Naapuri päästi siivoojan alaovesta, apua
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
No me tullaan apuun, tullaan vaikka kolmeksi päiväksi nyt aluksi, voit kai majoittaa meidät? Tarviiko kukaan Forssan suunnalta kyytiä, pääsen lähtemään puolen tunnin kuluessa.
Naapuri luulee, että tulee vielä lisää siivoojia jos porukkaa lappaa. Ap
Puhelimeni oli äänettömällä jostain syystä vahingossa ja siivooja oli etuajassa. Olin juuri aikonut mennä avaamaan hänelle enkä ehtinyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me tullaan apuun, tullaan vaikka kolmeksi päiväksi nyt aluksi, voit kai majoittaa meidät? Tarviiko kukaan Forssan suunnalta kyytiä, pääsen lähtemään puolen tunnin kuluessa.
Naapuri luulee, että tulee vielä lisää siivoojia jos porukkaa lappaa. Ap
Me voidaan käydä selittämässä naapurille, keksitään matkalla joku hyvä stoori.
Joo kyllä mä ainakin järkyttyisin jos saisin tietää, että naapuri huolehtii kotinsa siisteydestä. Voimia ap, ja toivottavasti naapurisi toipuu järkytyksestään.
Ollaan kaikki tosi kiitollisia myös tolle forssalaiselle, olet ihana kun riennät apuun.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä mä ainakin järkyttyisin jos saisin tietää, että naapuri huolehtii kotinsa siisteydestä. Voimia ap, ja toivottavasti naapurisi toipuu järkytyksestään.
Ollaan kaikki tosi kiitollisia myös tolle forssalaiselle, olet ihana kun riennät apuun.
Ehkä jotenkin selviän tästä häpeästä. Ap