Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä viikko lomaan.. Miten jaksan

Vierailija
26.05.2006 |

olla töissä vielä 7 päivän putken ennen loman alkua?? Kauhea stressi päällä, pinna palaa pienimmästäkin, sydän hakkaa, kiukuttaa...

Mielelläni jäisin " sairaslomalle" , mutta omatunto ei anna periksi, koska joku toinen joutuu sitten kärsimään.

En jaksa odottaa lomaa! Etelänmatka odottaa viikon päästä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko on vain viikko, joka aamu olet päivää lähempänä lomaa ja matkaa......Ja taatusti nautit lomalle jäämisestä enemmän kun jäät lomalle töistä etkä saikulta. Mulla loma alkaa vasta 31.7, joten sulla se on TOSI lähellä.

Vierailija
2/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vastaavan aikuisten kalenterin avulla. Minulla oli vuosia sitten tosi paska työpaikka, jossa ilmapiiri oli täysin p*seestä ja muistan, että aamulla ahdisti, niin että kävi kipeää. Ennen lomaa tein kalenterin, jolla selvisin viimeisistä päivistä - lähes kuukausi - joka päivälle lupasin itselleni illaksi jonkin palkinnon, jos selviäisin kunnialla päivästä läpi. Tuli kierrettyä kaikki lähikuntien taidemuseot, käytyä konsertissa, teatterissa ja jääkiekko-ottelussakin =) ja juotua muutama lasi kuohuviiniäkin odotellessa. Siinä se sitten meni. Noitten päivien aikana tuli tehtyä myös päätös uuden työpaikan etsimisestä. Loman jälkeen aloin aktiivisesti hakea uutta työtä ja itse asiassa se teki sen hetkisestäkin hommasta siedettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hoitotyötä ja koen kyllä nyt olevani aivan loppu..

Loma tulee todella tarpeeseen! Otan siis vain päivän kerrallaan, kyllä se loma sieltä tulee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän