Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää ihmisten seuraa

Vierailija
26.06.2019 |

Olen ollut (vasta) 7 vuotta palvelualalla ja olen saanut tarpeekseni ihmisistä ja ihmisten seurasta. Työpäivien jälkeen en jaksa tavata kavereita, vapaalla mielummin olen yksin kotona kuin lähtisin jonnekin missä on ihmisiä, välit miesystäväänkin on viilenneet kun en jaksa edes hänen seuraa vaikka ihana ja rakas onkin. Alan vaihtoa olen tosissani miettinyt jonkin aikaa, mutta kaikessa pitäisi olla niiiiin sosiaalinen että. Lähtisin vaikka ojankaivajaksi jos vain saisin tehdä sitä hommaa yksin ja itsenäisesti. Opiskelemaan lähtökin hirvittää kun olen kuullut että tehdään paljon tehtäviä ja projekteja ryhmissä. Nykyiseen ammattiin opiskellessani ja ensimmäisinä työvuosina olin sosiaalinen, iloinen, ihmisten seuraa rakastava ja tuntui että olen päässyt unelma alalle. Nykyisin olen kärttyinen "vanha" akka joka linnottautuu kotiinsa ja työntää luotaan kaikki ihmiset, myös ne tärkeät ihmiset. Tiedän että ei muillakaan työnteko helppoa ole ja saa olla kiitollinen että on työpaikka mutta nyt tuntuu sille että työ imee kaiken elämänilon ja kaikki vapaa-aika menee palautumiseen että jaksaa taas seuraavan päivän, viikon tai kuukauden.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten on otettava omaa aikaa sillä sinulla on tunnekuormaa joka vaatii yksinollen selvittelyä, kunnioita tuntemustasi, sillä luonto on viisas myös meissä. Älä aja päin punaisia jarrut päällä vielä. Sairastut muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän