Jari Aarnio katosi maasta -- miten meni oikeuslaitos noin omasta mielestä?
No niin. Äärimmäisen älykäs, häikälemätön ja hyvin alamaailman kanssa verkottunut paha poliisi päästettiin vapaalle jalalle kuulemaan tuomiotaan. Varmasti kannatti.
Sinne meni Jari, tuskin kuulemme hänestä enää.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun Aarnio vapautui jo keväällä. Olisiko ihan varmuuden vuoksi pitänyt pitää säilössä vai kuinka, ap?
ei säilössä mutta esim jalkapantaseurannassa voi pitää jos on riski että lähtee lipettiin.
Milläköhän juridisella perusteella jalkapannan voisi määrätä tässä tapauksessa, kun hänet on päästetty vapaaksi odottamaan hovioikeuden tuomiota?
Lain mukaan tuomiota odottavaa voidaan pitää vangittuna koko odotusajan. Eihän muuten murtokeikkaa tekeviä baltteja saataisi koskaan telkien taakse.
Et ihan tainnut ymmärtää lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lusii sen 3v, niin on sitten vapaa mies. Seuraavissa eduskuntavaaleissa ehdokkaana ja kansa äänestää.
Hyvä Suomi!
Antti Rinne kysyy jo ehdokkaaksi koska arvopohja.
"Vähän" sama juttu kuin Yhtyneet kuvalehdet -konsernin Urpo Lahtisen fyffet vei tää Maija Lahtinen johonkin, eikä koskaan saatu kiinni. Nuoret ette tätä kohua muista.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001104035.html
Vierailija kirjoitti:
Kukkapenkistä on varmasti löytynyt rahaa tuomarille, joka päästi Aarnion odottamaan tuomiota vapaalla jalalta.
Tämä! Suomi on täysin korruptoitunut mätäpaise nykyään. Ja tuokin läskiperseinen Aarnio viettää nyt kesän mukavasti vapaalla jalalla jossain rahoineen ja ilmestyy varmaan talvea kohti sitten suorittamaan linnaan niitä 3 vuotta. Ja sen jälkeen kaivelee loput rahat jemmasta ja elelee leveästi. Näköjään rikos kannattaa.
Mammat taas tuomitsi aivan liian hätäisesti.
Olen tehnyt elämäni aikana vähän sitä ja tätä. Pääsin tuolta putkasta vähän aikaa sitten pois, taas.
Mieleeni jäi eräs asia jonka poliisi minulle sanoi: "taidamme olla aika samanlaisia."
Kylmää vieläkin kun tiedän mitä itse olen tehnyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lusii sen 3v, niin on sitten vapaa mies. Seuraavissa eduskuntavaaleissa ehdokkaana ja kansa äänestää.
Hyvä Suomi!
Antti Rinne kysyy jo ehdokkaaksi koska arvopohja.
No tuo voi todellakin toteutua, kun on kyse aivokääpiö-Rinteestä...
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia nuo ensikertalaisalennukset. Tämäkin hemmo junaili huumetta eli siis aiheutti mittaamatonta surua ja kurjuutta monelle ihmiselle, härskisti hyväksikäytti monen viranomaisen hyväuskoisuutta ja piti pilkkanaan Suomen oikeuslaitosta. Ja sitten saa 3 vuotta kakkua! Alennuksen jälkeen. Se siitä 13 vuodesta. Ihan yhtä pelleilyä. Moni rikollinen (kuten hänkin varmasti) laskee, että mahdollinen pikku tuomio on kestettävissä helposti rikoshyötyihin nähden, jos käry käy.
Että silleen! Hyvä Suomi.
Se oli kannabista, ei mitään heroiinia tai alkoholia. =)
Mä en ymmärrä ensikertalaisen tuomion alennusmyyntiä. Pitäisi istua alusta loppuun päivälleen. Ja tutkintavankeuden aikaa ei huomioitaisi ollenkaan. Uusijalle sitten kovennettua kakkua. Rikollisia vain hyysätään, stana. Elinkautinen oltava kirjaimellisesti loppuelämä kiven sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Äärettömän älykäs ei olisi viettänyt viime vuodet vankilassa pelkkien hamppurikosten vuoksi, tai saanut isoa tuomiota - hampusta. Miten tyhmä voi olla, että lusii höpöheinästä elinkautista? :D
Kymppi tuli, ja pasilan tyttö pakenee :D
Mistä sinä tiedät mitä kaikkea tuo Jari on kerinnyt touhuilemaan? Et mistään kuten en minäkään vai oletko Jarin lähiystävä ja uskottu? On voinut Aarnio junailla suomeen vaikka rekkalasteittain heroiinia tai ihan mitä vain. Joten jos on tehnyt jotain muutakin ja jäi kiinni "vain" hasiksesta niin en kovin pölkystä jampasta puhuisi.
Hyvä Suomi!