Lasten homoseksuaalisuus on tabu palstalla
Kommentit (25)
Samaa mieltä. Myös lasten kumi-ja nahkafetissit ovat aliedustettuja keskusteluissa.
”Puetaan poikalapset nahkakoppalakkeihin ja verkkosukkiin, kyllä ne siitä homoksi muuttuu!”
Lapset ei tiedä homoista tuon taivaallista, media niiden päät saa pyörälle kun homous on niin fantsua.
Lapsien seksuaalisuuteen ei tulisi juurikaan ennen muurrosikää pyrkiä vaikuttamaan. Menee aivopesulla identiteetti sekaisin muutoinkin. Seksuaaliasiat kuuluvat hieman vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Saako lasten heteroseksuaalisuudestakaan puhua?
Jätä lapset rauhaan. Heidän seksuaalisuutta on aivan trha arvailla ja määritellä lapsuuden kehitysvaiheissa. Itse olen täys hetero, muta muistan pikkupoikana miten uhmaiässä saattoi olla jotain ihmettelyä aiheen ympärillä ja pippelileikkejä. Silti homoei minusta tullut, mutta silloin minua olisi kasvattanut joku kaltaisesi, niin olisit varmaan tulkinnut minut homolapseksi. Ei hyvää päivää sanon vielä kerran "jätä lapset rauhaan"
Vierailija kirjoitti:
Lapset ei tiedä homoista tuon taivaallista, media niiden päät saa pyörälle kun homous on niin fantsua.
Kyllä mä ainakin tiesin olevani homo jo 4-5 vuotiaana. Vaikka varsinaista sanaa en tiennyt mitä tarkoittaa, mutta käyttäytymiseni perusteella aavistin olevani erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä lapset rauhaan. Heidän seksuaalisuutta on aivan trha arvailla ja määritellä lapsuuden kehitysvaiheissa. Itse olen täys hetero, muta muistan pikkupoikana miten uhmaiässä saattoi olla jotain ihmettelyä aiheen ympärillä ja pippelileikkejä. Silti homoei minusta tullut, mutta silloin minua olisi kasvattanut joku kaltaisesi, niin olisit varmaan tulkinnut minut homolapseksi. Ei hyvää päivää sanon vielä kerran "jätä lapset rauhaan"
Eli on siis tabu. Ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä lapset rauhaan. Heidän seksuaalisuuttaan on aivan turha arvailla ja määritellä lapsuuden kehitysvaiheissa. Itse olen täysin hetero, muta muistan pikkupoikana miten uhmaiässä saattoi olla jotain ihmettelyä aiheen ympärillä ja pippelileikkejä. Silti homoa minusta ei tullut, mutta jos silloin minua olisi kasvattanut joku kaltaisesi, niin olisit varmaan tulkinnut minut homolapseksi. Ei hyvää päivää sanon vielä kerran "jätä lapset rauhaan"
Vierailija kirjoitti:
Antakaa lasten elää rauhassa.
Miten se tähän asiaan liittyy? Kai aiheesta saa keskustella.
Lapsen seksuaaliseen suuntautumiseen ei tulisi puuttua tai kiinnittää huomiota. Ei ole ok hykerrellä vieressä "Matti taitaa tykätä Maijasta, vink vink" ja näin luoda mahdollisesti homolapselle heteronormatiivista kuvaa. Ei ole myöskään oikein luoda heterolapselle homonormatiivista kuvaa, mutta siitä nyt tuskin on vaaraa vielä nykymaailmassakaan.
Itse tiesin olevani lesbo noin kymmenen vuotiaana. Olin silti ihan tyttömäinen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Lapsien seksuaalisuuteen ei tulisi juurikaan ennen muurrosikää pyrkiä vaikuttamaan. Menee aivopesulla identiteetti sekaisin muutoinkin. Seksuaaliasiat kuuluvat hieman vanhemmille.
Siinä meni sitten aika kasa Disneyleffoja yms. pannaan, niissä kun tuputetaan heteroseksuaalisuutta ihanteena.
Aivan ihanaa, kun nyt pride-viikon kunniaksi jokaisen täytyy olla jotain mieltä seksuaalisuudesta. Ja mitä enemmän valtavirrasta poikkeava mielipide löytyy, niin aina vaan suuremmat otsikot saadaan lööppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Pártalápset tájuavat olevansa hómojá kíelteisen päätoksen jälkeen.
Eikö ne ensin käänny kristityiksi?
Olkoot homoja, mutta turha sitä on ennen murrosikää spekuloida.