Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pesette hiukset?

Vierailija
26.06.2019 |

Itse pesen joka toinen päivä, mutta ajattelin kokeilla joka kolmas päivä, jos sen kestäis.
Ihan sen takia koska tuntuu, että hiuksia märkinä harjatessa lähtee älyttömästi hiuksia päästä, pikkasen ahistaa. Joo, vaikuttaa se ikäkin varmaan (48 v. ) ja kilpparin vajaatoiminta vaikka lääkityksellä ollaankin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vedellä parin päivän välein. Shampoota en käytä.

Vierailija
2/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä pesen päivittäin 3 millin sängen.

Vierailija
4/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu, rakastan vaan puhtaita hiuksia.

Vierailija
5/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, hiuksiä märkinä harjatessa lähtee paljon hiuksia päästä. Siksi niitä ei saisikaan harjata märkinä. :)

Vierailija
6/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerta viikkoon. Hiukset kuivat, ei rasvoitu päänahkakaan. Ja ne näyttää pesusta 3 pv jälkeen parhaimmalta. Jos peset usein se kiihdyttää päänahan rasvaseksi, anna päänahan levätä siis.

Vierailija
7/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin muistan, olen pessyt hiukset kahdesti viikossa. Kesällä voi riittää kertakin viikossa, jos pääsen uimaan päivittäin, siinä tukkakin pysyy puhtaampana. Mulla on paksu tukka, joka tällä hetkellä ylettyy lapaluiden yläosaan, ja siistinä se on pysynyt.

Miksi muuten harjaat hiuksia märkänä? Helpostihan ne silloin katkeilevat. Anna kuivua ja harjaa sen jälkeen varovasti, ensin latvat ja siitä pikkuhiljaa edeten kohti tyveä.

Vierailija
8/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa, jos pesen joudun pesemään useammin, niin menee huonoon kuntoon.

Märkiä hiuksia ei saisi harjata.

Vierailija
9/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen suunnilleen joka toinen päivä tai harvemmin.

Vierailija
10/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Oon muutaman kerran yrittänyt pidentää väliä, mutta hiukset menee tosi huonoon kuntoon heti. Latvat kuivuu, katkeilee ja menee takkuun..

Vierailija
11/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä pesen.

Vierailija
12/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin pakko, tai muuten päänahka on tosi huonossa kunnossa.

Vierailija
13/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaksi kertaa viikossa. Minulla on luonnonkihara tukka, joten se ei rasvoitu samalla tavalla kuin suoratukkaisilla, joiden hiukset valuvat päänahkaa pitkin.

Vierailija
14/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin rasvoittumiskierteestä jättämällä shampoot. 

Vierailija
15/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-3 kertaa viikossa. Olen työttömänä ja jos eiole mitään menoa, voin olla viikonkin pesemättä. Nyt kun  kesällä tulee liikuttua enemmän "ihmisten ilmoilla" niin pesen pari kertaa viikossa. 

Vierailija
16/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pestä se toinen pää

Vierailija
17/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka toinen päivä. Harvemmin ei onnistu itsellä, kokeiltu on! Mulla on suora, sileä, ohuehko tukka. Se näyttää kauhealta jos ehtii rasvoittua.

Ap, hiuksia ei saa harjata märkinä! Hiukset ovat märkinä heikoimmillaan, ne venyvät ja katkeilevat silloin paljon helpommin kuin kuivana. Itse haron märistä hiuksista takut varovasti sormin auki, ja harjaan vasta kun hiukset ovat kuivat.

Vierailija
18/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, miten noinkin moni pesee hiukset joka päivä. On tutkittu asia, että tiheä peseminen vain kiihdyttää rasvoittumista. Kehottaisin kaikkia harventamaan välejä edes joka toiseen päivään (joka sekin on mielestäni aika paljon), siitä kiittää sekä luonto että oma päänahka.

Vierailija
19/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harjaa märkänä!

Vierailija
20/29 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen 2x viikossa kun käydään saunassa. Älä harjaa hiuksiasi märkänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän