäisi olla tyytyväinen ettei hän ole ulkonäkökeskeinen :/ miehet on aina sillee omalle naiselleen että "joojoo ei muut kiinnosta" mutta kuitenkin niitä muita ainakin mietitään. En silti usko että mieheni pettäisi tai vaihtaisi minut lennosta, ja tiedostan et fantasiat on kaukana todellisuudesta ja että miehet kattelee enemmän vastakkaista sukupuolta sillä tavalla; mutta onse silti pirun vaikeaa kun ei itellä ole yhtään samoja taipumuksia. vaikeeta koittaa ymmärtää... mut pakko yrittää. rakastan ja haluan miestäni valtavasti tuostakin huolimatta. olen vain opetellut siihen, että yritän olla miettimättä tuota asiaa ja ottaa tilanteet huumorilla ja välillä miestä kiusoitellen jos näen että hänellä "jää näkö päälle"... t. 18

Vierailija
25/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tässä ei ole kyse lähinnä edes tuosta huutelusta vaan kuten on todettu lähes kaikki ne jotka eivät huutele ajattelevat kuitenkin näin.

Ap

Jos vakiintuu naisen kanssa parisuhteeseen niin pitäisikö mielestäsi miehen yhtäkkiä sokeutua kaikkien muiden naisten perseille, tai ainakin pitää niitä rumina?

Ei kyse ole siitä että pitäisi mitään.

Itse en halua seksiä enkä edes katsella muita miehiä kun olen suhteessa jossa toinen aidosti kiinnostaa.

Ongelma on se etten ymmärrä miksi sitä toista sitten kiinnostaa ja että on ihan sama ketä panee kuhan saa panna näin rumasti sanottuna. :D En yritä kitkeä asiaa vaan ymmärtää. Miksi mies yleensä haluaa suhteen yhden naisen kanssa jos kaikki muut ympärillä kiihottaa enemmän?

Ap

Vierailija
26/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse en halua seksiä enkä edes katsella muita miehiä kun olen suhteessa jossa toinen aidosti kiinnostaa.

Ongelma on se etten ymmärrä miksi sitä toista sitten kiinnostaa ja että on ihan sama ketä panee kuhan saa panna näin rumasti sanottuna. :D En yritä kitkeä asiaa vaan ymmärtää. Miksi mies yleensä haluaa suhteen yhden naisen kanssa jos kaikki muut ympärillä kiihottaa enemmän?

Ap

Tämä on ihan oma stereotypiasi, ei mikään yleinen fakta kaikista miehistä.

Kyllä se varmaan ahdistaa jos keksii tällaista paskaa ja vielä uskoo siihen.

Vierailija
27/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on sinussa ja tuossa ”saan miehen kuin miehen”- asenteessa.

Vierailija
28/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mies haluaa suhteen yhden naisen kanssa koska aika harva nainen suostuu ottamaan siihen suhteeseen useamman naisen.

Vierailija
29/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Vika on sinussa ja tuossa ”saan miehen kuin miehen”- asenteessa.

Miten tää liittyy mitenkään?

En halua kun yhden miehen, omani.

Ap

Vierailija
30/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mies haluaa suhteen yhden naisen kanssa koska aika harva nainen suostuu ottamaan siihen suhteeseen useamman naisen.

Niin just, tämä nainen en halua olla.

Ei oo luonto kovin järkevästi asiaa suunnitellut, mies haluaa useita naisia ja nainen yhden miehen.

Ap

Vierailija
31/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sama ongelma mikä meidänkin suhteessa hiertää. Osaisipa joku auttaa.

Vierailija
32/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sama ongelma mikä meidänkin suhteessa hiertää. Osaisipa joku auttaa.

Mäkin koitan tätä työstää.

Nyt vaan sellainen lukko päällä etten halua koskea koko mieheen.

Mä oon ite "valinnut" sellaisen miehen jonka haluan koska en huoli muuta.

Tuntuu kauhealta olla jokin kakkosvaihtoehto toiselle.

