Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Muistatko millaista oli mennä mammografiaan kun rinnat oli vielä kiinteät ja pienet
27.06.2019 |
Ei tahtonut onnistua
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mammografiaseulonnat alkavat viisikymppisenä. Eiköhän rinnat ole jo kasvaneet täyteen mittaansa tuohon mennessä. Kävin juuri seulonnassa. Ei ongelmia eikä valittamista. Edellisellä käynnillä 33-vuotiaana kuppikoko oli sama 75E ja hyvin meni tuolloinkin.
Minulla ei siis ole vertailukohtaa pienten rintojen aikaan, mutta kiinteyteen olen tyytyväinen nytkin. Älkää turhaan jännittäkö mammografiaa, se näyttää ikävämmältä kuin tuntuu ja kestää hyvin lyhyen hetken.