Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka vastaatate tuntemattoman nuoren miehen hymyyn.

Lady Long
25.06.2019 |

Minusta on ihanaa täällä pohjolan perukoilla kun ihmiset hymyilevät toisilleen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin vastataan aina ns. resting bitch face -tyylillä, vaikka kuinka hymyilisin. Johtunee varmaan siitä, että olen ruma mies enkä top10 mies.

Vierailija
2/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisormella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeToo-hengessä en uskalla tehdä mitään...!

M 52

Vierailija
4/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentyneesti. Jään usein miettimään, että pitäiskö mun tuntea toi tyyppi jostain, entisestä työpaikasta tms.

Vierailija
5/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taas rientävät vastaamaan naisten puolesta kuten aina. Hehän tietävät kaiken naisten käytöksestä paremmin.

Vierailija
6/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hymyilen takaisin jos minulle hymyillään, ihan riippumatta henkilön sukupuolesta tai iästä.

Vierailija
7/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katsele jonneja enkä jamppoja. Tai jos, niin inhoten. Ei niillä ole mitään annettavaa mulle, vaikka istuvat polvet metrin päässä toisistaan. Se on kuulkaa turhaa, teillä on pieni luttanamuna ja hernepallit ja pesemättömän anuksen löyhkä leijuu haaroistanne.

Vierailija
8/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin kulmat kurtussa että onko tuossa kenties naapurin pikkuvauva, ja tarkistaisin onko mulla vessapaperia kengässä tai unohtunut vaatteet päältä tai jotain.

Vierailija
9/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hymyile, kasvoni vain ovat kauniit ja saavat naiset haaveisiin ja ahdistuneet miehet kateuteen, uhitteluun ja tummaan väkivallan mustasukkaan.

Vierailija
10/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet taas rientävät vastaamaan naisten puolesta kuten aina. Hehän tietävät kaiken naisten käytöksestä paremmin.

Ota Alba viinaa ni olos kohentuu.

Vierailija
11/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi kerran niin, että olin metrossa ja satuin vahingossa katsomaan miestä, joka sattui myös katsomaan minua ja mies hymyili, vastasin kohteliaisuuttani hymyyn ja jatkoin lehteni lukemista. Nousin rautatientorilla pois metrosta ja aloin kiiruhtamaan lähijunaan, kun kuulin rullaportaissa takaani "hei anteeksi, hei anteeksi, mutta.." Käännyin katsomaan niin sielähän se oli takanani sama mies, enkä muuten meinannut päästä eroon. Harppoi kintereilläni ja yritti inttää puhelinnumeroani. Sanoin etten anna, jonka jälkeen intti facebookiani. Halusin miehestä nopeasti eroon ja mulla oli kiire junaan, joten annoin facebookini(Mulla ei ole siellä mitään ja joo tyhmästi tehty, mutta halusin vain eroon hänestä) tuli kaveripyyntö ja viesti, en vastannut enkä hyväksynyt pyyntöä. Aikansa pommitti kunnes kyllästyi.

Jatkossa olen ollut varovainen hymyjeni kanssa:D

Vierailija
12/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilisin takaisin ja varmaan kompastuisin jaloissani/törmäisin johonkin. Olen _todella_ ujo miesten suhteen.

N25

Vierailija
13/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle kävi kerran niin, että olin metrossa ja satuin vahingossa katsomaan miestä, joka sattui myös katsomaan minua ja mies hymyili, vastasin kohteliaisuuttani hymyyn ja jatkoin lehteni lukemista. Nousin rautatientorilla pois metrosta ja aloin kiiruhtamaan lähijunaan, kun kuulin rullaportaissa takaani "hei anteeksi, hei anteeksi, mutta.." Käännyin katsomaan niin sielähän se oli takanani sama mies, enkä muuten meinannut päästä eroon. Harppoi kintereilläni ja yritti inttää puhelinnumeroani. Sanoin etten anna, jonka jälkeen intti facebookiani. Halusin miehestä nopeasti eroon ja mulla oli kiire junaan, joten annoin facebookini(Mulla ei ole siellä mitään ja joo tyhmästi tehty, mutta halusin vain eroon hänestä) tuli kaveripyyntö ja viesti, en vastannut enkä hyväksynyt pyyntöä. Aikansa pommitti kunnes kyllästyi.

Kiire junaan, oikeesti? Niitä menee vartin välein. Elä vähän.

Vierailija
14/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks se elämistä jos menee vasta varttia myöhemmällä junalla, ja sen vartin kuuntelee kun joku ei-kiinnostava jankkaaja vinkuu yhteystietoja? -eri

Vierailija
15/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin tulee hyvä mieli ja vastaan takaisin hymyllä. Mutta liian pitkään hymyily häiritsisi.

Vierailija
16/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukojunia menee ehkä kolme päivässä. Ääliö.

Vierailija
17/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En kiinnitä mitään huomiota tuntemattomiin ihmisiin.

Vierailija
18/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen joutumasta mielipuolien läheisyyteen.

Vierailija
19/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan kaikille hymyllä, hymyilen myös, jos katse kohtaa pidemmän aikaa jonkun kanssa esim. kaupassa. 

Vierailija
20/22 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan poliisille, siinä on tuleva raiskaaja tai ainakin ajattelee sitä.

N