Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Päivi Räsäsen ulostulon tulkita loukkaukseksi homoja kohtaan

Vierailija
24.06.2019 |

Vai onko se vain kommentti ettei Kirkko tukisi julkihomostelua?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsänen sanoi että homous on häpeä. Onhan tuo nyt loukkaavaa. Aivan sama kuin sanoisi että tumma iho on häpeä. Hänestä ihmisen ominaisuus on sellainen että sitä pitää hävetä.

Jesse sanoi muistaakseni, että se teidät saastuttaa, mitä suustanne ulos tulee. Viittasi vihapuheeseen mallia Päivi. Matteus 15:11

Ei tuo täti tekopyhyydessään tajua Kristuksen opetuksista sanaakaan.

Vierailija
102/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heterokirkko on epänormaali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he halua että elämmme kirjoitti:

MINÄ MÄÄRÄÄN OMAA ELÄMÄÄNI kirjoitti:

Jo 33 vuotta uskossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa nää räsäset, satukirjan mukaan pitäisi elää :DDDD Raamattu kertoo sitä ja tätä, et saa tehdä noin ja noin :DDDDDD

T. Homo, vapaa satukirjasta

Epäilyttävän paljon liikaa sinulla noita hymiöitä - etpä taida olla vapaa "satukirjasta", joka sattuu olemaan Totuus.

Minulla on oma kirja jossa lukee minun totuudet. Lue sinä omia totuuksia sieltä omasta satukirjastasi.

Minä elän omaa elämääni kuten minä haluan. JA SINÄ TAI SINUN KOLLEKTIIVINEN SATUKIRJASAKKI, EI PUUTU ELÄMÄÄNI MITENKÄÄN.

ONKO TÄMÄ YMMÄRRETTY. VOITTE PITÄÄ JEESUSRETKIÄ JA PYHÄKOULUJA IHAN VAPAASTI, MUTTA MINUN ELÄMÄÄNI ETTE TE TULE RAJOITTAMAAN PÄTKÄÄKÄÄN.

TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.

alapeukuttajalla ei ole ilmeisesti kiintoisa elämä, kun haluaa kontrolloida sinuakin kuin pientä nukkea.

Hänestä on ilahduttavaa että et elä omaa elämääsi omasta elämästäsi päättäen, vaan hänen käskyjen alaisena kuin robotti.

Tuollaisia ihmisiä on paljon. He eivät siedä erilaisia mielipiteitä ja edes sitä että syö tai hengittää haluamiansa asioita. Heidän mielestä siitä pitää sakottaa ja pistää vankilaan.

En tiedä mitään sairaampaa kuin yksilönvapauden rajoittaminen.

Miksi ihmeessä sitten edes jatkaa elämäänsä, jos pitää hihhuleiden tahtiin sätkiä yhteiskunnassa.

Tässä oli nyt kyse siitä, että hihhulit haluavat pitää kirkkonsa homosteluvapaana alueena. Eli pahat ajattelua rajoittavat tyypit on sitä sateenkaariväkeä.

Hihhulit eivät tykkää homostelusta eivätkä halua osallistua siihen. Sateenkaariväen mielestä se on rasismia jos ei halua osallistua homosteluun.

Kyllä se on korvienvälissä se homostelu.

Kirkoissa on homoja ollut kautta aikain ja ei siitä ole tehty mitään numeroa koskaan. Monet homopapit on saarnanneet sunnuntaisin kirkoissa ja kukaan ei ole miettinyt korviensa välissä sitä hikistä menoa mitä sängyssä tai rengin tallissa on tapahtunut hevonpaskan hajun käryessä taustalla ja kärpästen laulellessa romanttisia sointujaan.

Nyt kun kaksi miestä tai mies kertoo että on homo, niin jo alkaa hihhuleiden korvien välissä vilkkua tuhmia ajatuksia.

Tästä tässä on kyse.

Se oma likainen pönttö pitää saada puhtaaksi. Ei homot tee mitään muuta kuin osallistuu menoihin siinä missä muutkin ja sitä on tapahtunut satoja vuosia ja tuhansia.

Itseasiassa kirkko on ollut homojen turvasatama vähintäänkin satoja vuosia. Homouden synnin harjoittaminen ei ole ollut missään helpompaa kuin luostarin muurien takana tai papin selibaatin verhon takana.

Mutta eivät ne munkit ja papit kailottaneet seurakunnalle anaalisen aktin iloista! Ei, saarnastuolista saarnattiin aviottomien suhteiden synnillisyydestä ja äpäröistä! Sitä ne homopapit kailottivat!

Tämä koskeekin vain kaikilla tavoin  Raamatun vastaista room.kat kirkkoa - nuo seksuaaliset vääristymät tapahtuvat siellä siksi, koska ko. kirkko kieltää pappeja menemästä naimisiin ja sehän on tosi sairasta touhua.  

Jumala itse sanoi miehelle ja naiselle - Lisääntykää ja täyttäkää maa.

Tuo Antikristuskirkko on täynnä mitä sairaampia sekoiluja, jossa Paavikin leikkii olevansa Jeesus Kristus, Jumalan Pojan sijainen, joka on mitä kamalampaa pilkkaa.

He eivät myöskään usko, että Jeesus voisi pelastaa ketään, vaan Raamatunvastaisesti he sanovat, että ihminen pelastuu hyviä tekoja tekemällä - kuinka paljon pitää sitten heidän mielestään tehdä hyviä tekoja, että pelastuu, tosi pimeä oppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räsänen sanoi että homous on häpeä. Onhan tuo nyt loukkaavaa. Aivan sama kuin sanoisi että tumma iho on häpeä. Hänestä ihmisen ominaisuus on sellainen että sitä pitää hävetä.

Jesse sanoi muistaakseni, että se teidät saastuttaa, mitä suustanne ulos tulee. Viittasi vihapuheeseen mallia Päivi. Matteus 15:11

Nimenomaan tekopyhää on homon käyttää Raamatun Sanaa lyömäaseena - vaikka homous on juuri Raamatun vastaista, kuten tiedämme.

Miksi et lainannut Jeesuksen jatkosanoja, vaan noukit sieltä vain rusinat pullasta omaa himoasi muka puolustamaan.

Tässä Jeesuksen jatko samassa Raamatun kohdassa, joka mitätöi väitteesi.

Matt 15:

12 Silloin opetuslapset tulivat ja sanoivat hänelle: "Tiedätkö, että fariseukset loukkaantuivat kuullessaan tuon puheen?"

13 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.

14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat."

Vierailija
104/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Jesse?

Tässä se huomataan Jeesus-nimen pyhyys ja voima, sitä on vaikea käyttää, jos ei ole uskovainen.

Vierailija
105/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heterokirkko on epänormaali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he halua että elämmme kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa nää räsäset, satukirjan mukaan pitäisi elää :DDDD Raamattu kertoo sitä ja tätä, et saa tehdä noin ja noin :DDDDDD

Epäilyttävän paljon liikaa sinulla noita hymiöitä - etpä taida olla vapaa "satukirjasta", joka sattuu olemaan Totuus.

Minulla on oma kirja jossa lukee minun totuudet. Lue sinä omia totuuksia sieltä omasta satukirjastasi.

Minä elän omaa elämääni kuten minä haluan. JA SINÄ TAI SINUN KOLLEKTIIVINEN SATUKIRJASAKKI, EI PUUTU ELÄMÄÄNI MITENKÄÄN.

ONKO TÄMÄ YMMÄRRETTY. VOITTE PITÄÄ JEESUSRETKIÄ JA PYHÄKOULUJA IHAN VAPAASTI, MUTTA MINUN ELÄMÄÄNI ETTE TE TULE RAJOITTAMAAN PÄTKÄÄKÄÄN.

TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.

alapeukuttajalla ei ole ilmeisesti kiintoisa elämä, kun haluaa kontrolloida sinuakin kuin pientä nukkea.

