Deittimies laittoi välit poikki kivan grillausillan jälkeen
Mies jota olen jonkun aikaa tapaillut pyysi minua grillaamaan naapureittensa kanssa joita en tuntenut ennestään. He kaikki asuvat puutalossa jossa on 5 asuntoa ja kiva piha.
No grillailtiin sitten ja syötiin, itse olin välillä deittimiehen kämpässä sisällä ja tulin sitten takaisin pihaan. Joskus puolen yön maissa lopetettiin ja jäin deittimiehen luo yöksi. Hän pyysi minua nukkumaan SOHVALLA ja aamulla sanoi että ei halua enää jatkaa tapailua. Syy: ei viihdy kanssani. En ollut illalla kännissä tai mitään, en ollut ilkeä kenellekään ja pyytäessään mua grillaamaan mies oli ihan normaali. Oli viihtynyt kanssani kuitenkin jo useamman kuukauden. Siis mitä?!
Kommentit (46)
Mies tuli mustasukkaiseksi, koska juttelit mukavia hänen miespuolisen kaverin kanssa. Ei oikeasti halua lopettaa tapailua vaan osoittaa olevansa nyt loukkaantunut ja toivoo, että ymmärrät itse syyn ja otat sen puheeksi, jottei hänen tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli mustasukkaiseksi, koska juttelit mukavia hänen miespuolisen kaverin kanssa. Ei oikeasti halua lopettaa tapailua vaan osoittaa olevansa nyt loukkaantunut ja toivoo, että ymmärrät itse syyn ja otat sen puheeksi, jottei hänen tarvitse.
Porukan naiset eivät jutelleet kanssani ollenkaan. Juttelin kyllä joidenkin miesten kanssa. Pitää ehkä kysyä tätä suoraan.
Ap
Jos tämä yksi tv-sarja on sulle sellainen pakkomielle että sä jättäisit minkä tahansa luksusseuran mistä tahansa tilanteesta huolimatta sikseen vain nähdäksesi sen sarjan niin eiköhän se mies sen ymmärrä.
Mutta jos tuo on sun tyypillistä käytöstäsi. Esim. joku on kutsunut sut kyläilemään ja sä alat vetää omia juttujas tyyliin, joo mä tässä tekstailen ja selaan nettiä sivusilmällä.
Sä lähetit aika selkeen viestin seurueelle, että he eivät ole kovin mielenkiintoista seuraa. Katselet mielummin telkkaria kuin hengailet heidän kanssaan. He varmaan ihmettelivät, että olis se sitten jäänyt vallan kotiin kun katsoo mielummin telkkaria. Tuli vain hakeen olutta ja makkaraa ja meni yksin töllön ääreen.
Jos on tuttu kaveriporukka, jonka kanssa hengailee harvasepäivä niin silloin on ihan ok. tehdä siinä sivussa omia juttujaan, mutta tutustumisvaiheessa ja jos harvemmin tavataan, niin silloin kannattaa todellakin olla läsnä eikä puuhailla "mun juttuja".
Yleisesti ottaen, yksittäinen asia harvoin saa toisen osapuolen lopettamaan suhteen. Hän on todennäköisesti pohtinut asiaa jo pidempään. Hän olisi eronnut sinusta ilman niitä juhliakin. Joten sun on turha pohtia, mitä teit väärin tai syyttää itseäsi.
Jätä hänet nyt täysin huomiotta. Älä soita tai tekstaa ja ulvo kaipaustasi. Hän on nyt täysin tympääntynyt sinuun ja jos nyt roikut hänessä, hän pitää sinua entistä rasittavampana ja ärsyttävämpänä ja tulee siihen lopputulokseen, että hänen päätöksensä oli oikea. Jos hän soittaa, ole ystävällinen ja asiallinen, älä vuodata tunteitasi ja tivaa selityksiä äläkä vaan heittäydy kitkeräksi marttyyriksi. Pidä puhelut ja viestit lyhyinä ja asiallisina.
Ala liikkua kavereittesi kanssa, tee omia juttuja. Älä mene paikkoihin joissa voit tavata hänet. Hän kyllä alkaa ennen pitkää ikävöidä sua jos annat hänelle siihen mahdollisuuden pysymällä pois hänen ulottuviltaan. Täytä facesi iloisilla kuvilla, jossa sä olet juhlissa, harrastuksissa, matkoilla yms. ja ei haittaa jos saat kuviisi jonkun komistuksenkin.
Hän todennäköisesti hankkii nopeasti uuden naisen. Miehet harrastavat laastarisuhteita. Ne kestää jotain kuukauden. Älä sitä pelästy, ellei hän sitten palaa takaisin jonkun exänsä luokse, jonka kanssa hän oli vuosia ennen sinua. Silloin sinä olit "vain" laastarisuhde.
Meillä on aika tiivis kolmen porukka. Joskus kun ollaan iltaa viettämässä ja miehet alkaa jankkaamaan samoja asioita ja huudattaa kymmenettä kertaa samoja nuoruuden räppikappaleita, niin kyllä muakin alkaa ottaa päähän ja siirryn napit korvissa katselemaan Emmerdalea.
Ei ole välttämättä aapeessa koko vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukan naiset eivät jutelleet kanssani ollenkaan. Juttelin kyllä joidenkin miesten kanssa. Pitää ehkä kysyä tätä suoraan.
Ap
Juuh eli kysyin tätä eilen viestillä. On näköjään lukenut viestin, mutta vastausta ei oo tullut.
Ap
Jos vietetään hauskaa juhannusta/juhlaa/illanviettoa ihmisten kanssa niin en todellakaan ymmärrä näitä tv-ongelmaisia jotka ei pärjää yhtä iltaa tuijottamatta ruutua
Miäs