Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit eivät anna tykkäykdiä mun lomakuvista, koska eivät itse päässeet lomalle juhannukselta niinkuin minä!

Vierailija
25.06.2019 |

Minusta aika pikkusieluista! Kyllä esim touko-kesäkuu ovat ihan kivoja lomakuukausia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy.

Vierailija
2/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP taas niitä henkilöitä, joka postaa vartin välein kuvan someen? Itse on olen blokannut tuollaiset sarjapostaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on

Vierailija
4/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
5/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kuvat on vaan huonoja.

Vierailija
6/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisikohan sinun "minun kuvista ei kukaan tykkää" pikkusieluista?

Itselläni ei edes facea, instaa ym ja erittäin hyvin pärjännyt ilman ja ei ole tarvinnut koko kansalle jaella kuvia tapahtumista ja esim. juhannuksen limusiini ajelusta, se riittää että itsellä ja perheellä oli hyvä jussi, en kaipaa siihen kuva tykkäyksiä pönkittämään itseäni.

Kertonee jotain sinusta AP.

Vierailija
7/7 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että kysymys on tuosta loma-ajankohdasta?

Minäkään en antaisi "yläpeukkuja", -nuolia, naurunaamoja tai muita positiivisia merkkejä ihmiselle, joka kirjoittaa lähteneensä lomalle "juhannukselta".

Miksi kirjoitat noin? Miksi tällainen kielirikkaruoho on nykyään lisääntymässä, miksi se on "pop"?

"Hän oppi lukemaan koulunaloitusvuodelta" ; "Joulupukki saapui vasta myöhään jouluaattoillalta" ; "Hän aloitti ratsastuksen murrosikäseltä".

Ihan sairasta kieltä on tuo tuollainen.

Ei ole ihme, että kollegasi eivät "tykkää" sivustasi. Kirjoita tavallista kieltä: "...eivät päässeet lomalle juhannuksena..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi