En käsitä Tinderiä
Itelle Tinder on kyllä yksi iso mysteeri. Ite saan päivittäin matcheja vaikken ole edes älyttömän komea enkä hyvätuloinen (eikä biokaan ole niin äärimmäisen kiinnostava), ja niistä osa on vielä todella hyvännäköisiäkin nuoria naisia. Samalla taas tunnen monia paljon komeampia jätkiä, jotka itkevät kun eivät saa matcheja lähes yhtään + asumme vielä samassa kaupungissa joten siitä ei voi olla kiinni. Missä vika, vai onko mahdollista että oon arvioinut "tasoni" väärin?
M23
Kommentit (5)
Panosovelluksessa ei etsitä pitempiaikaista seuraa, joten miehen ominaisuudetkaan ei niin tärkeitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Panosovelluksessa ei etsitä pitempiaikaista seuraa, joten miehen ominaisuudetkaan ei niin tärkeitä ole.
Ehkä ei sinulle - itse en kyllä pane rumia tai tyhmiä.
Mä painan jostain syystä ruksia ns. Liian hyvä näköisille miehille. Voisikohan olla yleisempikin tapa?
Minä skippaan komeat miehet ja tykkään ihan perus miellyttävän näköisistä miehistä.
Siksi koska useimmat naiset eivät halua itselleen sitä sinun mielestäsi kaikkein parhaimman näköistä ja menestyneintä miestä, eivätkä he välttämättä edes pidä kyseistä miestä hyvän näköisenä. Useimmat naiset etsivät sitä omaa rakasta, joka on heidän omasta mielestään riittävän hyvän näköinen, jonka kanssa olisi yhteensopiva ja jonka kanssa sekä arki että juhla sujuisi.