"Rusinat" näkyy monen paidan läpi, muita jotka kärsivät tästä?
Olen se todellinen prinsessa, joka monen patjan läpi tunsi herneen selässään. Eli kärsin tutin mallisista nänneistä , ja tämä on ongelma. Nyt kesällä kun pukeutuu keveämmin, niin näkyvät aina läpi. Eikä helteillä voi laittaa monta vaatekertaa. Olen jopa harkinnut hakea imetyssuojia liivin sisään, mutta samalla lisää hikoilua. Eli hyviä vinkkejä kanssasisarilta, heiltä jotka kärsivät samasta vaivasta, tai kaikilta joilla hyviä vinkkejä. Kun jotenkin niin noloa kulkea nännit "esillä".
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Noita t-paitaliivejä en ole käyttänyt. Kärsin hikoilusta, ja iho myös saa palovamman tyyppistä punoitusta. Ja kun ympärysmitta ei ole ihan pieni, niin tuskastun jos tuntuu että vanne kiristää ympärillä. Että olen käyttänyt hieman joustavampaa materiaalia. Ja hölmöksi kait tunnen itseni etten ole miettinyt muita ratkaisuja kuin tuon ylipukeutumisen. Juu mut kiva että tuli asiallisia vastauksia. Kiitos ja hyvät kesät. -ap-
Ota nyt edes selvää, mitä tarkoittaa ylipukeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö käytä rintaliivejä? En käsitä miten rintaliiveistä voisi nännit näkyä läpi.
Helposti. Sitten on meitä, joiden koossa ei enää myydä mitään toppauksia. Kehotan välttämään saumaa nännin kohdalla ja hankaavia materiaaleja (pitsi), ne pahentavat ongelmaa.
Eikö t-paitaliivejä saa isompien kuppikokojen liiveissä?
Saa. Itse tilaan netistä, yleensä Lumingerielta (kotimainen) ja ainakin mun 90 H koossa löytyy.
ei ole ongelma. jos olet katsonut frendejä, niin rachelilla toisinaan on rintojen kohtalla selvästi näkyvät kohoumat.
Vierailija kirjoitti:
kovanänninen kirjoitti:
Se on noloa, sillä kaikki vastaantulijat kuvittelee heti että luonnostaan kovanänninen nainen olisi aina halukas ja valmis ja helppo :((
Se on kyllä vallan ihmeellinen mielikuva! Nänni ei toimi samalla logiikalla kuin penis, mutta miehet ei tätä tajua.
Miehet kyllä tajuavat tuon, mutta eivät voi tietää sitä, onko nainen se, joka haluaa peittää nänninsä vai se joka tuo ne auliisti esiin. Voi meitä naisia.
Usein synnyttäneen naisen ongelma
Rusinat menee samaan kategoriaan kuin etupylly. On se kumma, ettei aikuinen voi sanoa niinkin irstasta sanaa kuin nännit😂
Rusinat? Ap:n mukaan miehiltä löytyy housuistaan varmaankin banaani ja kiivit.
Onko nämä rusinat kiinni meloneissa?
Jeesusteipillä ruksit nännien päälle niin voit kulkea vaikka ilman paitaa.
Ajattelitko kauankin jatkaa tuota yksinpuheluasi rusinoista? Viestit klo 10.34, 12.16 ja 12.29. Ketään muuta ei kiinnosta.
Mä luulen, että ap käyttää sanaa rusina, koska ikinä ei voi tietää mikä sana vie koko viestin automaattisesti roskiin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko kauankin jatkaa tuota yksinpuheluasi rusinoista? Viestit klo 10.34, 12.16 ja 12.29. Ketään muuta ei kiinnosta.
Oottaako kaaliin?
Mullakin näkyy nännit paidan läpi ihan kaikkia yksityiskohtia myöten, olen tosin mies.
Mitä väliä? Mä kuljin nuorena sujuvasti jopa ilman rintsikoita, eikä tullut mieleenkään kärsiä mistään nöpötyksistä. Kyllä nykyään ollaa tekosiveitä. Ja se on perin kummallista, kun toisaalta on niin paljon kaikkea, joka ei tosiaan ole siveää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan päinvastoin, en kärsi ollenkaan, vaan pikemminkin nautin näkemästäni.
- Hopeakettu -60
Se on kyllä niin siistii, että täällä palstalla ei saa puhua enää mistään naiseuteen liittyvistä asioista ilman tätä rinkirunkkaajien kuoroa.
No mitä vit*ua tällaisesta edes tekee ongelmaa itselleen. Jos näkyy niin näkyy, ihan luonnollinen aia että naisella on nännit. Eikä pidä provosoitua jos joku heittää vähän läppää asiasta. Saa*anan tiukkapipot!
T. Eri
Laastarillakin voi teipata. Ohuesta paidasta saattaa kyllä näkyä läpi.