Mitäköhän on tehty että on näin valkoiset ja tasaiset hampaat?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helmikuussa-vauvan-saanut-manuela-b… ...siis kuin tuolla Boscolla, tosi upeat!
Kommentit (15)
Hoidetut hampaat, geenilotosta saatu.
Sillä ei oo täysin suomigeenit.
Pohjoisella pallonpuoliskolla hammasluun väri on kellertävä vahva hammas, jossain maissa on vaaleammat hampaat ihan luonnostaan.
Mitä vaaleanpi hammas sitä heikompaa tekoa se on.
Suomalainen ei voi kovin valkoisia saada.
Oletteko muuten panneet merkille että Meeri Koutaniemesssä ja Manuelassa on jotain samaa?
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/201403240221907 On ilmeisesti aina olleet aika valkoiset ja suorat hampaat
Ehkä mahdollisesti oikomishoito lapsena, hyvä hammashygienia, ei tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten panneet merkille että Meeri Koutaniemesssä ja Manuelassa on jotain samaa?
On joo, mutta eikös ne olekin jotain sydänystäviä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/201403240221907 On ilmeisesti aina olleet aika valkoiset ja suorat hampaat
On kyllä mielestäni kaunis ja aina pitänyt häntä sellaisena, mutta nyt kun katsoin noita nuoruuden kuvia, niin vasta hoksasin että on oikeastaan aika maskuliiniset kasvonpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Toinen eloisa ja hymyileväinen. Toinen taas jäykkä ja akkautunut Frida Kahlo wannabe.
Vierailija kirjoitti:
Selkeät laminaatit
Mistä tämän tunnistaa? Kun kuitenkin näyttäisivät aika samoilta kuin mitä nuoruudessakin, niin miksi olisi ottanut laminaatit, kun lähtökohtakin on ollut hyvä.
Mistä muuten johtuu että tuntuu kuin kaikki lahjat menisi aina yhdelle ja samalle ihmiselle? Tuo Manuelakin vaikuttaisi olevan multilahjakkuus ja hyvä kaikessa, hän on urheilija, taidemaalari ja näyttelijä sekä kauniskin vielä.
Muistan että jo koulussakin oli niitä lahjakkaita, jotka olivat hyviä kaikessa kun siinä samalla itse ei ollut hyvä missään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten johtuu että tuntuu kuin kaikki lahjat menisi aina yhdelle ja samalle ihmiselle? Tuo Manuelakin vaikuttaisi olevan multilahjakkuus ja hyvä kaikessa, hän on urheilija, taidemaalari ja näyttelijä sekä kauniskin vielä.
Muistan että jo koulussakin oli niitä lahjakkaita, jotka olivat hyviä kaikessa kun siinä samalla itse ei ollut hyvä missään.
Samaa mietin, mun luokalla oli 10 oppilas, koko peruskoulun, mukava ja koulun kaunein likka.
Mä oon ruma enkä osaa mitään hyvin. Oon työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, mun luokalla oli 10 oppilas, koko peruskoulun, mukava ja koulun kaunein likka.
Mä oon ruma enkä osaa mitään hyvin. Oon työtön.
Sama, sama XD mut oikeesti surullista.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei oo täysin suomigeenit.
Pohjoisella pallonpuoliskolla hammasluun väri on kellertävä vahva hammas, jossain maissa on vaaleammat hampaat ihan luonnostaan.
Mitä vaaleanpi hammas sitä heikompaa tekoa se on.
Suomalainen ei voi kovin valkoisia saada.
Kyllä voi suomalainen saada ihan vitivalkoiset hampaat kun vaan laitetaan tarpeeksi tymäkkä valkaisu. Suomessa pyritään usein luonnollisempaan lookkiin joten sen takia valkaistaan maltillisemmin.
Valkaistu ja mahdollisesti suoristettu?