Perhehelvetti
Miten toimin kun mies on suuttuessaan alkanut heittelemään huonekaluja ja tavaroita? Esimerkiksi tänään yritin herättää että antaisi mun tyynyn takas ni mies rupes haukkuun mua esimerkiksi huoranpenikaks, vahinkolapseks ja epäonnistuneeks abortiks. Tän jälkeen mä suutuin ja heitin hänen puhelimen lattialle nii mies hyppää ylös sängystä ja heittelee mun nojatuolin, sohvan, sohvapöydät ympäri olohuonetta. Sit sanoin et lähden pois (no tiesin ettei hän lähtis kuitenkaan) niin piti väkisin kiinni ja käänsi tisseistä niin että sattu. Kun vihdoin pääsin siitä irti rupes mies räkiin mun päälle. Meille on lisäksi yllätyslapsi tulossa joten jotain ratkaisuja täytyy keksiä ja äkkiä!
Kommentit (17)
Mies ei taida olla hopeakettu kun tuollalailla rähjää?
Mitä miettimistä tuossa on . Pysykää kaukana toisistanne.
Nyt haet miehelle kaljaa, sipsejä ja uuden tyynyn. Takaat hälle lainan tai otat nimiisi pikavippejä ja kuskaat minne herra haluaa mennä. Pidä kiinni tuosta kullista 💓
Sen siitä saa, kun ottaa kilttimíehen.
Ompa pahasti luonnevikainen. Itsehillintä ja ymmärrys vaikuttaa olevan nolla. Huonoon jamaan olet itsesi saattanut. Keskustele vanhempiesi kanssa, jos ovat täysjärkisiä. Luuisin, että suhteesta pitää irtautua. Tuleva lapsesi ja sinä olet vaarassa. On sinunkin itsehillintäsi heikko, koska menit heittämään puhelimen lattialle. En tiedä olisiko vihanhallintakurssista apua. Minulle tuollainen käytös olisi täysin vierasta.
Yllätyslapsi tulossa. Saa nähdä millainen ylläri sieltä tulee.
Jos aloitus olisi totta, niin ensimmäiseksi suosittelisin aborttia. Ei kyllä kaksiset eväät elämään ole tulossa lapselle.
siinäpäongelma kirjoitti:
Ompa pahasti luonnevikainen. Itsehillintä ja ymmärrys vaikuttaa olevan nolla. Huonoon jamaan olet itsesi saattanut. Keskustele vanhempiesi kanssa, jos ovat täysjärkisiä. Luuisin, että suhteesta pitää irtautua. Tuleva lapsesi ja sinä olet vaarassa. On sinunkin itsehillintäsi heikko, koska menit heittämään puhelimen lattialle. En tiedä olisiko vihanhallintakurssista apua. Minulle tuollainen käytös olisi täysin vierasta.
No AP:n tapauksessa on kyllä kaksi luonnevikaista joilla itsehillintä ja ymmärrys nolla löytäneet toisensa. Toivottavasti pysyvät yhdessä etteivät päädy muiden elämiä pilaamaan ja lapsi päätyy adoptioon heti synnäriltä niin eivät senkin elämää onnistu pilaamaan.
Ratkaisuna voisi olla mm. provojen vähentäminen AV:lle.