Lue keskustelun säännöt.
Puoluetukea korotetaan jopa 25 %
25.06.2019 |
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b8006de8-01f2-47cc-bd5b-1aef6db4d…
Se on hyvä kohde käyttää veronkorotuksista saatuja rahoja. Kaveria ei jätetä.
Kommentit (3)
Tyypillistä demarien ahneutta.
Ja taas kädet kyynärpäitä myöden heikompiosaisten taskuun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muutama vuosi sitten demarit joutuivat yt-irtisanomisiin kun puoluetuet pienenivät (edustajamäärän mukaan). Ja nyt kun pääsivät piikkipaikalle, kuitenkin huomattavasti pienemmällä kaulalla kuin odottivat, niin jostain se ero takavuosien tasoon pitää kursia. Vaikkapa sitten näin.
Poliittisia virkoja jaetaan myös avokätisesti. Kaveria ei tosiaan jätetä.