Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten homoseksuaalisuus on tabu palstalla

Vierailija
25.06.2019 |

Vai mitä olette mieltä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot homoja, mutta turha sitä on ennen murrosikää spekuloida.

Vierailija
2/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Jätä lapset rauhaan.

T. Ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Myös lasten kumi-ja nahkafetissit ovat aliedustettuja keskusteluissa.

Vierailija
4/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lasten heteroseksuaalisuudestakaan puhua?

Vierailija
5/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Puetaan poikalapset nahkakoppalakkeihin ja verkkosukkiin, kyllä ne siitä homoksi muuttuu!”

Vierailija
6/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei tiedä homoista tuon taivaallista, media niiden päät saa pyörälle kun homous on niin fantsua.

Vierailija
7/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien seksuaalisuuteen ei tulisi juurikaan ennen muurrosikää pyrkiä vaikuttamaan. Menee aivopesulla identiteetti sekaisin muutoinkin. Seksuaaliasiat kuuluvat hieman vanhemmille.

Vierailija
8/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä lapset rauhaan. Heidän seksuaalisuutta on aivan trha arvailla ja määritellä lapsuuden kehitysvaiheissa. Itse olen täys hetero, muta muistan pikkupoikana miten uhmaiässä saattoi olla jotain ihmettelyä aiheen ympärillä ja pippelileikkejä. Silti homoei minusta tullut, mutta silloin minua olisi kasvattanut joku kaltaisesi, niin olisit varmaan tulkinnut minut homolapseksi. Ei hyvää päivää sanon vielä kerran "jätä lapset rauhaan" 

Vierailija
9/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei tiedä homoista tuon taivaallista, media niiden päät saa pyörälle kun homous on niin fantsua.

Kyllä mä ainakin tiesin olevani homo jo 4-5 vuotiaana. Vaikka varsinaista sanaa en tiennyt mitä tarkoittaa, mutta käyttäytymiseni perusteella aavistin olevani erilainen.

Vierailija
10/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä lapset rauhaan. Heidän seksuaalisuutta on aivan trha arvailla ja määritellä lapsuuden kehitysvaiheissa. Itse olen täys hetero, muta muistan pikkupoikana miten uhmaiässä saattoi olla jotain ihmettelyä aiheen ympärillä ja pippelileikkejä. Silti homoei minusta tullut, mutta silloin minua olisi kasvattanut joku kaltaisesi, niin olisit varmaan tulkinnut minut homolapseksi. Ei hyvää päivää sanon vielä kerran "jätä lapset rauhaan" 

Eli on siis tabu. Ok

Vierailija
11/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän pitäisi tehdä tv-ohjelma kun asia on niin arka.🤔

Vierailija
12/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä lapset rauhaan. Heidän seksuaalisuuttaan on aivan turha arvailla ja määritellä lapsuuden kehitysvaiheissa. Itse olen täysin hetero, muta muistan pikkupoikana miten uhmaiässä saattoi olla jotain ihmettelyä aiheen ympärillä ja pippelileikkejä. Silti homoa minusta ei tullut, mutta jos silloin minua olisi kasvattanut joku kaltaisesi, niin olisit varmaan tulkinnut minut homolapseksi. Ei hyvää päivää sanon vielä kerran "jätä lapset rauhaan" 

Vierailija
13/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa lasten elää rauhassa.

Vierailija
14/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa lasten elää rauhassa.

Miten se tähän asiaan liittyy? Kai aiheesta saa keskustella.

Vierailija
15/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen seksuaaliseen suuntautumiseen ei tulisi puuttua tai kiinnittää huomiota. Ei ole ok hykerrellä vieressä "Matti taitaa tykätä Maijasta, vink vink" ja näin luoda mahdollisesti homolapselle heteronormatiivista kuvaa. Ei ole myöskään oikein luoda heterolapselle homonormatiivista kuvaa, mutta siitä nyt tuskin on vaaraa vielä nykymaailmassakaan.

Vierailija
16/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiesin olevani lesbo noin kymmenen vuotiaana. Olin silti ihan tyttömäinen tyttö.

Vierailija
17/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsien seksuaalisuuteen ei tulisi juurikaan ennen muurrosikää pyrkiä vaikuttamaan. Menee aivopesulla identiteetti sekaisin muutoinkin. Seksuaaliasiat kuuluvat hieman vanhemmille.

Siinä meni sitten aika kasa Disneyleffoja yms. pannaan, niissä kun tuputetaan heteroseksuaalisuutta ihanteena.

Vierailija
18/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, kun nyt pride-viikon kunniaksi jokaisen täytyy olla jotain mieltä seksuaalisuudesta. Ja mitä enemmän valtavirrasta poikkeava mielipide löytyy, niin aina vaan suuremmat otsikot saadaan lööppeihin.

Vierailija
19/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pártalápset tájuavat olevansa hómojá kíelteisen päätoksen jälkeen.

Vierailija
20/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pártalápset tájuavat olevansa hómojá kíelteisen päätoksen jälkeen.

Eikö ne ensin käänny kristityiksi?