Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi suudella ensimmäisillä treffeillä... olenko outo, kun minusta on outoa?

Vierailija
24.06.2019 |

Olenko outo ja ahdasmielinen? Olin todella yllättynyt tästä ja lupasin pikkuisen pusun, jonka annoin.

Itse haluan tutustua rauhassa, jutella, tunnustella millainen ihminen on kyseessä. Suudella voisin myöhemmin. Mitä mieltä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suudella, ihan ok.

20-v futiskundi

Vierailija
2/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, jos ei halua. Siitä voi tietysti jäädä toiselle osapuolelle mielikuva, ettet ole kiinnostunut. Niinpä aloite voi siirtyä sinun harteillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se limailija!

Vierailija
4/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa haluta suudella, eikä siinäkään jos ei halua suudella. Kukin tekee oman mielensä mukaan.

Vierailija
5/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen tarkkailija ja tarvitsen aikaa tutustua. Olen nopea ka säpäkkä, mutta en tunneasioissa. T:ap

Vierailija
6/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta outo käsitys, en muutenkaan ymmärrä nykyistä tapailua, heti sänkyyn hyppäämistä, yhden illan juttuja ym. Minä tahdon tutustua ihmiseen rauhassa ja sänkyynkin menemisen kanssa pidän 3kk rajan.

N24

Vierailija
7/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 - 3 kk on kyllä pitkä aika. Mutta hienoa, että sinun rajasi menee siinä. Ap

Vierailija
8/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on juuri sopiva, koska jos mies ei odota sitä aikaa, ei hän kunnioita toisen rajoja ja toiveita, vaan ajattelee vain itseään ja omia halujaan.

Eipä minun ole tarvinnut silti tällaisia miettiä 6 vuoteen, mutta kommentoinpa silti. 

Vierailija
9/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en halua suudella toista ensitreffien jälkeen, toisia treffejä ei tule. Kemiaa joko on tai ei ole, ja sen huomaa hyvin nopeasti.

Vierailija
10/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on juuri sopiva, koska jos mies ei odota sitä aikaa, ei hän kunnioita toisen rajoja ja toiveita, vaan ajattelee vain itseään ja omia halujaan.

Mutta ihan samalla tavalla sinä et kunnioita toisen rajoja ja toiveita, jos et halua harrastaa seksiä ensimmäisten viikkojen aikana, vaikka hän haluaisi.

Vierailija
11/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa, jos ensitreffeillä suudellaan, ellei aikaisemmin tunneta toista jostain yhteydestä ja tunteita on jo kehittynyt.

Vierailija
12/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi outoa, jos ensitreffeillä suudellaan, ellei aikaisemmin tunneta toista jostain yhteydestä ja tunteita on jo kehittynyt.

Minusta on outoa, jos ensitreffeillä ei suudella. Tai ei se outoa ole vaan aika tavallista. Se on vain merkki siitä, ettei kemiaa ole.

Vierailija
13/22 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä minun ole tarvinnut silti tällaisia miettiä 6 vuoteen, mutta kommentoinpa silti. 

Ainakin minulla on sellainen raja ja toive, että seksiä harrastetaan viimeistään viidennellä tapaamiskerralla. Jos joku tarvitsee enemmän aikaa, se on täysin okei, mutta hän ei todennäköisesti ole kiinnostunut minusta seksuaalisesti vaan etsii vain ajanvietettä, tai sitten hänen suhteensa seksuaalisuuteen on hyvin erilainen kuin minulla, emmekä ole yhteensopivia.

Vierailija
14/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin aikoinaan lauantaina yhteen, ensi treffit oli perjantaina 😁

Vierailija
15/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, jos ensitreffeillä ei suudella. Tai ei se outoa ole vaan aika tavallista. Se on vain merkki siitä, ettei kemiaa ole.

En kyllä yleensä ensitreffeillä suutele, mutta totta tuo, että onhan se merkki jostain. Vaikka siitä, ettei ole oikein mielenkiintoa selvittää, onko kemiaa. Siinä mielessä haluan melko nopeasti edetä edes jollekin fyysiselle asteelle, koska itsekin jään sitten herkästi jumittamaan siihen kaveri-moodiin, siitä onkin sitten vaikea edetä.

Vierailija
16/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu on synnynnäinen taito. Sen näkee pikku eleistä, osaako toinen vai ei. Väkisin suuteleminen on kuvottavaa, osaamattomuus on kuvottavaa, mutta kun osuu taituri kohdalle, voi vaikka ekaksi suudella ja vasta sitten kätellä ja esittäytyä.

Ilmeisesti suutelutaito on osa muuta vuorovaikutusta, ja parhaat suutelijat ovat hyviä vuorovaikuttajia muutenkin. Puhuvat, kuuntelevat, lukevat tunnetiloja.

Suudelman pihtaaja on huono suutelija. Epävarma ja hammaslankaa kaihtava.

Vierailija
17/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen useasti tietämättäni treffaillut miehiä. Olen luullut, että kahvilla ja puistossa on käyty ihan kavereina, koska kukaan ei ole tehnyt elettäkään fyysiseen läheisyyteen.

Jos kiinnostusta ja vetovoimas on, niin kyllä se menee kosketuksiin ja suuteluun jo ensimmäisellä kerralla. Pois lukien tietysti tilanteet, joissa sille on jokin este, kuten isompi porukka.

Vierailija
18/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lopettaa deittailun, kun toinen ei halua harrastaa (vielä) seksiä, on nimenomaan sitä rajojen kunnioittamista. Rajojen rikkomista olisi se, että koettaisi painostaa tai väkisin yrittää harrastaa seksiä. Sinulla voi olla raja, että kolmen ensimmäisen kuukauden ajan et mene sänkyyn, mutta et voi olettaa muiden olevan samalla aikataululla liikkeellä.

Vierailija
19/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sattui Pietarissa kotvanen sitten. Tilasin puh palvelusta morsiamen koko yöksi vajaalla satasella. Morsian ei halunnut suudella, mutta naimme huolellisesti kolme varvia.

Puolipilvinen poutasää. +14 C. Tuuli itäkaakosta

Vierailija
20/22 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntuisi itselleni luontevalta suudella tuntematonta. Kipinä voi olla, mutta se on vasta kipinä ja se pitäisi saada puhallettua henkiin liekiksi.