Persujen twitter-sota on NIIN NOLO!
Siellä uskovaiset Huhtasaaret ja Hakkaraiset kinastelevat ateisti Halla-ahojen kanssa. Nyt siellä on muutkin kansallismieliset mulana keskusteluissa.
Kommentit (16)
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Kiitos ilmoituksestanne. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Ja tuossa yhtenä päivänä Jani Mäkelä tehtaili ilmiantoja ilman mitään erityistä syytä kaikista jotka koki "vastustajikseen"
Persuissa on vain yksi ei nolo hahmo ja se on mestari itse ja nyt kun tätä kirjoitan tajuan etä kyllä sekin aika nolo tyyppi on.
Persujen pitäis tehdä sodan sijaan rakkautta ja rauhaa, voisko CMI ratkaista tän konfliktin?
Vierailija kirjoitti:
Ja tuossa yhtenä päivänä Jani Mäkelä tehtaili ilmiantoja ilman mitään erityistä syytä kaikista jotka koki "vastustajikseen"
Joo ja esti kaikki. Koska sanam vapaus. 😂
Vierailija kirjoitti:
Persuissa on vain yksi ei nolo hahmo ja se on mestari itse ja nyt kun tätä kirjoitan tajuan etä kyllä sekin aika nolo tyyppi on.
Jep! Kyllä ne ”mestarin” twiititkin alkaa mennä sinne nolon puolelle.
Vierailija kirjoitti:
On vaan mestari valinnut seuransa niin että on helppo loistaa.
Vierailija kirjoitti:
onko tämä se huijari pukki, BC?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan mestari valinnut seuransa niin että on helppo loistaa.
Rane on kingi. Pilli ja Pulla. Mitä näitä nyt on. Kannattaa kerätä ympärilleen idiootteja, niin näyttää itse fiksummalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tämä se huijari pukki, BC?
Ei ole. Se on Ari Koponen. Jani Mäkelä on maailman noloin persubotti.
Kenen Twitteristä ketjun löytää?
Juu, en oikein osaa käyttää tota niin kysyn.
Persuissa ei ole mitään noloa, koska ovat aitoja ja rehellisiä. Hehän ovat ajojahdin kohteina aina.
Vierailija kirjoitti:
Kenen Twitteristä ketjun löytää?
Juu, en oikein osaa käyttää tota niin kysyn.
Jostain kumman syystä koko ketju löytyy Riikka Purran juhannuskuvasta.
https://mobile.twitter.com/ir_rkp/status/1142112100241854465
Miksi kenenkään pitäisi kuunnella jotain Angela-nimisenä naisena esiintyvää, parantumattomasti katkeroitunutta setämiestä, edes PS:ssa?
Persu jakaantuu?