Viisi vuotta sitten (miehenä) Suomi24-treffeillä sai profiilivierailuja vierailemalla naisten profiileissa. Ei enää.
Kolme päivää sitten avasin n. 20 hakuehtojen perusteella lupaavaa profiilia. En lähettänyt mitään viestejä tai flirttejä. Hetki kirjauduin seuraavan kerran ja huomasin ettei kukaan ole tehnyt vastavierailua. Viisi vuotta sitten täsmälleen samalla profiililla niitä olisi tullut ehkä 2-3.
Mielenkiintoista myös että joukossa oli enemmän kun muutama tuttu tapaus joka on siis ilmeisesti roikkunut siellä vuosia löytämättä miestä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko nuo tsekkaamasi naiset ns. plussaprofiilinaisia, eihän siellä muuten nuo käynnit näy?
Hyvä pointti muuten. Aiemmin kävijät näki muutenkin. Mutta kyllä, suuri osa oli plussaprofiilinaisia.
Se plussallisuus kertonee siitäkin, että säpinää pitää olla mahdollisimman monen kanssa yhtäaikaa, mutta siinä viidakossa jää helposti muiden jalkoihin, varsinkin kuvattomana, onko sinulla kuvallinen profiili? Naisilla tuo kuvattomana esiintyminenkin on helpompaa, vonkaajia riittää, nimim. kokemusta on.
Plussaprofiili tarkoittaa sitä että hän on saanut sen lahjaksi joltain mieheltä. En ole koskaan laittanut kuvaa nettiin enkä tule ikimaailmassa tekemään niin.
Jaa että ainoastaan miesten lahjoittamilla plussilla naiset siellä mielestäsi metsästävät...2000-luvulla naisilla on ihan omaakin rahaa käytössä, jota voi käyttää myös tuon "paremman" profiilin kustantamiseen.
Niin mutta miksi käyttää omaa rahaa kun plussan voi saada myös ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Öö, mulla ei oo maksullista plussaprofiilia. En kai mä edes näe ketä on käynyt mua katsomassa?
Ja kuvattomat profiilit ei kiinnosta kun ne on kumminkin varattuja pettäjiä. Että silleen.
Laita viestiö jos kiinnostaa! (paitsi jos olet nainisissa oleva pettäjä.) N
Olen sinkku. En tee aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Mene pappa nukkumaan -huomenna on eläkeikäisten vapputanssit
Vappu? Huomenna?
No sitten jäät yksin.
Mistä te puhutte että joku muu maksaa plussan? Miksi maksaisi, kuka?
Vierailija kirjoitti:
No sitten jäät yksin.
Mistä te puhutte että joku muu maksaa plussan? Miksi maksaisi, kuka?
Aivan samasta syystä kun miehet maksaa naisille drinkkejä baarissa tai lounaan treffeillä. Se nyt vaan menee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko nuo tsekkaamasi naiset ns. plussaprofiilinaisia, eihän siellä muuten nuo käynnit näy?
Hyvä pointti muuten. Aiemmin kävijät näki muutenkin. Mutta kyllä, suuri osa oli plussaprofiilinaisia.
Se plussallisuus kertonee siitäkin, että säpinää pitää olla mahdollisimman monen kanssa yhtäaikaa, mutta siinä viidakossa jää helposti muiden jalkoihin, varsinkin kuvattomana, onko sinulla kuvallinen profiili? Naisilla tuo kuvattomana esiintyminenkin on helpompaa, vonkaajia riittää, nimim. kokemusta on.
Plussaprofiili tarkoittaa sitä että hän on saanut sen lahjaksi joltain mieheltä. En ole koskaan laittanut kuvaa nettiin enkä tule ikimaailmassa tekemään niin.
Jaa että ainoastaan miesten lahjoittamilla plussilla naiset siellä mielestäsi metsästävät...2000-luvulla naisilla on ihan omaakin rahaa käytössä, jota voi käyttää myös tuon "paremman" profiilin kustantamiseen.
Niin mutta miksi käyttää omaa rahaa kun plussan voi saada myös ilmaiseksi?
Sitten on jo miehen taholta silkkaa idiotismia, jos haluaa lahjoittaa naiselle mahdollisuuden deittailla siellä 100 henkilön kanssa samana päivänä, ei sillä omat mahdollisuudet kyllä parane sen naisen suhteen. No, myönnän, että en tiedä näkeekö tuo lahjan saaja keneltä se on saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun käytin nettitreffejä, kävin kyllä katsomassa jokaisen miehen profiilin, joka oli käynyt omassa profiilissani. Ikinä en heille tehnyt aloitetta, päinvastoin. Tulkitsin niin, että jos kerran mies oli käynyt profiilissani eikä laittanut viestiä, niin en kelvannut hänelle.
Minäkään en tee aloitteita vaan nimenomaan tulkitsen asian niin että nainen kirjoittaa jos kiinnostaa tarpeeksi.
ap
Väännän rautalangasta:
Kun selasin profiileja, niin laitoin viestin tai flirtin aina, kun näin miehen, joka herätti mielenkiintoni. JOS hän oli jo käynyt omassa profiilissani laittamatta mitään avausta, tulkitsin, että minä en kiinnosta häntä.
Mutta jatka toki samalla tavalla, jos se kerran sinulle toimii.
Sama. Vierailemalla ilman viestiä voit vain hävitä. Jos näen profiilisi ensin ja olet kiinnostava, otan yhteyttä. Jos sinä näet profiilini ensin, olet kiinnostava ja otat yhteyttä, vastaan ilman muuta sinulle.
MUTTA jos olet käynyt profiilissani ottamatta yhteyttä, on aivan sama olisitko ollut kiinnostavan tuntuinen vai et, minä en joka tapauksessa enää siinä vaiheessa ota yhteyttä. Hulluahan se olisi! Jos kerran olet nähnyt profiilini ja huonoksi havainnut (= ei kiinnosta niin paljon, että laittaisit viestiä), niin minkä ihmeen takia nolaisin itseni?!
Öö, mulla ei oo maksullista plussaprofiilia. En kai mä edes näe ketä on käynyt mua katsomassa?
Ja kuvattomat profiilit ei kiinnosta kun ne on kumminkin varattuja pettäjiä. Että silleen.
Laita viestiö jos kiinnostaa! (paitsi jos olet nainisissa oleva pettäjä.) N