Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teineillä näkyy nyt hirveästi ns rantasandaaleja sukkien kanssa

Vierailija
25.06.2019 |

Minusta ne ovat karmeat kengät jo ilman sukkiakin, mutta olen vissii vanha käpy joka ei tajua muodista mitään :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskaltahan se näyttää. Paitsi sanoin kyllä naapurin tytölle, joka esitteli mulle uusia Björn Borg -läpykkäitään, että mä en pysty suhtautumaan noihin neutraalisti, kun mulle tulee mieleen se edellinen kerta, kun ne olivat muodissa (oliko se nyt 80-luvun loppu vai 90-luvun alku – mullakin oli sellaiset Fun Fantasy -merkkiset kusiluistimet, mutta äiti kielsi niiden käyttämisen koulussa, koska niitä ei ollut tarkoitettu juoksemiseen).

Vierailija
22/27 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö on niin kylmää, että teinien pitää suojata nilkkansa?!? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika on ilmoittanut haluavansa tennissukat+sandaalit -yhdistelmän vain siitä syystä koska se on kielletty yhdistelmä.

Aikoo pitää niiden kanssa havaiji-paitaa ja shortseja, jotta olisi mahdollisimman mauton.

Ihan vaan vitsinä 😁

Vierailija
24/27 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt tätä ironista pukeutumis- ja hiutyyliä. Nehän voi siis sanoa olevansa ironisia, mutta lopputulos on kuitenkin se, että he usein näyttävät järkyttävän typeriltä.

Vierailija
25/27 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt tätä ironista pukeutumis- ja hiutyyliä. Nehän voi siis sanoa olevansa ironisia, mutta lopputulos on kuitenkin se, että he usein näyttävät järkyttävän typeriltä.

Mutta eivät ne nuoret todennäköisesti miellä tuota ironiseksi tyyliksi, kun ne eivät ole nähneet sitä sillä edellisellä kerralla. Mitä tulee typerältä näyttämiseen, niin se, mikä näyttää sinun silmääsi typerältä, voi näyttää tyylin kantajan silmiin makeelta. Täältä kun lueskelee ihmisten mielipiteitä toisten tyylistä, niin usein toistuu ajatus siitä, eikö tyylin kantaja tajua, että se tai tämä näyttää kauhealta, vaikkapa hyvin pitkät hiukset. No, mulla on tuollaiset hyvin pitkät hiukset, ja en voi kyllin korostaa sitä, että mulla ei ole pienintäkään halua näyttää ns. valtavirtaan kuuluvalta, päin vastoin. Siksi teen valintoja, jotka eivät edusta valtavirran makua!

Vierailija
26/27 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jo kaks vuotta vanha muoti. Landella ilmeisesti vasta uus juttu.

Vierailija
27/27 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on jo kaks vuotta vanha muoti. Landella ilmeisesti vasta uus juttu.

Kyllä ne ilmiöt nykyään ovat suunnilleen samaan aikaan eri paikoissa. Toki on niin, että tyylillä on varhaisia omaksujia ja sitten niitä, jotka omaksuvat tyylin sitten, kun se lyö isosti läpi. Nyt se on lyönyt isosti läpi.