Deittimies laittoi välit poikki kivan grillausillan jälkeen
Mies jota olen jonkun aikaa tapaillut pyysi minua grillaamaan naapureittensa kanssa joita en tuntenut ennestään. He kaikki asuvat puutalossa jossa on 5 asuntoa ja kiva piha.
No grillailtiin sitten ja syötiin, itse olin välillä deittimiehen kämpässä sisällä ja tulin sitten takaisin pihaan. Joskus puolen yön maissa lopetettiin ja jäin deittimiehen luo yöksi. Hän pyysi minua nukkumaan SOHVALLA ja aamulla sanoi että ei halua enää jatkaa tapailua. Syy: ei viihdy kanssani. En ollut illalla kännissä tai mitään, en ollut ilkeä kenellekään ja pyytäessään mua grillaamaan mies oli ihan normaali. Oli viihtynyt kanssani kuitenkin jo useamman kuukauden. Siis mitä?!
Kommentit (46)
Ens viikolla sitten deittimies voisi jättää sut rannalla, jos saa esittää toiveita.
Tämä jatkuu niin, että naiset kyräili ap:ta, joka on hyvissä väleissä miesten kanssa, koska heillä on yhteinen villi menneisyys näiden naapurimiesten kanssa.
-aiempaa ketjua seurannut
Se on kuitenkin joku todella nolo sarja ja siihen kosahti.
Ei vaan toiminut. Parempi lopettaa heti kuin sinnitellä turhaan.
Sarja tulee FRIIltä / TLC:ltä, niitä ei näy mistään jälkeenpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei voinut kyllä kosahtaa siihen koska mies itsekin usein katsoo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä jatkuu niin, että naiset kyräili ap:ta, joka on hyvissä väleissä miesten kanssa, koska heillä on yhteinen villi menneisyys näiden naapurimiesten kanssa.
-aiempaa ketjua seurannut
En tuntenut etukäteen muita kuin deittini. En ole tehnyt tästä aiempaa ketjua. Totta että jotkut naiset suhtautuivat minuun ikävästi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nooo, älä pidä meitä jännityksessä, sano nyt, mikä se sarja on?
Ihan sama mikä sarja, niin onhan tuo nyt todella kummallista lähteä kesken illanvieton telkkaria katsomaan :D kertoohan se jo siitä, että sua kiinnostaa enemmän joku sarja kuin seura. Noloa. Ja miten aikuinen ihminen ei pysty yhtenä iltana skipata jotain suosikkisarjaansa? Lähinnä teinin käytökseltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
90 päivää morsiamena. On juuri nytkin alkamassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
90 päivää morsiamena. On juuri nytkin alkamassa.
Ap
Heh. Pikku vinkki deittimiehelle muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ei ihme, että lähti karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ens viikolla sitten deittimies voisi jättää sut rannalla, jos saa esittää toiveita.
Ja sen jälkeen vois olla vaikka ulkomailla, vähän lisäjännitystä.
Ikävä mies kun ei ymmärrä Kaunareiden päälle....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen jälkeen vois olla vaikka ulkomailla, vähän lisäjännitystä.
Joo, jossain eksoottisissa paikassa.
Makkarankäsittelytaitosi olivat puutteelliset.
Minusta live-seura on nykyään jopa aika ylellistä, ja on kunnia-asia, että silloin kun on varta vasten jonkun seurassa, niin on kunnolla läsnä. Kyllä siitä vähän hassu olo tulisi, jos joku lähtisi periaatteessa kesken kutsujen TV:n ääreen.
Tulee mieleen ystäväni, joka lähti nuorena teini-ikäisenä kesken vapunvieton kaupungilta kotiin voidakseen katsoa formuloita. Jätti minut hölmistyneenä bussipysäkille. Nyt juttu jo naurattaa, mutta jos aikuisena joku tekisi noin, niin sitten pitäisin melkoisen tökerönä.
No vaikka joku olisi loukkaantunut ap:n tunnin poissaolosta niin eihän nyt kukaan tuosta syystä lopeta suhdetta, johon on tyytyväinen. Outoa jos on totta.
Jos oltaisiin viettämässä iltaa ja joku jäsen vaan yhtäkkiä menee katsomaan telkkua tunniksi, niin onhan se hiton outoa. Tavallaan jopa törkeää minun mielestä..Mut en usko miehen kiinnostuksen lopahtaneen sen takia kuitenkaan. Jokin sinun piirteesi alkoi ärsyttämään, ehkä korostui muiden ihmisten seurassa, esim. huumorintaju tai keskustelutyyli..
Mitä sarjaa ei nykyään näe netistä tai Netflixistä tai vastaavasta jälkikäteen? Jo täytyy olla tärkeä ohjelma, että pitää jättää illanvietto sitä varten kesken.