Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienentääkö ketipinor todella aivoja?

Vierailija
27.06.2019 |

Olen 17v ja syön tätä lääkettä 200mg päivässä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarvetta syödä (skitsofrenia, psykoottisuus) niin kannattaa, muuten ei. Söin ketipinoria unettomuuteen ja aiheutti kamalia ahmimiskohtauksia, näin syömishäiriöiselle pahinta. Lihoin 10kg. Lisäksi sydän muljahteli ja tykytti sekä hikoilin kuin possu.

N25

Vierailija
2/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA SE MYRKKY!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, olen syönyt yli 10 v eri annoksilla ja sinä aikana mm päässyt yliopistoon. Ilman lääkkeitä en pääse ylös sängystä.

Vierailija
4/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarvetta syödä (skitsofrenia, psykoottisuus) niin kannattaa, muuten ei. Söin ketipinoria unettomuuteen ja aiheutti kamalia ahmimiskohtauksia, näin syömishäiriöiselle pahinta. Lihoin 10kg. Lisäksi sydän muljahteli ja tykytti sekä hikoilin kuin possu.

N25

Mulla on identiteettihäiriö ja PTSD. On auttanut, mutta huolettaa tuo aivojen mahdollinen vaurioituminen.

ap

Vierailija
5/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOPETA SE MYRKKY!

En voi.

ap

Vierailija
6/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Mulla on identiteettihäiriö ja PTSD. On auttanut, mutta huolettaa tuo aivojen mahdollinen vaurioituminen.

ap

Aivot vaurioituu eniten siitä jos ei syö tarvittavia lääkkeitä. Kannattaa ottaa huoli puheeksi psykiatrilla.

Vierailija
7/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei käynyt mitään kun pari vuotta sitten söin unettomuuteen vuoden päivät. Yhtä fiksu koen olevani kuin ennenkin.

Vierailija
8/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

ap

Aivot vaurioituu eniten siitä jos ei syö tarvittavia lääkkeitä. Kannattaa ottaa huoli puheeksi psykiatrilla.

Pitää muistaa puhua siitä. Olen vain lukenut ketipinorista kaikkea kauheaa. :D

ap

Vierailija
9/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo ssri ja neurolepti moskat tuhoaa aivoja ja tekee peruuttamatonta vahinkoa keholle ja päälle.

Kovat huumeetkin on terveellisempiä kuin nuo paskat.

Vierailija
10/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä pienentääkö. Pitäisi olla tehtynä joku vertailututkimus että on kuvannettu pää ennen ja jälkeen. Onko tälläistä laajaa tutkimusta muka olemassa, vai keksiikö psykoottiset ihmiset sitä päästään oikeuttaakseen lääkkeettömyyden? Itsekkin olen potilas ja huomaan suurta lääkevastaisuutta ''potilastovereissa''. He myös levittävät tätä lääkkeettömyyden ilosanomaa ja jopa painostavat muitakin lopettamaan lääkityksensä, kuten tällä ja suomi24 palstalla näkyy. Ota huomioon että kaikki nämä joilla on asiasta hyvin vahva mielipide eivät ole mitään asiantuntijoita vaan itsekkin potilaita, siitä moinen tunteen palo. Totta on, että se aiheuttaa monelle haittavaikutuksia, mistä tämä vihan tunne lääkettä kohtaan nouseekin. Monella ikäväkyllä (itseni mukaanlukien) on sellainen tilanne että nykymaailmassa ei pysty toimimaan/elämään ilman lääkkeitä, joka sinänsä on kyllä väärin. Itselläni tämä tekijä on unettomuus: en vaan kykene nukkumaan säännöllisesti ilman lääkettä, ja aina on joku meno etten voi ihan vaan valvoakkaan. Itse olen pyrkinyt kuitenkin minimoimaan oman annokseni joka on nyt 25mg. en yrittäisi väkisin olla ilman lääkkeitä, jos niitä tarvitsee. Ovathan esim sydänlääkkeetkin omalla tavallaan myrkkyjä, mutta moni kuolisi ilman niitä . Oikeastaan kaikki lääkkeet ovat myrkkyjä, mutta ne pelastavat silti ihmishenkiä.

Vierailija
11/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä pienentääkö. Pitäisi olla tehtynä joku vertailututkimus että on kuvannettu pää ennen ja jälkeen. Onko tälläistä laajaa tutkimusta muka olemassa, vai keksiikö psykoottiset ihmiset sitä päästään oikeuttaakseen lääkkeettömyyden? Itsekkin olen potilas ja huomaan suurta lääkevastaisuutta ''potilastovereissa''. He myös levittävät tätä lääkkeettömyyden ilosanomaa ja jopa painostavat muitakin lopettamaan lääkityksensä, kuten tällä ja suomi24 palstalla näkyy. Ota huomioon että kaikki nämä joilla on asiasta hyvin vahva mielipide eivät ole mitään asiantuntijoita vaan itsekkin potilaita, siitä moinen tunteen palo. Totta on, että se aiheuttaa monelle haittavaikutuksia, mistä tämä vihan tunne lääkettä kohtaan nouseekin. Monella ikäväkyllä (itseni mukaanlukien) on sellainen tilanne että nykymaailmassa ei pysty toimimaan/elämään ilman lääkkeitä, joka sinänsä on kyllä väärin. Itselläni tämä tekijä on unettomuus: en vaan kykene nukkumaan säännöllisesti ilman lääkettä, ja aina on joku meno etten voi ihan vaan valvoakkaan. Itse olen pyrkinyt kuitenkin minimoimaan oman annokseni joka on nyt 25mg. en yrittäisi väkisin olla ilman lääkkeitä, jos niitä tarvitsee. Ovathan esim sydänlääkkeetkin omalla tavallaan myrkkyjä, mutta moni kuolisi ilman niitä . Oikeastaan kaikki lääkkeet ovat myrkkyjä, mutta ne pelastavat silti ihmishenkiä.

Aika paljon on tietoa saatavilla ihan mistä tahansa asiasta jos osaat englantia. Jos kielentaito rajoittuu suomenkieleen niin aika vähän tietoa on saatavilla ja se tieto on usein suomalaistakekkoslovakia tietoa.

Vierailija
12/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Ketipinoria auttamaan unen saamisessa. Olen käyttänyt jo vuosia. Ei painonnousua, eikä aivovauriota.

Cheek on kertonut käyttävänsä kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon

Vierailija
13/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No linkiätkö sitten tälläisen tutkimuksen, että aivot ovat pienentyneet ketipinorin käytöstä?

Vierailija
14/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Ketipinoria auttamaan unen saamisessa. Olen käyttänyt jo vuosia. Ei painonnousua, eikä aivovauriota.

Cheek on kertonut käyttävänsä kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon

Sen on pakko olla terveellistä ja ravitsevaa kun cheekki käyttää sitä.

Vierailija
15/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön ketipinoria 100-200mg:n verran ennen nukkumaan menoa että saan unta, miksi Ap syö 200mg päivässä?

Vierailija
16/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on masennus ja pakko-oireinen häiriö ja syön Ketipinoria depot 200mg ja Olantsapiinia 20mg vuorokaudessa ja siihen päälle masennuslääke. Ihmettelen tätä lääke määrää ja oon koittanut kysellä miksi ni vastaus on käyttäytymisen takia!? Olin huhtikuun sekä toukokuun alun osastolla pöpilässä yht. 5 viikkoa.

Vierailija
17/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos niitä aivoja ei ole ensinkään.

Vierailija
18/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinakokeissa 10% kutistuma 3kk käytön aikana. En tosin muista oliko keti kyseessä, mutta neurolepti kuitenkin. Vatsalihavuutta se aiheuttaa kyllä ja muita aineenvaihdunta ongelmia. Ketin käyttäjistä jotkut on kuin raskaana. Muistin se syö myös haperoksi.

Vierailija
19/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön ketipinoria 100-200mg:n verran ennen nukkumaan menoa että saan unta, miksi Ap syö 200mg päivässä?

Eihän ketipinor väsytä!? Minua ei ainakaan.

Vierailija
20/29 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

ap

Nehän ovat jo vaurioituneet, jos joutuu syömään lääkkeitä? Missä logiikka? Oulun yliopisto tutkii asiaa, mutta aiemmissa tutkimuksissa antipsykoottien on todettu pienentävän aivojen volyymiä. Onko siitä sitten haittaa? Naisilla on pienemmät aivot kuin miehellä, eli onko koko kuitenkaan se merkittävin tekijä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä