Mies 2 päivää poissa, jes!! Sänkyyn makaan ja syömään
Paketillisen tortillaa ajattelin vetää, litran kokista ja persettäni en sängystä paljoa nosta. Siis noi syön tänään, huomenna pizzaa
Kommentit (65)
Nukutko muuten lattialla ja syöt hernekeittoa suoraan purkista jos miehesi antaa tähän edes lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kylläosi ahdistavaa ettö ei saa syödä herkkuja ja makoilla kun mies paheksuu.
Munkin ex aina haukku mua noista. Nyt ihanaa syödä pizzaa sipsiä ym maata ja käydä aaveella sillon ku tuntuu. Ja huom en ole läski vaan hyväkroppainen.
Voi olla KOTONA.
Höh, ei paheksu, mutta pitää ääntä kesken chillailun.
Sulla siis mies määrää mitä sä saat tehdä. Nyt koitti sitten väliaikainen vapaus.😂
Vierailija kirjoitti:
En käy suihkussa, enkä pese hampaita, en siivoa, en tee ruokaa kun puolisoni on työmatkoilla.
Mä taas tykkään siivota, kun mies on reissussa. Pistän jotain kamalaa ysäriä täysillä soimaan ja huhkin itseni hikeen. Ja teen just siinä järjestyksessä kuin tykkään, ilman että tarvii varoa imurin kanssa heiluvaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla siis mies määrää mitä sä saat tehdä. Nyt koitti sitten väliaikainen vapaus.😂
Samaa voi tehdä miehen läsnäollessakin. Mutta yksin on kivempaa, kun toinen ei läähätä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voi tehdä miehen läsnäollessakin. Mutta yksin on kivempaa, kun toinen ei läähätä vieressä.
Eikä tarvitse yrittääkään olla sosiaalinen tai ottaa ketään millään lailla huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö discon itsellesi?
Aiemmin ryyppäsin itsekseni ja huudatin musaa kun mies oli poissa.
mun fave <3
No ei teillä ole hääppöiset suhteet, jos tuollaista tarvitsee piilotella ja tehdä vain silloin kun toinen ei ole kotona. Vähän niin kuin joutuisitte arkielämässä jatkuvasti vetämään jotain roolia. Jos ei suhteessa voi olla oma itsensä, niin silloin on väärän ihmisen kanssa.
Tämähän korostuu suhteen alussa kun ei kehtaa olla vielä täysin oma itsensä, tai vaikka kehtaisi niin ei kannata :D Me ollaan oltu 7 vuotta joten mies on nähnyt aikalailla kaiken. Kuitenkin itse olen tosi eri näköinen meikillä ja ilman, ehkä jopa yö ja päivä. Meikkaan viikollakin vaikkei olisi menoa, siis ripsaria, luomiväriä, silmäpusseja piiloon.. ei nyt mitään älyttömiä contoureja tarvi sentään. Kun ei ole niin kauniiksi syntynyt niin mieluummin on hiukan edes niin että puolisolla kivempi katsoa, vaikka kuinka rakastaisi luonnepuolta ja näin edelleen.
Nyt kun mies on poissa niin hiukset rasvaisella ponnarilla kun en jaksanut pestä. Suihkussa kävin sentään ja nyt sängylle ahmimaan. Mukavaa iltaa arvon ihmiset, nautitaan kun mahdollisuus tulee :)
T: aloittaja
Vierailija kirjoitti:
En jaksa sitä hiljaista paheksuntaa, siksi voi tehdä vaan kun mies ei oo. Aion myös olla pukematta päälleni eikä kukaan roiku tisseissä ym. T: aloittaja
Mikä ihmeen tissiapina sulla oikein on siellä? :D Kuulostaa rasittavalta.
Sama homma täällä.
Yksin kotona, en aijo kokata vaan haen nouto- ruokaa ja karkkia.
Leffan ajattelin vuokrata viaplayltä.
Suositelkaa jotain leffaa. A star is born- leffaa mietin...
Nyt selvisi se miten siiderivalaat saa alkunsa. Kaunista! :D
En ymmärrä miten ette voi pitää mässytyspäivää miehen ollessa kotona? Syön hyvin terveellisesti, mutta joskus saatan herkuttelen ihan kunnolla. Ei haittaa vaikka mies on kotona.
No eikö kannattais erota niin on koko ajan sit herkuttelupäivä sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
No ei teillä ole hääppöiset suhteet, jos tuollaista tarvitsee piilotella ja tehdä vain silloin kun toinen ei ole kotona. Vähän niin kuin joutuisitte arkielämässä jatkuvasti vetämään jotain roolia. Jos ei suhteessa voi olla oma itsensä, niin silloin on väärän ihmisen kanssa.
Ymmärsit aivan väärin. Tässä ketjussa mainitut jutut ovat esimerkkejä yksinolosta nauttimisesta. Yksinolosta ei voi nauttia, jos ei ole yksin.
Tunnistaakohan miehesi enää sinua syöminkiesi jälkeen.
Voi aloittaja raukkaa....On siinäkin huvit ! Ja on siinäkin parisuhde!! Miten joku alistuu tuollaiseen, vain miehen poissaollessa voi olla vapaasti kotonaan ?!! Millainen tyranni lie miehensä!
Tekisin täytekakun itselleni, jos jaksaisin nousta sängystä. No voinhan sen tehdä yölläkin, jos tekee mieli. Ihanaa kolistella.
Tuo on kylläosi ahdistavaa ettö ei saa syödä herkkuja ja makoilla kun mies paheksuu.
Munkin ex aina haukku mua noista. Nyt ihanaa syödä pizzaa sipsiä ym maata ja käydä aaveella sillon ku tuntuu. Ja huom en ole läski vaan hyväkroppainen.
Voi olla KOTONA.