Hänestä on ilahduttavaa että et elä omaa elämääsi omasta elämästäsi päättäen, vaan hänen käskyjen alaisena kuin robotti.

Tuollaisia ihmisiä on paljon. He eivät siedä erilaisia mielipiteitä ja edes sitä että syö tai hengittää haluamiansa asioita. Heidän mielestä siitä pitää sakottaa ja pistää vankilaan.

En tiedä mitään sairaampaa kuin yksilönvapauden rajoittaminen.

Miksi ihmeessä sitten edes jatkaa elämäänsä, jos pitää hihhuleiden tahtiin sätkiä yhteiskunnassa.

Tässä oli nyt kyse siitä, että hihhulit haluavat pitää kirkkonsa homosteluvapaana alueena. Eli pahat ajattelua rajoittavat tyypit on sitä sateenkaariväkeä.

Hihhulit eivät tykkää homostelusta eivätkä halua osallistua siihen. Sateenkaariväen mielestä se on rasismia jos ei halua osallistua homosteluun.

Kyllä se on korvienvälissä se homostelu.

Kirkoissa on homoja ollut kautta aikain ja ei siitä ole tehty mitään numeroa koskaan. Monet homopapit on saarnanneet sunnuntaisin kirkoissa ja kukaan ei ole miettinyt korviensa välissä sitä hikistä menoa mitä sängyssä tai rengin tallissa on tapahtunut hevonpaskan hajun käryessä taustalla ja kärpästen laulellessa romanttisia sointujaan.

Nyt kun kaksi miestä tai mies kertoo että on homo, niin jo alkaa hihhuleiden korvien välissä vilkkua tuhmia ajatuksia.

Tästä tässä on kyse.

Se oma likainen pönttö pitää saada puhtaaksi. Ei homot tee mitään muuta kuin osallistuu menoihin siinä missä muutkin ja sitä on tapahtunut satoja vuosia ja tuhansia.

Itseasiassa kirkko on ollut homojen turvasatama vähintäänkin satoja vuosia. Homouden synnin harjoittaminen ei ole ollut missään helpompaa kuin luostarin muurien takana tai papin selibaatin verhon takana.

Mutta eivät ne munkit ja papit kailottaneet seurakunnalle anaalisen aktin iloista! Ei, saarnastuolista saarnattiin aviottomien suhteiden synnillisyydestä ja äpäröistä! Sitä ne homopapit kailottivat!

Ainoastaan sairaan Room.katollisen kirkon, ei muiden - Onneksi Luther toi kirkkoihin reformaation, jotta vääristä opeista päästiin. 

Nyt lopun aikana monet kirkot ovat jälleen saastuneet vääristä, paholaisen opeista, mutta tämähän on Raamatussa ennustettu jo pari vuosituhatta sitten ja kaikki se tapahtuu nyt silmiemme edessä.

Tämä maailman aikausi on loppumassa 9 vuoden kuluessa, kuten Raamattu ennustaa.

Vierailija
106/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalanne alentaa teidät opetusmielessä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.

Tämä on se mitä pyydämme sateenkaariyhteisöltä. Älkää tuoko harjoittamaan meidän yhteisöjämme. Älkää pakottako meitä kuuntelemaan homopropagandaanne.

Ette te mitään pyydä tai edes keskustele. Silkkaa vittuilua se vain on ja ilkeämielisyyttä.

Jokainen kyllä näkee sen miltä pohjalta se tulee. Ei siinä ole rakkautta tai kunnioitusta ihmisiä kohtaan yhtään. Lapsellista vittuilua lähinnä.

Ette te pyydä mitään.

Ei ole katsos varaa pyydellä tai käskeä yhtään mitään. Te kuuntelette ihan samalla tavalla kuin teikäläisten saarnoja on kuunneltu pakkopullana joka ikuinen sunnuntai.

Tehän kuuntelette ja kiltisti kuuntelette. Voit vaikka ajatella leikilläsi että herranne opettaa teikäläisille nöyryyttä ja rakkautta.