No mies vaan vaihtoon tai yksin elelyyn. Siinä taitaa olla vaihtoehdot.

Ap

Vierailija
33/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kohta toinen jos pihtaat.

Menepä puhumaan ammattilaiselle.

N

Vierailija
34/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on se ongelma? Se että mies pitää parisuhteessakin muita naisia viehättävinä, vai se että möläyttelee asiasta, vai joku muu?

Se, että möläyttelee asiasta, on ongelma.

Vierailija
35/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, mutta voin ehkä ymmärtää sellaista seksuaalisuutta kuin ihmettelet. Lienee kyse ei ole pelkästään mies/nainen-eroista vaan ihan siitä, että ihmiset ovat erilaisia. Rakastan suuresti miesystävääni, enkä haluaisi tehdä mitään mikä rikkoisi meidän välisen henkisen yhteyden ja seksielämän, mutta silti näen ja "koen" muita miehiä ympärilläni, jotka voivat olla haluttavia minun näkökulmastani. Kehenkään muuhun en haluaisi miestäni vaihtaa, päinvastoin olisin täysin murtunut, jos eroaisimme tai mieheni kuolisi ja erakoitusin varmaan vuosiksi. Silti voin seksuaalisena ihmisenä haluta seksuaalisessa mielessä muita miehiä. Mitään en tule muiden miesten suhteen tekemään, koska tiedän, että sellainen vaikuttaisi sekä henkiseen että fyysiseen vuorovaikutukseen oman mieheni kanssa, jopa siinäkin tapauksessa, että mieheni ei siitä tietäisi, enkä missään tilanteessa halua vaarantaa suhdettamme omalla toiminnallani.

Vierailija
36/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

johtuu siitä, että miehet eivät ota mitää biologista riskiä naisten panemisesta, kun naiset voivat tulla raskaaksi. Siksi naiset ovat valikoivampia kumppanien suhteen.

Vierailija
37/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vielä. Tuo möläyttely on minustakin tahditonta. Ehkä mies on lapsellinen, eikä hallitse impulssejaan. Ehkä olette ajautuneet liikaa frendzonelle ja siten tulee juttua heitettyä kuin kaverille. Voi myös olla, että mies pyrkii kontrolloimaan/alistamaan, koska hänellä on huono itsetunto tai on "ilkeä". Joka tapauksessa tuollainen möläyttely saa sinut epävarmaksi ja epäilemään, onko mies yhtä sitoutunut kuin sinä itse ja siten kuin toivoisit, ja ovatko hänen arvonsa samat kuin sinulla.

Vierailija
38/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen vielä. Tuo möläyttely on minustakin tahditonta. Ehkä mies on lapsellinen, eikä hallitse impulssejaan. Ehkä olette ajautuneet liikaa frendzonelle ja siten tulee juttua heitettyä kuin kaverille. Voi myös olla, että mies pyrkii kontrolloimaan/alistamaan, koska hänellä on huono itsetunto tai on "ilkeä". Joka tapauksessa tuollainen möläyttely saa sinut epävarmaksi ja epäilemään, onko mies yhtä sitoutunut kuin sinä itse ja siten kuin toivoisit, ja ovatko hänen arvonsa samat kuin sinulla.

siis 35

Vierailija
39/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ilman parisuhdetta ole sama asia kuin seksi ilman tunteita.

Kyllä uuden tuttavuuden kanssa seksiä harrastaessa kokee tunteita. Siinä kokee itsensä halutuksi, nähdyksi, hyväksytyksi ja hyvänä pidetyksi.

Tunteet ovat paras osa seksiä, oli partneri uusi tai vanha.

Vierailija
40/107 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että möläyttelee asiasta, on ongelma.

Ap:n jutuista saa sen käsityksen että ongelma on olemassa vaikka mies ei möläyttelisi mitään, koska "kaikki miehet ajattelee niin ja näin ja tekisi sitä ja tätä jos vain voisivat".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi