~*~KESÄKERTUT PERJANTAINA~*~
Kommentit (26)
[color=blue]täällä vantaalla paistaa aurinko :)))
nyt lasten ohjelmat -> nuin... nyt saa kirjotella vihdoin rauhassa :)
ukko lähti tunti sitten kalareissulle (" poikien kans" )...mikkelin suunnille eli reippaat 300 kilsaa :((
ja täällä nyt sit pelätään et synnytys alkaa nyt viikonloppuna. ei siinä muuten mitään mutki on noi tytöt ja sit jos se lähtee nopeesti käynnistymään niinku viimex ni huh että oon pulas...no anoppi asuu n. 30min ajo matkan päässä mut siltiki...
" parturi" tais käydä yahoon puolella aamusella, eli ei oo viel synnyttämäs ;))
plääh kun olis vielä niin paljon kaikkee mitä pitäs saada aikasex...mut jotenkin on taas veto pois! varsinkin kun on ollu niin sateista ja kylmää niin mulla menee pasmat sekaisin
....jatkan kohta romaania...
krisse
ajatelkaas jos huomiseen mennessä onkin ilmaantunut 10 uutta kerttua!
Ei ehkä kuitenkaan. Minulla ei ole ainakaan vielä minkäänlaisia
oireita tulevasta. Joku kirjoitti nähneensä unta, että vauvalla oli koko
pään kokoinen syntymämerkki. Tämän tyylisiä unia on minullekin alkanut ilmaantua, viime yönä " syntyi" tyttö, jolla silmissä pahasti vikaa...
Ei siis mitään synnyttämiseen viittaavaakaan, ei kipuja, supistuksia-
monilla tuntuu h-hetken olevan jo kynnyksellä. Niitä uutisia jännityksellä odotellen.
Pitäisi tämän viikonlopun aikana saada kaikki valmiiksi, mies lähtee vielä ulkomaanreissulle ensi viikonlopuksi ja varmuuden varalle haluan
kaiken olevan valmiina.
Yksi ystävä on lupautunut tulemaan mukaan, jos niin huono tuuri sitten on, että vauva päättää syntyä juuri silloin kuin mies on poissa. Onko kenelläkään tietoa, miten se onnistuu? Tarviiko etukäteen ilmoittaa tällaisesta mahdollisuudesta sairaalaan? Kyseessä K-SKS.
Pearl73
[color=blue]kestovaippoihin minäkin hurahtanut ;DDD
sen ensimmäisen kestovaippani saatuani tiiliisalta on jostain syystä kestikset nyt ekana mielessäni aamuisin :))
monet kaupat oon kanssa tehnyt (lähinnä käytettyjä) mut kummiskin...on mulle yhdet uudetkin tulossa...varmaan ens viikolla jos kaikki sujuu hyvin :D
mies ei taas noitten päälle ymmärrä :(...sanoin sille että mä tilaan sellasia niin jotain se yritti kovasti mutista vastaan. nyt vaan ilmotin kerrankin että en kysynyt vaan ilmoitin!!! siis että aion ostaa!
ja sitä paitsi johan 1 perhemallin tupakka aski ja mäyräkoira kaljaa tekee yhden vaipan hinnan (siis jos olettaa että mies ton verran ostais viikossa vaikka) niin voisin ostaa joka viikko uuden vaipan!
juu, jutuistakin huomaa että " höyrähtänyt" oon ;DD
asukki potkiskelee suht tavalliseen tapaan, lujaa ja paljon...no tänään on kyllä ollut ehkä himpun hiljaisempi
joka päiväinen riesa edelleen on toi kun vasen lonkka tuntuu lähtevän sijoiltaan ja mäkään en oikein uskaltais lähtee minnekkään kauas kävellen kun pelkään et alkaa sattumaan...sillon kun mun on pakko päästä lattialle ja tuolla kävelytiellä ei oikein " kehtais" ...
marieelaa ei tosiaan oo näkynyt ikuisuuksiin ja mäkin oon välillä bongaillut muista pinoista...
rohkeesti vaan hei testailemaan yahoon puoltakin :D kyllä siellä neuvotaan ja itelläkin meni muutama päivä että hokas miten ihanan helppoo siellä on turista...
no nyt yritän lukasta pinoa vähän tarkemmin kun en äsken vielä ehtinyt kuin tsekkaamaan että onko kukaan synnyttänyt *hih*
krisse rv36+6 ou JEE huomenna ollaankin täyaikaisia jo ♥
Kaikkea sitä tuleekin stressattua! Koko ajan tuntuu olevan päällä joku vauvasta aiheutunut stressin aihe. Pitäisi ymmärtää rauhoittua jo... Jostain syystä stressasin ja pelkäsin jossain vaiheessa kauheesti et vauva syntyy pahasti keskosena. No, nyt on täälläkin täysiaikaiset viikot! Jännitin ja stressasin myös sitä et pienokainen tulee ulos miehen työmatkan aikana. No, nyt oon saanut miehenkin takaisin. MARIADEE, helpottavaa huomata että muutkin miettii jos vauvalla onkin jokin hullusti. Nykyisin mua huolettaa vähän vauvan pienikokoisuus ja välillä tuntuu et se on pitkiä aikoja liikkumatta, eikä reagoi vatsan taputteluun tai paineluun. Neuvolassakin pysyy aina hiiren hiljaa paikoillaan vaikka kuinka mun mahaa painellaan...
Mutta sinänsä täällä voidaan hyvin. Mulla ei lonkat pahemmin kipuile, oikealta kuitenkin vihloo silloin tällöin. Ainoat mahdolliset nukkuma-asennot on enää vasen kylki tai oikea kylki. Selällään jos on niin tulee maha kipeeksi! Alkaa puuduttamaan!
Ja galluppeihin: synnyin viikkoa ennen laskettua aikaa. Olin kuulemma pieni pallero, elikkäs 47,5 cm ja 3300 g. Ei siis pitäisi olla mitenkään outoa jos tämän masun asukkikikin tuntuu pieneltä. Välit vanhempiin olleet aina hyvät, nyt vaan välillä hermostun äidin hössötykseen. On eka lapsenlapsi tulossa ja voi sitä hössötyksen määrää! Se jo suunnittelee ristiäisiä ja antaa neuvojaan. Yritän kovasti jaksaa kuunnella hermostumatta kun on äiti ollut viime vuosina kaikin tavoin herkässä tilassa ja lievästi masentunut (johtuu muutamasta läheisen kuolemasta, meidän lasten muutoista eri puolelle Suomea ja äidillä ollut aikaa käydä läpi omaa ankeaa lapsuuttaan). Mutta se siitä.
Vielä sellainen, et syntyneissä sanottiin Jamesiinalle tulleen tytön, mut sitten Jamesiinan oman veikkauksen perään oli listaan laitettu poika 23.5. Olihan se tyttö?? ONNEA joka tapauksessa, muillekin kesäkertun hakeneille!
Mukavaa viikonloppua toivotellen Riinuska 37+0
riinuska kiitti tarkka näköisyydestä...mun moka *nolona*
eli rinsessanhan se jamesiina tais saada...
ja sit oli pakko tulla laittaan tää yks runon tynkä/ajatelma (tai mikä lie) minkä löysin:
Ennen kuin saitte alkunne, minä halusin teidät
Ennen kuin synnyitte, minä rakastin teitä
Ennen kuin olitte olleet täällä tuntiakaan,
olin valmis kuolemaan puolestanne.
Ja onnea MM76:lle! Muistan itse asiassa kun samaan aikaan plussattiin vauvakuumepuolella. Mutta minäpä se täällä vielä olen yhtenä kappaleena. Joo, olisiko Lilli tosiaan jo synnyttämässä?
Oma syntymäpaino on 3970 g ja 51 cm rv 39+6. Oma esikoinen oli tätä pienempi, mutta kakkosesta on tosiaan tulossa reilusti isompi.
Neuvolassa oli tänään kaikki ihan OK. Maanantaina sitten äitiyspolille ja mahdollista käynnistyspäätöstä odotan. Vielä tässä on siis viikonloppu aikaa...
Viikonloppua Kerttusille!!
äitimiia rv 38+6