Kyllähän se suututtaa, kun herranne opettaa sateenkaaren kautta siitä missä rakkaudessa ja muiden ihmisten kunnioituksessa on kyse.

Siinä ei ole kyse ilkeilystä tai vittuilusta. Siis siitä mitä te harrastatte.

Siis uhkaatko sinä nyt homoraiskaavasi minut vai jonkun muun uskovaisen?

Siis luetko nyt tätä tekstiä kuten luet sitä satukirjaasi.

Kyllä sinä vielä opit lukemaan kunhan otat myös kesän listaasi:

- Neiti etsivät

- Viisikot

- Morgan Kanet

- Villinlännen Kung-fu sarja Bill ja Teds

- Jerry Cotton

Lueskelet vähän muitakin kirjoja ja klassikkoja, niin opit lukemaan.

Minä vähän korkeammin koulutettuna neuvon sinua sivusta.

Menepä islam-valtioon sanomaan koraania satukirjaksi?

Mene sinä kun tuntuu olevan kiinnostavaa sinulle tuollainen. Jeesus on varmasti ylpeä sisimmästäsi, kun käytät häntä riidanhaastamiseen. Mitä jos tutustuisit seksuaalisuuteesi, kun tunnut olevan niin epävarma elämästäsi.

Et edusta Jeesusta hyvin lainkaan. Jeesus häpeäisi sinua.

Ei Jeesus omiaan häpeä, vaan niitä, jotka häpeävät Häntä.

Vierailija
107/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudessa on pelkästään kyse siitä, että halutaan kapinoida lapsuuden äidin dominointia. Eli pelkuruudesta... Tietoinen valinta ärsyttää muita. Pilataan vain oma elämä jotta voi kostaa omalle äidilleen. Luuserit!

Mikähän sinulla on pääkopassa vikana kun pakonomaisesti yrität vaan selittää jotain seksihommaa ja et pääse siitä yli mitenkään.

Kumma miten homofoobiset uskovaiset ottaaa homouden pahimmaksi synniksi ja asiaksi josta kelpaa hulinoida, mutta kaikenlaiset valehtelijat ja murhaajat saa kyllä kirkossa temmeltää ja osallistua toimintaan hyvillä mielin.

Valehtelu ja murhaaminenhan on jopa kirjattu ylös sellaisiksi teoiksi jotka on oikeita syntejä.

Ei homoutta ole mainittu sellaiseksi synniksi koskaan. Jostain syystä sitä vaan valitaan omaksi mieleksi ne asiat joilla ylennetään itsensä ja alistetaan muita vain seksijuttujen takia.

Liian vilkas mielikuvitus kun pitää kokoajan miettiä muiden sänkykamaritouhuja.

Niinpä  - Muuten vaan Jumala mennen tulleen pisti tuhannen pätsin palasiksi homojen Sodoman ja Gomorran, koska  ne olivat Jumalalle kauhistus. Ja vastoin Hänen luomisjärjestystään.

Jumalaa vastaan sinäkin vaan taistelet, vaikka luulet uskovia vastaan taistelevasi ja arvaa kumpi voittaa?

Vierailija
108/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllytät muita riitaan? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.

Tämä on se mitä pyydämme sateenkaariyhteisöltä. Älkää tuoko harjoittamaan meidän yhteisöjämme. Älkää pakottako meitä kuuntelemaan homopropagandaanne.

Ette te mitään pyydä tai edes keskustele. Silkkaa vittuilua se vain on ja ilkeämielisyyttä.

Jokainen kyllä näkee sen miltä pohjalta se tulee. Ei siinä ole rakkautta tai kunnioitusta ihmisiä kohtaan yhtään. Lapsellista vittuilua lähinnä.

Ette te pyydä mitään.

Ei ole katsos varaa pyydellä tai käskeä yhtään mitään. Te kuuntelette ihan samalla tavalla kuin teikäläisten saarnoja on kuunneltu pakkopullana joka ikuinen sunnuntai.

Tehän kuuntelette ja kiltisti kuuntelette. Voit vaikka ajatella leikilläsi että herranne opettaa teikäläisille nöyryyttä ja rakkautta.

Kyllähän se suututtaa, kun herranne opettaa sateenkaaren kautta siitä missä rakkaudessa ja muiden ihmisten kunnioituksessa on kyse.

- Neiti etsivät

- Viisikot

- Morgan Kanet

- Jerry Cotton

Menepä islam-valtioon sanomaan koraania satukirjaksi?

Mene itse kun haluat käyttää asemaasi ja edustaa jumalaasi tuollaisessa toiminnassa.

Tunnut ilmeisesti oiken haluavat pelkkää riitaa.

Hyvin olet opetellut Raamattusi.

Sinäpä et tunne sitäkään vähää Raamattua, lue mitä Jeesus sanoo:

Matt 10:

32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

33 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.

34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.

35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;

36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa.'

37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;

38 ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.

39 Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

40 Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.

Vierailija
109/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.

Ette te pyydä mitään.

- Neiti etsivät

- Viisikot

- Morgan Kanet

- Jerry Cotton

No aika selvää tekstiä:

"Tehän kuuntelette ja kiltisti kuuntelette. Voit vaikka ajatella leikilläsi että herranne opettaa teikäläisille nöyryyttä ja rakkautta.

Kyllähän se suututtaa, kun herranne opettaa sateenkaaren kautta siitä missä rakkaudessa ja muiden ihmisten kunnioituksessa on kyse."

Ei tuossa kauheasti tarvitse lukea rivien välistä. Herranne opettaa sateenkaaren kautta... Ai kun proosallinen homoraiskausuhkaus. Vai onko fantasia?

Minä en kuule mitään, mitä pitäisi kuunnella??

Vierailija
110/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilohomosteluako sitten pitäisi tukea? Kannattaa muistaa, että homouden määrä maailmassa on vakio. Homoutta ei voi vähentää olemalla tulematta homoja, kieltämällä asian tms. Siksi on varsin vaikeaa ymmärtää Päivin ulostuloja.

Joo piiloon kiitos. Oliko sulla vielä jotain muuta?

Vierailija
111/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muistatko, miten se Jeesuksen lause jatkui, ihmissydämestä lähtevistä asioista.

Vierailija
112/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT JUMALAUTA HÄPEÄT!! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetan teille vähän nöyryyttä! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.

Olin siis oikeassa - viestini meni ihosi alle niin, että hurahti.

Kukaan ei tosiaan rajoita homoiluasi -  Vastaat ihan itse omista teoistasi Jumalan edessä, ei kukaan muu.

Minä olen vain se sankari joka puuttuu teidän kahden väliseen mielipiteiden vaihtoon.

Piti tulla sanomaan luut kurkkuun miehenä ja perheen päänä.

Minä määrään täällä ja tulin myöntämään homoseksuaaleille täydet vapaudet toteuttaa omaa yksilönvapauttaan.

Uskovaiset voivat yrittää vaikka voimakeinoin puuttua siihen, niin minä läiskin nahkahansikkailla perseelle. Ette te jumalauta puutu muiden ihmisten omaan elämään elää elämänsä miten haluaa.

Eläkää itse miten ihannoitte, mutta älkää tulko meille muille väkivalloin omaa tyyliänne tyrkyttämään.

EIKÖ SE TEIDÄN AAVIKON HENKI ANTANUT VAPAAN TAHDON TOTEUTTAA OMAA ELÄMÄÄNSÄ MITEN LYSTÄÄ? Ja te perkeleet ette anna ihmisten elää ja rakastaa vapaasti omaa elämäänbsä

Turha uhota - sinähän et pistä luita kenenkään kurkkuun, etkä määrää täällä yhtään tai millään tavalla, vai mikäs ihme huumehörhö sinä olet, kun luulet olevasi jotenkin muita parempi ja isompi tappi täällä??!! 

Lähinnä naurattaa tuo mesoamisesi caps lock päällä huudat peloissasi, uhkaat väkivallalla ja kiroat Jumalaa, koska tiedät, että olet väärässä ja homoinen elämänlaatusi on rajusti Raamatun oppeja vastaan ja on Jumalalle kauhistus.

Kyllä me elämme valitettavasti sellaisessa yhteiskunnassa että ei täällä uskovaiset sanele miten kansalaiset saa seksiään harrastaa.

Se on menneen talven lumia se aikakausi. Sinäkin saat tästä lähtien kunnioittaa muiden yksityiselämää ja hyväksyä muiden ihmisten seksuaalisen elämän. Sinä et siihen puutu mitenkään ja jos haluat ajatella tuhmia ajatuksia niin ajattele rauhassa, mutta älä nyt hyvä ihminen ahdistu omista ajatuksistasi.

Kukaan muu kuin te, ei ajattele niitä homojuttuja. Kirkossa ja muualla ei mitään akteja tapahdu.

Ne ei näy julkisissa paikoissa mitenkään, kuten ei heteroseksikään.

Teidän pääkopassa ne tuhmuudet näkyy. Hävetkää!!!

Häpeä itse - miksi kiroat Jumalaa?

Mikset sinä ymmärrä, että kiroamalla Jumalaa, joudut vain syvemmälle mustiin synteihisi.

Tee sen sijaan parannus ja rukoile Jeesus Kristus elämääsi, niin kaikki kirouksesi muuttuu siunaukseksi ja sinä pelastut, tässä ajassa ja ikuisesti.

Haluan kaikille ihmisille vain hyvää ja että heidän elämänsä, kuten sinunkin olisi täynnä Jumalan armoa, iloa ja sitä ihmeellistä rauhaa, ihan Jumalan hyväksyntää ja Hänen puhdasta Jumalan rakkauttaan täynnä koko elämä.

Vierailija
113/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, mitä Päivi sanoo, on rikos ihmisyyttä vastaan!

Jeesus sanoi, antakaa kaikkien lasten tulla minun tyköni!

Päivi ei tule saamaan armoa! Hän joutuu kadotukseen!

Lainaat Raamattua väärin - tässä oikea lainaus asiayhteyksineen:

Mk 10:

13 Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia.

14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

15 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

16 Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä.

Vierailija
114/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, mitä Päivi sanoo, on rikos ihmisyyttä vastaan!

Jeesus sanoi, antakaa kaikkien lasten tulla minun tyköni!

Päivi ei tule saamaan armoa! Hän joutuu kadotukseen!

Sinäkö homo heität Jeesuksen oman Päivin kadotukseen? Millä lihaksilla?

Vierailija
115/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on aivojen kehityshäiriö... mutta siitäkään ei enää pidetä meteliä... ilmeisesti koska sairausluokitus on poistunut - valitettevasti.

Vaikka ajattelisit noin, vaikka olisikin noin, ovatko sinusta muutkin aivojen kehityshäiriöt ja sairaudet häpeä ja synti? Itse olen samalla kannalla sitä näkökulmasta että kyseessä on synnynnäinen biologinen tila. Todella yleinen, noin 10 % väestöstä, niinkuin vasenkätisyyskin, ja samalla tavalla harmiton. Pitäisikö vaikkapa autistin hävetä ja yrittää vaan olla niinkuin muutkin? Pitäisikö vasenkätisen vain kirjoittaa oikealla kädellä? Pitäisikö huippuälykkään kätkeä erikoislaatuisuutensa?

Täyttä puppua - homous on tietoinen valinta, kuten alkoholismikin ja kaikki muut synnit.

Kun ylitetään tietoisesti joku raja, jonka tiedostaa, ettei niin saisi tehdä mutta tekee kuitenkin ja lopulta siihen turtuu.

Aivojen kehityshäiriöt sitten erikseen.

Vierailija
116/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan tekopyhää on homon käyttää Raamatun Sanaa lyömäaseena - vaikka homous on juuri Raamatun vastaista, kuten tiedämme.

Miksi et lainannut Jeesuksen jatkosanoja, vaan noukit sieltä vain rusinat pullasta omaa himoasi muka puolustamaan.

