Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miks mua ei hyväksytä
25.06.2019 |
Olen kuin ilmaa ei ainuttakaan kaveria ja perhe ei tykkää minusta katsotaan kuin vammaista etten osaa mitään.
Kommentit (2)
Tekstistäsi paistaa arvomaailmasi läpi enkä ihmettele, jos ihmiset eivät hyväksy sinua. Muuta käytöstäsi niin ihmisten asenteet sinuakin kohtaan muuttuvat. "Kuin vammaista" kun ei ole mikään vertaus sille, ettei osaa mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
"Kuin ilmaa" on vielä ihan hyvä. Sitten on ongelma, kun juoksevat perässä astalon kanssa.