Epäsuorat rakkaudenosoitukset
Tänään katselin valokuva-albumia jossa kuvia lapsuudestani. Poikamme luuli olevansa kuvissa joissa olin oikeasti minä tarhaikäisenä. Näytin sitten miehelle valokuvaa kertoen että olen niin poikamme näköinen kuvassa että lapsikin luuli olevansa kuvassa. Mies siihen tokaisi pojastamme humoristisesti "Siitä tulee sitten nätti vaimo joskus jollekulle" katsoen samalla minuun merkitsevästi.
Millaisia muita epäsuoria kohteliaisuuksia ja rakkaudentunnustuksia olette vaihtaneet rakkaimpienne kanssa? :)
Kommentit (298)
Jos syönyt kotimatkalla hampurilaisannoksen antaa minulle kotona ranuja 😀
Antoi minulle tunnesormuksen. Hänellä myös samainen sormus ja nähdään koruista tunnetilojen muutoksia 😀
Petaa pedin aamuisin ja laittaa postilaatikosta postit lipaston päälle
Vierailija kirjoitti:
Säästää tekstiviestini
Meillä myös yhdessä käydyt leffaliput 🙂
Tulin töistä yötä vasten kotiin, mies nukkumassa mutta oli laittanut tuolin eteiseen jonka päällä ateria lautasella sekä hänen piirtämä kissakuva 🐱
Miestä ei häiritse vaikka teen hiustyylikokeiluja- pitkä tukka saattaa vaihtua siilitukaksi tai punainen siniseksi
Kulta käyttänyt antamaani paitaa vielä vuosien jälkeenkin niin kovasti että alkoi olla rispaantunut ja reikäinen mutta siltikin ykköspaita 🙂
Järjestää keskinäistä parisuhdeaikaa ruuhkavuosissa