Voiko Päivi Räsäsen ulostulon tulkita loukkaukseksi homoja kohtaan
Vai onko se vain kommentti ettei Kirkko tukisi julkihomostelua?
Kommentit (142)
Pitäisi ymmärtää se, että ei tänne kaivata sodomaa ja gomorraa. Jatkuva oman seksuaalisuuden ja makuu-
huonejuttujen puhuminen, ja esille tuonti ei ole kohteliasta eikä sopivaa sivistysvaltiossa.
Ne ovat jokaisen omia kahden-kymmenen välisiä asioita, joita ei ttarvitse tulla kadulle
näyttämään. Tämä se on mitä ihmiset eivät halua. Koittakaa jo ymmärtää. Ei meitä kiinnostele
teidän yksityiset asiat, mutta pitäkää ne nyt hyväntähden yksityisinä!
Päivi on ihan oikeessa... Raamatussa kerrotaan. Jumala loi miehen ja naisen joka samaan sukuunpuoleen ryhtyy niin.... tekee syntiä vaikka ois mikä Pride.
Homous on aivojen kehityshäiriö... mutta siitäkään ei enää pidetä meteliä... ilmeisesti koska sairausluokitus on poistunut - valitettevasti.
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum:
Uskikset ei inhoo homoja, mutta ne ei myöskään halua joutua tukemaan homojen rietastelua.
Homouden kätkeminen saattaa aiheuttaa turhaumia, mielenvikaisuutta ja nettiraivoa.
Homous ei eroa heteroudesta mitenkään suuntautumisena, joten homoilla ei ole mitään pakkoa kulkea lepardiasussa dildo takamuksissa ja nahkalätsä päässä ympäri kyliä, ja jos näin ei pääse tekemään, ja esittäytymään kaikille, niin uhkaa mielenvikaisuus. Tämä ajattelutapa on todella käänteistä rasismia ja vahingoksi homoille, jotka ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin me heterotkin.
Tuntemani uskovaiset eivät todellakaan vihaa homoseksuaaleja. He eivät vain halua että katukuvaan tuodaan seksiä kaikkien silmille ja tarjolle, vaan heidän mielestään jumala tuomitsee jos on tuomittavaa, mutta nämä asiat eivät kuulu muiden silmille, vain hommailijoiden ksekinäiseen näkymiseen.
Onpa hyvä, että pitää justiinsa lähteä töihin, saa muuta ajateltavaa, tuli jokseenkin paha olo tästä ketjusta. Olen joskus ajatellut hetken, että kutsuukohan Jeesus minua, mutta nyt toivon, ettei tule tuota hetkeä taas aikoihin. Ei ainakaan tämän ketjun uskovaisten Jeesus.
Kaikki, mitä Päivi sanoo, on rikos ihmisyyttä vastaan!
Jeesus sanoi, antakaa kaikkien lasten tulla minun tyköni!
Päivi ei tule saamaan armoa! Hän joutuu kadotukseen!
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, että pitää justiinsa lähteä töihin, saa muuta ajateltavaa, tuli jokseenkin paha olo tästä ketjusta. Olen joskus ajatellut hetken, että kutsuukohan Jeesus minua, mutta nyt toivon, ettei tule tuota hetkeä taas aikoihin. Ei ainakaan tämän ketjun uskovaisten Jeesus.
Ilmeisesti sinä etsit sellaista Jeesusta, joka on armoton eikä hyväksy epätäydellisyyttä? Koska se Jeesus, joka tämän ketjun uskovilla on, on ottanut omakseen nämäkin ihmiset. Kannattaisi varoa ylimielisyyttä ja armottomuutta toisia ihmisiä kohtaan. Jeesustahan sinä etsit, eikö?
MINÄ MÄÄRÄÄN OMAA ELÄMÄÄNI kirjoitti:
Jo 33 vuotta uskossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa nää räsäset, satukirjan mukaan pitäisi elää :DDDD Raamattu kertoo sitä ja tätä, et saa tehdä noin ja noin :DDDDDD
T. Homo, vapaa satukirjasta
Epäilyttävän paljon liikaa sinulla noita hymiöitä - etpä taida olla vapaa "satukirjasta", joka sattuu olemaan Totuus.
Minulla on oma kirja jossa lukee minun totuudet. Lue sinä omia totuuksia sieltä omasta satukirjastasi.
Minä elän omaa elämääni kuten minä haluan. JA SINÄ TAI SINUN KOLLEKTIIVINEN SATUKIRJASAKKI, EI PUUTU ELÄMÄÄNI MITENKÄÄN.
ONKO TÄMÄ YMMÄRRETTY. VOITTE PITÄÄ JEESUSRETKIÄ JA PYHÄKOULUJA IHAN VAPAASTI, MUTTA MINUN ELÄMÄÄNI ETTE TE TULE RAJOITTAMAAN PÄTKÄÄKÄÄN.
TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.
Älä silti huuda - tuo caps lockin käyttö saa sinut näyttämään vähäjärkiseltä ja kirjoituskin sen mukainen. Sitäkö haluat?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, mitä Päivi sanoo, on rikos ihmisyyttä vastaan!
Jeesus sanoi, antakaa kaikkien lasten tulla minun tyköni!
Päivi ei tule saamaan armoa! Hän joutuu kadotukseen!
"Älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta"
Miten muuten sen voisi tulkita?
Uskonnon asemaa tässä maassa pitäisi alkaa vakavasti miettiä...
Vierailija kirjoitti:
Homous on aivojen kehityshäiriö... mutta siitäkään ei enää pidetä meteliä... ilmeisesti koska sairausluokitus on poistunut - valitettevasti.
Vaikka ajattelisit noin, vaikka olisikin noin, ovatko sinusta muutkin aivojen kehityshäiriöt ja sairaudet häpeä ja synti? Itse olen samalla kannalla sitä näkökulmasta että kyseessä on synnynnäinen biologinen tila. Todella yleinen, noin 10 % väestöstä, niinkuin vasenkätisyyskin, ja samalla tavalla harmiton. Pitäisikö vaikkapa autistin hävetä ja yrittää vaan olla niinkuin muutkin? Pitäisikö vasenkätisen vain kirjoittaa oikealla kädellä? Pitäisikö huippuälykkään kätkeä erikoislaatuisuutensa?
sheitanin rajoittajat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetan teille vähän nöyryyttä! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa nää räsäset, satukirjan mukaan pitäisi elää :DDDD Raamattu kertoo sitä ja tätä, et saa tehdä noin ja noin :DDDDDD
Epäilyttävän paljon liikaa sinulla noita hymiöitä - etpä taida olla vapaa "satukirjasta", joka sattuu olemaan Totuus.
Minulla on oma kirja jossa lukee minun totuudet. Lue sinä omia totuuksia sieltä omasta satukirjastasi.
Minä elän omaa elämääni kuten minä haluan. JA SINÄ TAI SINUN KOLLEKTIIVINEN SATUKIRJASAKKI, EI PUUTU ELÄMÄÄNI MITENKÄÄN.
ONKO TÄMÄ YMMÄRRETTY. VOITTE PITÄÄ JEESUSRETKIÄ JA PYHÄKOULUJA IHAN VAPAASTI, MUTTA MINUN ELÄMÄÄNI ETTE TE TULE RAJOITTAMAAN PÄTKÄÄKÄÄN.
TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.
Olin siis oikeassa - viestini meni ihosi alle niin, että hurahti.
Kukaan ei tosiaan rajoita homoiluasi - Vastaat ihan itse omista teoistasi Jumalan edessä, ei kukaan muu.
Minä olen vain se sankari joka puuttuu teidän kahden väliseen mielipiteiden vaihtoon.
Piti tulla sanomaan luut kurkkuun miehenä ja perheen päänä.
Minä määrään täällä ja tulin myöntämään homoseksuaaleille täydet vapaudet toteuttaa omaa yksilönvapauttaan.
Uskovaiset voivat yrittää vaikka voimakeinoin puuttua siihen, niin minä läiskin nahkahansikkailla perseelle. Ette te jumalauta puutu muiden ihmisten omaan elämään elää elämänsä miten haluaa.
Eläkää itse miten ihannoitte, mutta älkää tulko meille muille väkivalloin omaa tyyliänne tyrkyttämään.
EIKÖ SE TEIDÄN AAVIKON HENKI ANTANUT VAPAAN TAHDON TOTEUTTAA OMAA ELÄMÄÄNSÄ MITEN LYSTÄÄ? Ja te perkeleet ette anna ihmisten elää ja rakastaa vapaasti omaa elämäänbsä
Ainakaan se aavikon henki ei kirjoittele netissä uhkauksia jos emme juhlista homoutta.
Ihan mikä tahansa olento esittää uhkauksia ja puolustautuu, jos sen vapautta olla oma itsensä rajoitetaan ja joukolla käydään päälle ja kielletään tämän vapaus olla oma itsensä.
Häpeäisit. Ehkä se oli se aavikon henki joka vähän opastaa teikäläisiä kun on niin paksu pää että ei ymmärretä ettei ketään voi kieltää olla olemasta oma itsensä.
Miten se on teikäläisille niin vaikeaa ymmärtää?
