Peukutusketju: Kerro harrastus / tapahtuma, mistä olet löytänyt ystävän aikuisena. Yksi paikka yhteen kommenttiin.
Kerro harrastus/tapahtuma/muu, mistä olet löytänyt ystävän.
Yksi paikka yhteen kommenttiin.
Osallistuin tapahtumaan ja huomasin erään mukavan osallistujan asuvan naapurissani. Pyysin häntä seurakseni yhteiseen urheiluharrastukseen.
Menin ulkomaille töihin paikkaan, missä asuin toisen (ennestään tuntemattoman) suomalaisen työntekijän kanssa samassa asunnossa.
Urheiluharrastus (brasilialainen jujutsu).
Kuoroharrastus. Saanut sieltä 40+ -vuotiaana tosi monta samanhenkistä ystävää, joista voisin aika monelle tuosta vaan soittaa ja kertoa surut ja murheet. Ihan huippua.
Seurakunnassa.
Pieni kapinallisuus, nörttiys, epäsovinnaisuus porukkaan ja musta huumori yhdisti.
(Olen kristitty, ja arvostan seurakuntia mutta koen olevani siellä jotenkin outo, joten tällä hetkellä en käy.)
Tanssiharrastus.
Olin siinä ja siinä aikuinen. (Aloitin alaikäisenä, mutta tanssin myös aikuisena.)
Tiivis harjoittelu ja esiintyminen ydisti lujasti.
Aloin seurustelemaan ja seurustelukaverin kautta tutustuin uusiin ihmisiin.
N ussin naapurin varattua emäntää, niin sen jälkeen hän on vaan kysellyt, että milloin otetaan uusiksi.
Aloin pölisemaan kadulla tuntemattoman kanssa
Menin käymään vanhempieni ystävän luona kohteliaisuudesta ("nyt kun oon tyttö muuttanu sinne päin Suomia nii kuule täytyy sinun mennä Marketan luokse kahaville") ja ystävystyin häneen myös itse. :D
Politiikka, meillä on pieni paikallinen yhdistys ja kyllä siinä tutustuu vuosien varrella aika hyvin niihin jotka on aktiivisesti mukana.
Näin varmasti missä tahansa yhdistyksessä, ja niitähän riittää Suomessa joka lähtöön, Suomi on yhdistysten luvattu maa.
Yhdistystoiminnassa.
Olen osallistunut aktiivisesti vanhempainyhdistystoimintaan ja saanut sieltä monta uutta ystävää. Luulen että mikä tahansa yhdistys joka toimii aktiivisesti ja jossa tehdään asioita yhdessä, käy tarkoitukseen.
Koirat yhdistivät eli osuttiin samaan aikaan aina lenkille, juteltiin ja tutustuttiin.
työpaikka