Jos oma lapsi kuolee niin voisito kärsiä 100 000 € tappiot
Jos kuvitteelinen tilanne että joudut lähtemään niin olisko liikaa 100 000 € tappion vai onko raha yhden tekevää jos raha suurin osa ihimisitä muttaonko ik ihmiset sanalisia
Kommentit (30)
Ihmistä ei korvaa mikään raha. Aloituksesta en saanut selvää.
Jos amulöa sataa vettä ja joudut ottamaansa sateenvarjon mukaan niin ottaako mustan vai böriööebosw vai menetkö ilman vastaa heti joskus pitää pohtia syvällisiä
Oisko tämä nyt siihen, kun se suomalaismies on siellä Thaimaassa kuolemankielissä ja ambulanssilrnto Suomeen on sen 100-120000€? Vakuutus mennyt reissun aikana umpeen ja äiti ei ota lainaa pankista esim. taloaan vastaan. Valtiota nyt anelevat apuun.
Vierailija kirjoitti:
Oisko tämä nyt siihen, kun se suomalaismies on siellä Thaimaassa kuolemankielissä ja ambulanssilrnto Suomeen on sen 100-120000€? Vakuutus mennyt reissun aikana umpeen ja äiti ei ota lainaa pankista esim. taloaan vastaan. Valtiota nyt anelevat apuun.
Mä kans ajattelisin että äiti löysi linjoille.. kirjoittaminen ei näytä olevan se leipälaji, eli ymmärrän miksi soittelee jokapaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloituksessa oli tästä kyse niin olet kyllä etevin sanaristikoiden ratkaisija tällä puolella Rio Grandea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa? ” jos raha suurin osa ihimisitä muttaonko ik ihmiset sanalisia”?
Jos raha kiinnosta suurinta osaa ihmisistä, niin ovatko Ihan Kahjot ihmiset samanlaisia?
Mä tulkitsisin tämän aloituksen niin että tämä kirroosipotilaan äiti kyselee että jos tietäisit että lapsesi kuolee niin voisitko kärsiä 100000 euron tappiot —> olettaa että kaikki sanoo ”no en tietenkään” ja sit jatkais vääntöä siitä että Suomen valtion, joulupukin tai jonkun muun pitää maksaa ambulanssilento Suomeen.
Nope. Jos mun läheinen olisi samassa tilanteessa niin mä olisin jo lennättäämässä häntä kotiin ja ihan omaan laskuun. Ottaisin lainaa. Ehdottomasti.
No tiedän ihmisen, joka laittoi 90 000 euroa yksityiselle syöpäklinikalle. Ja toisen, joka laittoi 50 000 euroa. Molemmat olisivat toki saaneet halutessaan julkisen puolen hoidon halvemmalla.
Käsitän tuon aloituksen niin, että lapsen kuolema aiheuttaa rahallisen menetyksen perheelle, mutta pelkästään lapsilisistä ei aloittajan mainitsemaa summaa kyllä kerry.
Kalliit on hautajaiset lapsella.