Epäsuorat rakkaudenosoitukset
Tänään katselin valokuva-albumia jossa kuvia lapsuudestani. Poikamme luuli olevansa kuvissa joissa olin oikeasti minä tarhaikäisenä. Näytin sitten miehelle valokuvaa kertoen että olen niin poikamme näköinen kuvassa että lapsikin luuli olevansa kuvassa. Mies siihen tokaisi pojastamme humoristisesti "Siitä tulee sitten nätti vaimo joskus jollekulle" katsoen samalla minuun merkitsevästi.
Millaisia muita epäsuoria kohteliaisuuksia ja rakkaudentunnustuksia olette vaihtaneet rakkaimpienne kanssa? :)
Kommentit (298)
Kun olin armeijassa mies antoi minulle viikonloppulomalla kasarmille viemiseksi viisi suklaalevyä 😊
Soittaa matkalla miesten iltaan ja siellä ollessa jos baariin päätyvät
Puolisoa ei haittaa etten korkeakoulutettu, tukenut toisen asteen opinnoissa ja työstressin purussa
Vierailija kirjoitti:
Yhteisillä baarireissuilla tarjoaa drinkin
Meillä kumpikin tarjoaa toisilleen drinkkejä, saan usein myös baariruusun
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo ja mies auttaa juhlissa esittäytymisissä
Ihana etenkin jos sen avulla juhlissa olet mukavuusalueellasi etkä ulkopuolinen :)
Kun ostetaan lihaa sovitaan heti kumpi tekee lihasta aterian ja milloin, hyvä työnjako 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisillä baarireissuilla tarjoaa drinkin
Meillä kumpikin tarjoaa toisilleen drinkkejä, saan usein myös baariruusun
Ei pubiruusun voittanutta!
Leivon paljon ja koristelen kakut ja leivokset rakkaimpia huomioiden
Vierailija kirjoitti:
Järjestää keskinäistä parisuhdeaikaa ruuhkavuosissa
Se kun isovanhemmat ja kummit tarjoaa pyyteettä hoitoapua
Kulta ollut vuokseni suvun joulujuhlissa useamman vuoden putkeen joulupukkina vaikkei aiemmin ollut jouluihminen. Sittemmin tehnyt muuallekin pukkikeikkaa 🙂
Käydään vuosittain rakkaan kanssa maatilareissulla ja korkeasaaressa kun kulta tietää että tykkään eläimistä :)