Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinodottaja

Ikävässä tilanteessa
24.06.2019 |

Lapsi ei ollut suunniteltu ja puolisoni olisi halunnut abortin, itse mietin pitkään mitä teen, mutta päätin pitää vauvan. Erosimme lapsen takia, vaikka mitään muuta eroon vaikuttavaa tekijää parisuhteessa ei ollut. Nyt kun asumme erillään, olemme kuitenkin uudestaan lähentyneet ja juttelemme meille arkipäivän asioista, mutta raskaus ja tuleva vauva on edelleen erittäin hankala puheenaihe ja siitä on helpompi tehdä huumoria kuin puhua tulevasta vakavasti. Rakastan miestä edelleen ja haluaisin hänen kanssaan yhteen, mutta hän ei ole varma mitä haluaa. Miten tästä selvitään kun synnytys on ovella ja asiat ovat auki, onko kenelläkään mitään vastaavanlaista tapahtunut ja onko lopullinen ero vai voiko yhteenpaluusta vielä unelmoida?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa auttaa, kun en ole ollut vastaavassa tilanteessa, mutta Itu-projekti tarjoaa keskusteluapua yllätysraskaustilanteissa. Heille voi soittaa päivystyspuhelimeen, jos haluaa keskustella vapaaehtoisen kanssa. Täältä lisätietoa http://ituprojekti.net/fi/

Vierailija
2/4 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös sellainen tilanne nyt akuuttina, ettei yhteiselosta tule mitään. Raskaus on alkuvaiheessa. Olen erittäin surullinen ja loukkaantunut, ettei mies halua olla tukenani. Ajattelen vain, että kai jotenkin selviän. Vauva on kuitenkin ihana asia. Unohdan miehet nyt muutamaksi vuodeksi. Kohtalotovereita olisi kiva löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin! Ajattelin suurinpiirtein että olen yksin tässä tilanteessa. Itse en ole osannut nauttia vauvasta/raskaudesta, kun mieliala on niin paljon heitellyt ja kun alkoi kaikki olla ok, niin muuten hormonit heittelee, että tv-sarjoille tulee itkettää.

Välillä tulee myös mietittyä tuliko oikea valinta sittenkään tehtyä ja ei kai vaan syntyvää vauvaa ala syyttämään kaikesta.

Vierailija
4/4 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin niin olen halunnut tätä raskautta ja haaveilin ihanasta odotusajasta.. yhdessä miehen kanssa. Vaikka meillä ongelmia olikin. Karua kohdata totuus näin herkässä tilanteessa. Ehkä pitäisi etsiä joku yksin odottavien ryhmä esim facesta, sellaisia kai on.