Tässä Jeesuksen jatko samassa Raamatun kohdassa, joka mitätöi väitteesi.

Matt 15:

12 Silloin opetuslapset tulivat ja sanoivat hänelle: "Tiedätkö, että fariseukset loukkaantuivat kuullessaan tuon puheen?"

13 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.

14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat."

Nimenomaan - hassua ajatellakin, että homo yrittää uskovaa vastaan lainata Raamattua johon ei usko ja jota ei yhtään tunne.  

Se jos mikä on järjetöntä ja tekopyhää ihan sanan varsinaisessa merkityksessä.

Vierailija
117/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Summa summarum:

Uskikset ei inhoo homoja, mutta ne ei myöskään halua joutua tukemaan homojen rietastelua.

Homouden kätkeminen saattaa aiheuttaa turhaumia, mielenvikaisuutta ja nettiraivoa.

Ei tarvii olla uskis...homoutta ei myöskään tarvitse joka käänteessä julistaa, onko se niin vaikeaa käsittää,ettei sen suuntauksen tarvitse olla kaikkien tiedossa, miten typerää voi porukka olla ?

Vierailija
118/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on aivojen kehityshäiriö... mutta siitäkään ei enää pidetä meteliä... ilmeisesti koska sairausluokitus on poistunut - valitettevasti.

Vaikka ajattelisit noin, vaikka olisikin noin, ovatko sinusta muutkin aivojen kehityshäiriöt ja sairaudet häpeä ja synti? Itse olen samalla kannalla sitä näkökulmasta että kyseessä on synnynnäinen biologinen tila. Todella yleinen, noin 10 % väestöstä, niinkuin vasenkätisyyskin, ja samalla tavalla harmiton. Pitäisikö vaikkapa autistin hävetä ja yrittää vaan olla niinkuin muutkin? Pitäisikö vasenkätisen vain kirjoittaa oikealla kädellä? Pitäisikö huippuälykkään kätkeä erikoislaatuisuutensa?

Täyttä puppua - homous on tietoinen valinta, kuten alkoholismikin ja kaikki muut synnit.

Kun ylitetään tietoisesti joku raja, jonka tiedostaa, ettei niin saisi tehdä mutta tekee kuitenkin ja lopulta siihen turtuu.

Aivojen kehityshäiriöt sitten erikseen.

Juu näin se menee,maataan ristiin rastiin, kaikki käy ...jos se on jonkun mielestä normaalia,hän ei itse ole normaali

Vierailija
119/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.

Kuka sun tekemisiäsi on rajoittanut ja kieltänyt. Kysymys on siitä,ettei kirkon tarvitse siihen sekaantua! Täällä on saanu homot rauhas mellastaa,ketään ei oo vangittu eikä tapettu sen vuoks, miks te riekutte? Miks meidän joille asia on vastenmielinen pitää tätä rummutusta kuunnella ja katsella? Onko se ok ? Miks se ei mee jakeluun? Jumalaa ja ylipäätään uskontoa herjataan, mut samaan aikaan kirkkoon pitäis päästä ja hakea siunausta suhteelleen siltä jota suureen ääneen pilkataan ja olemassaoloa mitätöidään! Onko tässä mitään järkeä? No ei niin mitään, mutta mitä muuta voi järjettömiltä odottaakkaan .

Vierailija
120/142 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitukseltasi pohja pois kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.

Älä silti huuda - tuo caps lockin käyttö saa sinut näyttämään vähäjärkiseltä ja kirjoituskin sen mukainen. Sitäkö haluat?

Minä sain vaikutelman että hän halusi kirjoittaa asiaa mutta otti siltä pohjan pois, koska viesti tai huuto tuli korkeimmalta, eli suoraan Jumalalta.

Siksi kirjoittaja ei ota vastuuta tekstistä vaan joku korkeampi.

Hän kirjoitti oikein epäitsekkäästi tehdessään niin.

Siksi sinäkin saisit vähän nöyrtyä ja miettiä asiaa uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan