Miehet!
En osaa edes muotoilla kysymystä kunnolla.
Olen siis nainen ja olen läpi elämäni "kärsinyt" siitä tosiseikasta että miehet pystyvät harrastamaan seksiä ilman tunteita ja katselevat aina muita naisia.
Tälläkin hetkellä mulla on ihan ok suhde.
En epäile että mieheni pettää minua.
Mietin vaan sitä kun itse rakastuneena ei muita huvita katsella ja mies taas huutelee tämän tästä että olipa hyvä perse etc.
Että miten tollasta oppii kestämään.
(Joo joo pitää puhua ja on puhuttukin haluaisin vaan ymmärtää asian.)
Voisko joku avata mistä tässä perinpohjaisesti on kyse?
Tuntuu että mies harrastaa seksiä (Siis jokainen mies. ) kanssani vain panetuksen takia.
Itse saan kyllä miehen kuin miehen mutta haluan silti vain omaani. Huoh.
Kommentit (107)
Mä en itse pidä liian konemaisesti käyttäytyvistä miehistä.
Useissa pitkissä parisuhteissa olen olut ja miehet luonteeltaan olleet täysin erilaisia.
Silti jokainen on tällä asialla loistanut.
En voi kitkeä tätä pois, haluaisin vaan oppia ymmärtämään asian. Että onko tosiaan aivan sama kenen kanssa seksiä harrastaa ja suhde/tunteet jossain aivan eri lokerossa?
Itsellä kun nää asiat liittyy täysin toisiinsa.
Ap
Taas kovaa yleistystä. Itselläni on vain yksi kerta jolloin harrastin seksiä ilman parisuhdetta, silloinkin oli useamman kerran jo aiemmin tavattu ystäväpiirissä. Ei kaikki miehet todellakaan harrasta seksiä ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Useissa pitkissä parisuhteissa olen olut ja miehet luonteeltaan olleet täysin erilaisia.Silti jokainen on tällä asialla loistanut.
En voi kitkeä tätä pois, haluaisin vaan oppia ymmärtämään asian. Että onko tosiaan aivan sama kenen kanssa seksiä harrastaa ja suhde/tunteet jossain aivan eri lokerossa?Itsellä kun nää asiat liittyy täysin toisiinsa.
Ap
Kuten kirjoititkin niin rakkaus-tunteet ja seksi-halut on omissa lokeroissaan. Erillisiä asioita. Joskin rakastuminen myös yleensä lisää seksuaalisia haluja kyseistä henkilöä kohtaan joten sellaisen henkilön kanssa on mukava harrastaa seksiä jota rakastaa. Se ei silti poissulje seksin harrastamista jonkun vaikka täysin tuntemattomankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taas kovaa yleistystä. Itselläni on vain yksi kerta jolloin harrastin seksiä ilman parisuhdetta, silloinkin oli useamman kerran jo aiemmin tavattu ystäväpiirissä. Ei kaikki miehet todellakaan harrasta seksiä ilman tunteita.[/quote
En halua toki yleistää, mun kohdalle on vaan sattunut näitä.
Nykyin mies ei takuulla ole mikään häntäheikki tiedän sen.
Kyse on haluista/puheista ei teoista.No tästäkin voidaan kiistellä mutta se ei nyt ole asian ydin tässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useissa pitkissä parisuhteissa olen olut ja miehet luonteeltaan olleet täysin erilaisia.Silti jokainen on tällä asialla loistanut.
En voi kitkeä tätä pois, haluaisin vaan oppia ymmärtämään asian. Että onko tosiaan aivan sama kenen kanssa seksiä harrastaa ja suhde/tunteet jossain aivan eri lokerossa?Itsellä kun nää asiat liittyy täysin toisiinsa.
Ap
Juuri tätä tarkoitan!!
Tätä on niin kovin vaikea ymmärtää vaikka päässään miten pyörittelisin.
ApKuten kirjoititkin niin rakkaus-tunteet ja seksi-halut on omissa lokeroissaan. Erillisiä asioita. Joskin rakastuminen myös yleensä lisää seksuaalisia haluja kyseistä henkilöä kohtaan joten sellaisen henkilön kanssa on mukava harrastaa seksiä jota rakastaa. Se ei silti poissulje seksin harrastamista jonkun vaikka täysin tuntemattomankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuten kirjoititkin niin rakkaus-tunteet ja seksi-halut on omissa lokeroissaan. Erillisiä asioita. Joskin rakastuminen myös yleensä lisää seksuaalisia haluja kyseistä henkilöä kohtaan joten sellaisen henkilön kanssa on mukava harrastaa seksiä jota rakastaa. Se ei silti poissulje seksin harrastamista jonkun vaikka täysin tuntemattomankin kanssa.
Juuri tätä haen! Miten ihmeessä opin ymmärtämään asian kun oma pääse kertakaikkiaan ajattele noin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kovaa yleistystä. Itselläni on vain yksi kerta jolloin harrastin seksiä ilman parisuhdetta, silloinkin oli useamman kerran jo aiemmin tavattu ystäväpiirissä. Ei kaikki miehet todellakaan harrasta seksiä ilman tunteita.[/quote
Kyse on haluista/puheista ei teoista.No tästäkin voidaan kiistellä mutta se ei nyt ole asian ydin tässä.
ApEhkä ei ole häntäheikki mutta aikamoinen moukka jos huutelee hyvistä perseistä sinun kuullen. Aikuisten pitäisi oppia pitämään jotain ajatuksia ihan ominaan koska ei niiden möläyttelystä seuraa mitään hyvää.
Sille ei voi oikein mitään että miesten seksuaalisuus on keskimäärän hyvin, hyvin, HYVIN vahvasti visuaalisvetoinen. Meidän erotiikkahermoja kutkuttaa se mitä me näemme. Vahvasti. Fetisistien, kuten minä, osalta tietyt asiat valtavasti. Tämä on asia jotka on sanoin hyvin vaikea selittää sellaiselle joka kokee asiat eri tavalla ja eri painotuksin. Mutta tästä huolimatta sivistynyt ihminen ei juoksentele yrittämään tökkimään kyrpäänsä kaikkeen mikä näyttää kivalta.
M
En ole koskaan ollut suhteessa, jossa mies huutelee tuollaisia ääneen. Varmasti, ja toivottavasti, ovat katselleet muita naisia ja ajatelleet heitä seksuaalisesti, mutta tuollainen on moukkamaista käytöstä. Eivätkä mieheni ole olleet konemaisesti käyttäytyviä, vaan ainoastaan ihan normaaleja, fiksuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEhkä ei ole häntäheikki mutta aikamoinen moukka jos huutelee hyvistä perseistä sinun kuullen. Aikuisten pitäisi oppia pitämään jotain ajatuksia ihan ominaan koska ei niiden möläyttelystä seuraa mitään hyvää.
Sille ei voi oikein mitään että miesten seksuaalisuus on keskimäärän hyvin, hyvin, HYVIN vahvasti visuaalisvetoinen. Meidän erotiikkahermoja kutkuttaa se mitä me näemme. Vahvasti. Fetisistien, kuten minä, osalta tietyt asiat valtavasti. Tämä on asia jotka on sanoin hyvin vaikea selittää sellaiselle joka kokee asiat eri tavalla ja eri painotuksin. Mutta tästä huolimatta sivistynyt ihminen ei juoksentele yrittämään tökkimään kyrpäänsä kaikkeen mikä näyttää kivalta.
M
Kiitos hyvästä vastauksesta!
Olemme puhuneet asiasta ja uskon että hän ymmärsi asian.
Enkä usko hänen tökkivän vehjettään minnekkään vaan kyse on juuri tästä asiasta mitä koitan ymmärtää.Itsellä vaan ahdistaa ajatus tästä panopuuna olemisesta niin paljon etten tiedä mitä tekisin.
Jos on ihan sama kenen kanssa seksiä harrastaa en halua olla sen kohde.
Tiedän että tämä on naivia, auttakaa joku mua että pääsen tästå yli. Huoh.Ap
on täytynyt olla tosi huono tuuri miesten suhteen, jos tuo on sinulle se normi.
itsellä kukaan poikaystävä ei ole huudellut tai kommentoinut muita naisia. varmasti ajatuksia on ollut, mutta ovat pitäneet ne ajatukset itsellään kuten hyviin tapoihin kuuluu.
Minä katselen naisia ja joskus sorrun kommentoimaan tyttöystävälle, mutta kyllä hänkin kommentoi miehiä. Meillä tämä ei ole ongelma. Enkä minä myöskään irtoseksiä harrasta. Meillä on itse asiassa iltaisin normaalia kiihkeämpää, jos ollaan käyty vähän ihailemassa muita esim. rannalla. Tuijotusta ei tietenkään harrasteta.
Niin tässä ei ole kyse lähinnä edes tuosta huutelusta vaan kuten on todettu lähes kaikki ne jotka eivät huutele ajattelevat kuitenkin näin.
Tätä "ajatusmaailmaa" haluaisin ymmärtää.
Ap
Tämä. Normaali ihminen osaa hillitä impulssinsa ja käyttäytyä. Juntti ja moukka wt ei. Kannattaa valita seuransa paremmin.
Mutta kun mua ei auta tieto että hillitsee itsensä tässä.
Kyllä mun mieskin otti takuulla korvantaakse tämän kun vakavasti puhuttiin ja on ihan normaalilla järjellä varustettu.
Suorapuheinen vaan kuten minäkin.
Pitäis vaan silti jotenkin ite tää asia ymmärtää, mutta ei siihen taida olla keinoa.
Ap
Mun tunne tällä hetkellä on se ettei tee edes mieli seksiä. Vaikka tilanne on tavallaan korjattu, puhuttu auki eikä huutelu ole jatkunut.
Ollaan oltu vajaa vuosi vasta yhdessä.
Ap
Mun mies ei sano tällaisia edes ääneen, mutta silti on vaikea hyväksyä
itsekin naisena mietin tätä välillä. ap se on tosi kurja tunne kun tiedostaa et loppupelissä miehet aina vain tyytyy johonkuhun ihan ok:hn mutta haaveilee ja fantasioi aina muista :( itselleni kun muut miehet näyttää lähinnä perunalta kun olen rakastunut tai ihastunut. en myöskään ymmärrä mitään avoimia suhteita samasta syystä kun en itse ainakaan voi nähdä kuin yhden ihmisen kerrallaan haluttavana. mutta niin kai se on että pitää koittaa unohtaa tuo ajatus että miehet haaveilee muista ja yrittää elää sen kanssa jos parisuhteessa haluaa olla. Ainanin itse rakastaa täysin, eikä siinä voi mennä pieleen. täytyy vain koittaa olla ajattelematta mitä toiset ajattelee. eihän sitä voi tietää, eikä toisaalta saisi yleistääkkään. Ehkä miehet rakastaa eritavalla. en tiedä. ihmissuhteet on usein vaikeita tyytymis ja valintakysymyksiä oikeassa elämässä.
Mun mies tokaisi alkuun kun sanoin että siitä vaan sitten haet nuoremman ja tiukkapyllysemmän (Omassani ei pitäis olla mitään vikaa.)että ei hän saa sellaista!
No kiva kuulla että olet mun kanssa kun et saa muita! Huoh(No saishan tuo mutta silti.)
Ap
Vierailija kirjoitti:
itsekin naisena mietin tätä välillä. ap se on tosi kurja tunne kun tiedostaa et loppupelissä miehet aina vain tyytyy johonkuhun ihan ok:hn mutta haaveilee ja fantasioi aina muista :( itselleni kun muut miehet näyttää lähinnä perunalta kun olen rakastunut tai ihastunut. en myöskään ymmärrä mitään avoimia suhteita samasta syystä kun en itse ainakaan voi nähdä kuin yhden ihmisen kerrallaan haluttavana. mutta niin kai se on että pitää koittaa unohtaa tuo ajatus että miehet haaveilee muista ja yrittää elää sen kanssa jos parisuhteessa haluaa olla. Ainanin itse rakastaa täysin, eikä siinä voi mennä pieleen. täytyy vain koittaa olla ajattelematta mitä toiset ajattelee. eihän sitä voi tietää, eikä toisaalta saisi yleistääkkään. Ehkä miehet rakastaa eritavalla. en tiedä. ihmissuhteet on usein vaikeita tyytymis ja valintakysymyksiä oikeassa elämässä.
Tää munkin mies on silti vakavasti sanonut ettei ymmärrä parin vaihtoa eikä avoimia suhteita. Ollaan siis monesta asiasta hyvin samaa mieltä.
Pitäis lopettaa tän asian pyöritys kun pystyis.
Ja saada omat seksihalut takaisin.
Ap
Jos oma puolisoni huutaisi kerrankin, että "olipa hyvä perse", niin hän saisi ihan vapaasti jäädä niitä katselemaan. En ikinä katselisi noin moukkamaista miestä. Kyllä minä tiedän, että hänellä on silmää naiskauneudelle, mutta tuolla tavalla ei käyttäydytä.
Ala arvostaa itse itseäsi enemmän, ehkä sen jälkeen ymmärrät vaatia sitä myös mieheltä.