Kukaan ei ole käynyt teidän homojen päälle, päinvastoin sinähän siellä uhoat ja uhkailet meitä uskovia.
Ja meidän pitäisi vielä sulattaa kirkossamme teidän homosteluanne ja katsella ja kuulla telkusta teidän puistattavia pride-kulkueitanne, jossa kulkee naisia rinnat paljaina ja miehet kalupusseissaan, mukanaan hämmentyneen näköisiä pieniä lapsia.
Kenen pitäisi hävetä? kirjoitti:
sheitanin rajoittajat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.
Olin siis oikeassa - viestini meni ihosi alle niin, että hurahti.
Kukaan ei tosiaan rajoita homoiluasi - Vastaat ihan itse omista teoistasi Jumalan edessä, ei kukaan muu.
Minä olen vain se sankari joka puuttuu teidän kahden väliseen mielipiteiden vaihtoon.
Piti tulla sanomaan luut kurkkuun miehenä ja perheen päänä.
Minä määrään täällä ja tulin myöntämään homoseksuaaleille täydet vapaudet toteuttaa omaa yksilönvapauttaan.
Uskovaiset voivat yrittää vaikka voimakeinoin puuttua siihen, niin minä läiskin nahkahansikkailla perseelle. Ette te jumalauta puutu muiden ihmisten omaan elämään elää elämänsä miten haluaa.
Eläkää itse miten ihannoitte, mutta älkää tulko meille muille väkivalloin omaa tyyliänne tyrkyttämään.
EIKÖ SE TEIDÄN AAVIKON HENKI ANTANUT VAPAAN TAHDON TOTEUTTAA OMAA ELÄMÄÄNSÄ MITEN LYSTÄÄ? Ja te perkeleet ette anna ihmisten elää ja rakastaa vapaasti omaa elämäänbsä
Ainakaan se aavikon henki ei kirjoittele netissä uhkauksia jos emme juhlista homoutta.
Ihan mikä tahansa olento esittää uhkauksia ja puolustautuu, jos sen vapautta olla oma itsensä rajoitetaan ja joukolla käydään päälle ja kielletään tämän vapaus olla oma itsensä.
Häpeäisit. Ehkä se oli se aavikon henki joka vähän opastaa teikäläisiä kun on niin paksu pää että ei ymmärretä ettei ketään voi kieltää olla olemasta oma itsensä.
Miten se on teikäläisille niin vaikeaa ymmärtää?
Kukaan ei ole käynyt teidän homojen päälle, päinvastoin sinähän siellä uhoat ja uhkailet meitä uskovia.
Ja meidän pitäisi vielä sulattaa kirkossamme teidän homosteluanne ja katsella ja kuulla telkusta teidän puistattavia pride-kulkueitanne, jossa kulkee naisia rinnat paljaina ja miehet kalupusseissaan, mukanaan hämmentyneen näköisiä pieniä lapsia.
Eikös rinnat paljaina kulkeminen naisilla ole laitonta julkisella paikalla? Eikö heillä tämäkään laki sitten päde?
Tästähän oli aiemmin juttua, että jos uimarannalla joku nainen on rinnat paljaana ja joku tekee ilmoituksen, poliisi tulee ja käskee panna paidan päälle.
Ja nythän poliisi siis oikein suojelee näitä nakupellejä?? Hulluksi on mennyt, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja te perkeleet ette anna ihmisten elää ja rakastaa vapaasti omaa elämäänbsä
Sinun elämässäsi tuskin on mitään rakastettavaa...
Pelkkää kirousta vaan aamusta iltaan.
Totisesti totta! kirjoitti:
heterokirkko on epänormaali kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he halua että elämmme kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.
alapeukuttajalla ei ole ilmeisesti kiintoisa elämä, kun haluaa kontrolloida sinuakin kuin pientä nukkea.
Hänestä on ilahduttavaa että et elä omaa elämääsi omasta elämästäsi päättäen, vaan hänen käskyjen alaisena kuin robotti.
Tuollaisia ihmisiä on paljon. He eivät siedä erilaisia mielipiteitä ja edes sitä että syö tai hengittää haluamiansa asioita. Heidän mielestä siitä pitää sakottaa ja pistää vankilaan.
En tiedä mitään sairaampaa kuin yksilönvapauden rajoittaminen.
Miksi ihmeessä sitten edes jatkaa elämäänsä, jos pitää hihhuleiden tahtiin sätkiä yhteiskunnassa.
Tässä oli nyt kyse siitä, että hihhulit haluavat pitää kirkkonsa homosteluvapaana alueena. Eli pahat ajattelua rajoittavat tyypit on sitä sateenkaariväkeä.
Hihhulit eivät tykkää homostelusta eivätkä halua osallistua siihen. Sateenkaariväen mielestä se on rasismia jos ei halua osallistua homosteluun.
Kyllä se on korvienvälissä se homostelu.
Kirkoissa on homoja ollut kautta aikain ja ei siitä ole tehty mitään numeroa koskaan. Monet homopapit on saarnanneet sunnuntaisin kirkoissa ja kukaan ei ole miettinyt korviensa välissä sitä hikistä menoa mitä sängyssä tai rengin tallissa on tapahtunut hevonpaskan hajun käryessä taustalla ja kärpästen laulellessa romanttisia sointujaan.
Nyt kun kaksi miestä tai mies kertoo että on homo, niin jo alkaa hihhuleiden korvien välissä vilkkua tuhmia ajatuksia.
Tästä tässä on kyse.
Se oma likainen pönttö pitää saada puhtaaksi. Ei homot tee mitään muuta kuin osallistuu menoihin siinä missä muutkin ja sitä on tapahtunut satoja vuosia ja tuhansia.
Amen tälle.
Korkeamman saarnaa tämä.
Joku korkeampi voima ilmeisesti yrittää opastaa meitä. Amen tälle.
Heh, onko tämä jotain pilaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten sen voisi tulkita?
Uskonnon asemaa tässä maassa pitäisi alkaa vakavasti miettiä...
Saat ihan rauhassa mietiskellä. Se, uskooko ihmiset Jeesukseen ei siitä riipu. Jos tänään kuolisin, menisin Jeesuksen luo.
Pahan vallassa olet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te perkeleet ette anna ihmisten elää ja rakastaa vapaasti omaa elämäänbsä
Sinun elämässäsi tuskin on mitään rakastettavaa...
Eipä tulisi mieleenkään koskaan missään kieltää keneltäkään yksityiseltä olennolta elämästä rakkautta tai ettei tämän elämässä olisi rakastettavaa.
Melko kolkon kuvan annat vain omasta itsestäsi noin pimeillä ajatuksilla.
Mieti nyt vähän onko tuo sinun sisältä ja onko se Jeesukselta?
Ei kuulosta hyvältä vaan pahalta.
Jos elää kirouksessa ilman Jumalaa, ei voi olla kovin onnellinen. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalanne alentaa teidät opetusmielessä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ ON ILMEISEN SELVÄÄ.
Tämä on se mitä pyydämme sateenkaariyhteisöltä. Älkää tuoko harjoittamaan meidän yhteisöjämme. Älkää pakottako meitä kuuntelemaan homopropagandaanne.
Ette te mitään pyydä tai edes keskustele. Silkkaa vittuilua se vain on ja ilkeämielisyyttä.
Jokainen kyllä näkee sen miltä pohjalta se tulee. Ei siinä ole rakkautta tai kunnioitusta ihmisiä kohtaan yhtään. Lapsellista vittuilua lähinnä.
Ette te pyydä mitään.
Ei ole katsos varaa pyydellä tai käskeä yhtään mitään. Te kuuntelette ihan samalla tavalla kuin teikäläisten saarnoja on kuunneltu pakkopullana joka ikuinen sunnuntai.
Tehän kuuntelette ja kiltisti kuuntelette. Voit vaikka ajatella leikilläsi että herranne opettaa teikäläisille nöyryyttä ja rakkautta.
Kyllähän se suututtaa, kun herranne opettaa sateenkaaren kautta siitä missä rakkaudessa ja muiden ihmisten kunnioituksessa on kyse.
Siinä ei ole kyse ilkeilystä tai vittuilusta. Siis siitä mitä te harrastatte.
Siis uhkaatko sinä nyt homoraiskaavasi minut vai jonkun muun uskovaisen?
Siis luetko nyt tätä tekstiä kuten luet sitä satukirjaasi.
Kyllä sinä vielä opit lukemaan kunhan otat myös kesän listaasi:
- Neiti etsivät
- Viisikot
- Morgan Kanet
- Villinlännen Kung-fu sarja Bill ja Teds
- Jerry Cotton
Lueskelet vähän muitakin kirjoja ja klassikkoja, niin opit lukemaan.
Minä vähän korkeammin koulutettuna neuvon sinua sivusta.
Menepä islam-valtioon sanomaan koraania satukirjaksi?
Niin, tai julistamaan pride-sanomaa.
Summa summarum:
Uskikset ei inhoo homoja, mutta ne ei myöskään halua joutua tukemaan homojen rietastelua.
Homouden kätkeminen saattaa aiheuttaa turhaumia, mielenvikaisuutta ja nettiraivoa.