Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varpusen outo käytös

Vierailija
27.06.2019 |

Tietääkö kukaan linnuista? On alkanut ihmetyttää varpusen käyttäytyminen. Reilu viikko sitten lensi ensimmäisen kerran sisälle avoimesta ikkunasta ja on alkanut sen jälkeen vierailla täällä usean kerran päivässä. Osaa mennä ja tulla ikkunasta eikä vahingossa päädy asuntoon. Aamupäivällä vielä kun nukun lentää sisälle ja istuskelee ikkunalaudalla pari tuntia vaikka ikkunassa on sälekaihtimet eikä tule valoa. Kun heräilen lähtee pois mutta tulee aina satunnaisesti iltapäivällä ja illallakin ja jos itse olen riittävän kaukana ikkunasta tulee tuolloin sisällekin.

Tänään istuskeli taas aamulla pari tuntia ikkunalla. Kun heräsin lähti pois. Sitten puhuin puhelimessa nojatuolilla joka on metrin päässä ikkunasta ja oli tuolloin tulossa kaksikin kertaa sisälle mutta kun näki minut jäi hetkeksi epätietoisesti lentelemään paikalleen ikkunan taakse ja lähti pois. Mietin että onkohan se jotenkin sairas tai vanha? Lentää ihan okei ettei näytä ulkoisesti mitenkään vahingoittuneelta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä on rabies.

Vierailija
2/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku esim ruokkinut ikkunalaudalta ja lintu on kesyyntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varpunen, joka on joku edesmennyt sukulaisesi? Käy katsomassa sinua? Niinkuin siinä Vapunen Jouluaamuna- kappaleessa?

Vierailija
4/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli edellisessä elämässä korppikotka ja ei ole vielä sisäistänyt uutta kehoaan. Käy katselemassa mahdatko nukkua vai pääseekö jo apajille.

Vierailija
5/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama juttu, mutta talitiaisen kanssa. Tulee kuin kotiinsa joko parvekkeen ovesta tai keittiön ikkunasta sisään (ovat talon eri seinillä) eikä välitä koirista. En tiedä miksi ja tätä on jatkunut jo useamman vuoden. 

Vierailija
6/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluu ruokaa. Antakaa pähkinöitä ja sellasta

Vierailija
7/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko menettänyt jonkun läheisesi lähiaikoina?

Vierailija
8/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menettänyt läheisiä. Olenkin alkanut antaa auringonkukansiemeniä sille kun kuitenkin tulee. En liikaa ettei totu siihen mutta välillä. Lentää niiden kanssa pois että ehkä sillä on pesä lähellä. Tästä huolimatta istuskelee tunteja aamupäivällä täällä mutta ehkä tarvii vaan taukoa raskaasta lapsiperhearjestaan :)

Vierailija
9/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpunen on viestintuoja. Joku läheisistäsi menehtyy lähiaikoina. Kokemusta on. Kannattaisi pian vierailla sukulaisissa, jonkun näet viimeisen kerran.

Vierailija
10/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon noita auringonkukansiemeniä voi antaa ettei se laiskistu ja lopeta itse ravinnonhankkimistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä