Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pelikaverini ihastuvat minuun, vaikkei tunneta irl

Vierailija
25.06.2019 |

Viimeisen 4 kuukauden aikana muhun on ihastunut 5 pelikaveriani. 3 heistä keskenään kavereita. Viimeksi eilen yksi pelikaverini juorusi toisesta pelikaveristani, että hän taitaa olla ihastunut muhun, koska puhuu musta jatkuvasti ja kehuu mun kuvia ja innostuu aina, kun näkee mut onlinessa.
Tosielämässä taas muhun ei tahdota edes tutustua ja nämä pelikaverini tuntevat mut paremmin kuin moni muu.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen. Miehet ovat "ihastuneita" ylipäätään kaikkiin naisiin, joita vosi  saada seksiä.

Tällä välimatkalla ei yksikään heistä ole saamassa seksiä multa.

Ap

Vierailija
22/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat nörttejä, jotka ihastuvat jokaiseen naiseen joka puhuu heille.

Kun olisivat edes nörttejä. Yksi on naimisissa oleva mies, toinen ns. paha poika, kolmas käy päivittäin salilla, yksi animenörtti ja yksi muusikko.

Ap

Nörttejä ne silti on jos pelaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs peli?

Fortnite... Itse olen 28 ja pelikaverini 20-30-vuotiaita.

Ap

Eikö tuo ole lasten peli?

Ei. Kyllä sitä aikuisetkin pelaa. Vanhin jonka kanssa olen pelannut on yli 40.

Ap

Aikuisuus on vähän muutakin kuin vain kalenteri-ikä. Aloituksen perusteella ottaisin sinukin iästäsi vähintään 15 vuotta pois sillä vain epävarmat teintytöt kyselee hihitellen miksi...

Ymmärtäisin jos tunnettais irl... Mutta kun ei tunneta.

Ap

Oletko koskaan kuullut sanaa mielikuva? Ihminen ihastuu johonkin mielessään olevaan mielikuvaan, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Nuo pelimaailmat on juuri sitä fantasiamaailmaa, jossa luodaan mielikuvia ihmisistä. 

Esim. itse olet ihastunut johonkin poikabändin poikaan, jota et ole koskaan tavannut? Alkaako avautumaan? 

Vierailija
24/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei nuo ihastumiset ollut kosintoja.

Missä mä sellaista olen väittänyt? Ihmetyttää miksi ihastuvat vaikkei tunneta irl.

Ap

Vierailija
25/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen. Miehet ovat "ihastuneita" ylipäätään kaikkiin naisiin, joita vosi  saada seksiä.

Tällä välimatkalla ei yksikään heistä ole saamassa seksiä multa.

Ap

Välimatka ei estä fantasioimasta siitä. 

Vierailija
26/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei nuo ihastumiset ollut kosintoja.

Missä mä sellaista olen väittänyt? Ihmetyttää miksi ihastuvat vaikkei tunneta irl.

Ap

He eivät ole ihastuneet juuri sinuun vaan mielikuvaan sinusta.

Vierailija
27/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs peli?

Fortnite... Itse olen 28 ja pelikaverini 20-30-vuotiaita.

Ap

Eikö tuo ole lasten peli?

Ei. Kyllä sitä aikuisetkin pelaa. Vanhin jonka kanssa olen pelannut on yli 40.

Ap

Aikuisuus on vähän muutakin kuin vain kalenteri-ikä. Aloituksen perusteella ottaisin sinukin iästäsi vähintään 15 vuotta pois sillä vain epävarmat teintytöt kyselee hihitellen miksi...

Ymmärtäisin jos tunnettais irl... Mutta kun ei tunneta.

Ap

Pistä se kone kiinni ja lähde aikuistumaan irl. Te elätte virtuuliaalimaailmassa, jossa ihastutaan myös  virtuaali-ihmisiin.

Vierailija
28/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä yhden kanssa, etteivät ole ihastuneet sinuun vaan sellaiseen fantasiakuvaan sinusta. Ja ovatko he siis sanoneet suoraan olevansa sinuun ihastuneita, vai että luulet vain?

Vierailija
29/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sellainen seksikäs kiimaisen neidon ääni.. Tekee mieli päästä hunajakolollesi herkuttelemaan kun puhut ja kikatat kauniisti.

GamerM25

Vierailija
30/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun nimi Minttu?

Vierailija
31/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata puhua lässyttäen tai söpöstellä.

Vierailija
32/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tarjoat heille naisseuraa ja koska jaat itsestäsi (muokattuja instagram-)kuvia ympäriinsä, todennäköisesti täydessä tällingissä otettuja epärealistisia. Helppo objekti.

En muokkaa kuviani ja instassa on myös täysin meikittömiä kuvia minusta.

Ap

Ok, no sehän on positiivista. Mutta kuvat ja seura riittää monille. Ja pitää muistaa että monet miehet yrittää ketä tahansa naista jonka kuvittelevat olevan saatavilla. Totta kai peliseura myös tarjoaa erilaista todellisuutta kuin arkielämä vaimon tai tyttiksen kanssa.

Vierailija
33/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi pelikaverini juorusi :D

Neljä näistä viidestä on myöntänyt itse tunteensa mua kohtaan. Tämä viimeisin ei ole sanonut mitään. Kutsuu kyllä hellittelynimillä yms.

Ap

Tosiaan kyse on pelimaailmasta, tuskin edes juttelisitte IRL. Fantasiamaailma vs tosielämä.

Vierailija
34/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sellainen seksikäs kiimaisen neidon ääni.. Tekee mieli päästä hunajakolollesi herkuttelemaan kun puhut ja kikatat kauniisti.

GamerM25

Tosi seksikäs ääni kun mun äänestä ei voi päätellä olenko tyttö vai poika. Aksenttikin hämää vielä lisäksi, enkä puhu rallienglantia, vaan kuulostan saksalaiselta englantia puhuessani.

Ap

Vierailija
35/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun nimi Minttu?

Ei ole.

Ap

Vierailija
36/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata puhua lässyttäen tai söpöstellä.

En lässytä tai söpöstele. Olen oma itseni, suorasanainen, sarkastinen ja "ilkeä".

Ap

Vierailija
37/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen nörttinainen

Vierailija
38/38 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin valmis menemään Ruotsiin auttamaan yhtä itsetuhoista nörttityttöä, mutta ei kiltti mies kiinnostanut. Hänen ex mies oli joku paha poika. Näin kertoi minulle. Mitä enemmän osoitin empatiaa ja tukea sen enemmän hän ajautui kauemmaksi minusta ja halveksui. Katkaisin välit. Meni 6kk ja hän otti minuun yhteyttä uudestaan, mutta minä en ollut enää kiinnostunut, koska en ole mikään koira.

Katkeruutes näkyy, kantsisko poistaa?

Oikeastihan siis aggressiivisesti ja läpinäkyvästi burgeroit ja yritit tyrkyttää itseäsi. Et vain itse tajua sitä. Tyttöä ei kiinnostanut siinä tilanteessa mikään parisuhde kun oli mt-ongelmien kiemuroissa elämä sekaisin. Myöhemmin kun tilanne parani ja hän koki olevansa valmis muutokseen hän otti yhteyttä uudestaan mutta tilannetajuttoman ja sosiaalitaidottoman arvon burgerin tunteita oli loukattu jo joten annoit mennä. Tapu tapu.