Kenellä on pisin aika siitä kun joku vieras ihminen on käynyt kotonasi
Minulla kävi talkkari kuukausi sitten, mutta vieras on käynyt yli vuosi sitten täällä.
Kommentit (18)
6 vuotta sitten kävi ensihoitajat hakemassa mut, kun sain sydäninfarktin. Muuten meillä on käynyt vain tuntemiani ihmisiä.
Yli 2 vuotta sitten. Sekin oli kiusallista. En tykkää että kukaan käy kotonani.
15 vuotta sitten muuttomiehet kantoivat tavarani tänne. Sen jälkeen ei ole käynyt vieraita ihmisiä kotonani.
Korjaan otsikon uudelleen: kenellä on pisin aika siitä kun joku ihminen on käynyt kotonasi
Tammikuun lopussa taisi olla, olin leikkauksessa ja veljeni kävi minulle kaupassa. Opiskelen, onpas tämä opiskeluelämä ollut hurjaa. Toivon saavani lisää ystäviä kylään joskus.
Nuohooja viikko sitten, sitä edellinen taitaa olla ilpin asentaja joskus 3-4v sitten.
Nuohooja vuosi sitten, mutta ei hänkään kovin vieras ole kun on nuohonnut savupiippuni jo viimeiset 20 vuotta. Ihan totaalivieras ihminen taisi viimeksi käydä silloin kun oli vielä tv lupatarkastajia.
Joku ihminen, eli poikani, kävi tänään tuomassa maitoa.
Vuosi sitten kävi huoltoyhtiön työntekijä.
Sisareni kävi täällä ehkä 2-3 vuotta sitten, ja sitä edelliset vieraat ehkä 4-5 vuotta sitten.
Vieraista viimeisin on nuohooja, joka käy joka kevät. Pojan kaveri kävi eilen, mutta tänään ei ole tainnut käydä ketään. Ihan varma en ole, koska olin päivän töissä.
Tällä kaiketi tarkoitettiin kyläilevää vierasta eikä ventovierasta, mutta mun luona on edellisen kerran käynyt joku eli ventovieras remonttimies reilu kaksi vuotta sitten. Siitä onkin sitten aikaa hieman enemmän (oikeasti en edes muista) kun joku tuttu olisi käynyt luonani kylässä ja olisin keittänyt kahvia muille kuin itselleni.
Minun luonani käy ainoastaan vanhempani aina välillä. Viimeksi juhannuksena. Täysin vieras ihminen taisi olla viimeksi sähköasentaja viime vuoden puolella.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan otsikon uudelleen: kenellä on pisin aika siitä kun joku ihminen on käynyt kotonasi
Eläimiä ei siis lasketa? Jos ymmärsin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vieraista viimeisin on nuohooja, joka käy joka kevät. Pojan kaveri kävi eilen, mutta tänään ei ole tainnut käydä ketään. Ihan varma en ole, koska olin päivän töissä.
Voit lukea nuohoojan ystäväksesi, käy niin usein.
Minun kotonani ei ole koskaan käynyt vierasta ihmistä. Kaikki kyläilijät ovat olleet tuttuja minulle.