Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisitte tehdä firman tykypäivänä ihan mitä vaan?

Vierailija
26.06.2019 |

Jos saisit päättää mitä yrityksenne henkilökunta tekisi tykypäivänä, aikaa yksi kokonainen vuorokausi, niin mitä tekisitte?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tykypäivä?

Vierailija
2/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäteatteri iltapäivällä ja sen jälkeen syömään.  

Perinteiset "kävellään yhdessä järven ympäri/luontopolku/sinne-ja-takaisin ja sitten nuotion ääressä pullakahvi/makkara" on tuskaa. Hyväkuntoiset pinkoo edellä kovaa vauhtia ja huonosti liikkuvat jää yksin. Minäkin eksyin kerran.  Lisäksi jos  sää ei suosi tai on ötököitä niin mihelenkiinto on nollassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkykypäivä?

Vierailija
4/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöiden kyykytyspäivä?

Vierailija
5/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan jos siihen sisältyy yhteiskuljetus tai hyvin organisoitu kimppakuljetus.

Kaikilla ei ole omaa autoa.  Julkisilla liikkuminen epämääräisiin kohteisiin ei ole kivaa.  

Vierailija
6/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi parasta, että kaikki menisivät koko päiväksi omiin koteihinsa tekemään mitä itse haluavat. Työkykyäni edistää parhaiten kaikki se aika, minkä saan viettää erossa työkavereista ja työpaikalta.

Vierailija
7/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin jostain kevyesti sporttisista lajikokeiluista, vaikka seinäkiipeilyä, jousiammuntaa, futisgolffia... Mitä tahansa johon kaikkien on helppo osallistua. Illemmalla vapaamuotoista laavulla grillailua ja saunakaljojen juontia. Ongelma on siinä, että meidän firmasta löytyy niin erilaista porukkaa, että tuollaiseen ei saisi kuin hyvin pienen osan mukaan.

Vierailija
8/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan ja ryypätään.

t. jorma 50 v

Vierailija
9/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoutusiltapäivä, johon sisältyisi hieronta pomoltani, johon olen ihastunut. Tuota voisi edeltää luontoretki ja ruokailu nuotiolla.

(Anteeksi)

Vierailija
10/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunotaan ja ryypätään.

t. jorma 50 v

Sopisi, varsinkin kun ei olla Jorma sun kanssa samassa työpaikassa.

Vierailija
11/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon orgiat, joihin on palkattu paljon nuoria ja kauniita "viihdyttäjiä", kumpaakin sukupuolta tietysti. Jos joku firma palkitsisi työntekijänsä tällaisella, olisin sille ikuisesti uskollinen ja tekisin ylitöitäkin hymyssäsuin, seuraavia firman orgioita odotellessa.

Vierailija
12/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen pitäisi olla tavoitteellista. Esim joku marathon-juoksukisa ja nopeimmalla kymmenelle tuntuva palkankorotus. Tulokset sitten kaikille firman ilmoitustauluille.

Vierailija
13/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin töihin. Meillä on noita tykypäiviä ollut, mutta jonkun on jäätävä töihin. Olen työnantajan palveluksessa työtä varten, en kaikenlaista höpöhöpönaminami -hassuttelua varten.

Vierailija
14/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään paikkaan pitkälle lounaalle ja sen jälkeen iltapäivällä kesäteatteriin katsomaan jotakin laadukasta hauskaa musiikkipitoista esitystä. Niin ettei mene iltaan vaan TYKY-touhu päättyy työajan puitteissa. Toinen vaihtoehto on pelkkä hyvä lounas ja kotiin (meillä on ollut kerran tälläinen ja kaikki olivat tyytyväisiä).

Vierailija
15/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvään paikkaan pitkälle lounaalle ja sen jälkeen iltapäivällä kesäteatteriin katsomaan jotakin laadukasta hauskaa musiikkipitoista esitystä. Niin ettei mene iltaan vaan TYKY-touhu päättyy työajan puitteissa. Toinen vaihtoehto on pelkkä hyvä lounas ja kotiin (meillä on ollut kerran tälläinen ja kaikki olivat tyytyväisiä).

*haukotus*

Vierailija
16/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut aika usein erilaisia lajikokeiluita. Olisi kivaa vaihteeksi joku luontoretki/patikointiretki. Sen päätteeksi syötäisiin laavulla tai jossain. Päivä päättyisi rantamökille, jossa halukkaat pääsevät saunomaan ja uimaan ja takkatulen ääreen.

Tätä ei varmaan kannata kukaan muu, mutta kesäleirihenkinen yöpyminen leirikeskuksessa. Siellä olisi iltanuotiot ja kaikki. Olen haaveillut riparista lähtien (20 vuotta sitten), että saisi kokea uudestaan kesäleirin.

Vierailija
17/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva teatteri tms, sitten syömään, sen jälkeen jatkoille yhden tietyn työkaverin kanssa...

Vierailija
18/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakohuonepeli olisi kiva mun mielestä ja sen päätteeksi syömään. 

Vierailija
19/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyky-päivät = ekstrovertit suunnittelevat pilipaliohjelmaa kaltaisilleen

Vierailija
20/30 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan yön yli reissuja. Yh:lla muutenkin riittävästi vaikeuksia hankkia lapsille hoitajaa. Työajan puitteissa kaikki käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän