Kadehdin aktiivisia ylipainoisia
Sisareni ja paras ystäväni ovat varmaan +20kg normaalista mutta tekevät vaikka ja mitä aamusta iltaan. On uintia, juhlia, siivousta, verhojenompelua, pihasuunnittelua, lasten leirien vetämistä ja tietty työt päälle.
Olen normaalipainoinen, mutta jos en urheile 1-2 krt viikossa, muutun uneliaaksi ja toimettomaksi. Jos syön vääriä ruokia useamman päivän putkeen, olen ihan krapulainen ja toimintakyvytön, sumussa. Jos lihon muutaman kilon, selkä tulee kipeäksi, aina väsyttää jne.
Onko muita kaltaisiani? Olen jotenkin geneettisesti aivan rapakuntoinen, horjahdan pienestäkin kurinalaisuudesta poikkeamalla 5o vuotta vanhemmaksi kehäraakiksi. Olisi kiva voida syödä hyvin ja nauttia elämästä.
Kommentit (22)
Olet vain heikompi äläkä vertaa muihin. Lepää enemmän äläkä yritä koittaa samoihin suorituksiin kuin muut. Teetkö itse ruokaa vaan laistat sen sortuen eineksiin, pikaruokaan ja sokeri mössöihin. Auttakoo lisäravinteet purkista jos vaikkapa kärsit ravinnonpuutteesta tai ne eivät imeydy. Sokeri on pahinta ja huomaamatta voi syödä yli suositusten helposti jos ei tarkkaile sokerin määrää.
Lihavalla voi olla terveempi elimistö kuin laihemmalla niin ei se koosta ole kiinni. Meidän suvussa on ollut paljon pitkään yli 90 v eläneitä lihavia mutta he ovat kuitenkin liikkuneetkin ja raskas työ mutta nykyään vähäinen liikunta oli sitten laiha tai lihava niin ei varmasti tule elämään niin pitkään.
Harmi juttu, että sun keho ei kestä herkuttelua :(