Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsuorat rakkaudenosoitukset

Ap
24.06.2019 |

Tänään katselin valokuva-albumia jossa kuvia lapsuudestani. Poikamme luuli olevansa kuvissa joissa olin oikeasti minä tarhaikäisenä. Näytin sitten miehelle valokuvaa kertoen että olen niin poikamme näköinen kuvassa että lapsikin luuli olevansa kuvassa. Mies siihen tokaisi pojastamme humoristisesti "Siitä tulee sitten nätti vaimo joskus jollekulle" katsoen samalla minuun merkitsevästi.
Millaisia muita epäsuoria kohteliaisuuksia ja rakkaudentunnustuksia olette vaihtaneet rakkaimpienne kanssa? :)

Kommentit (298)

Vierailija
241/298 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultani yllätti antamalla yhtenä arkipäivänä ruusukimpun tokaisten "Tässä sinulle kukkia, oli kalliit kukkamullat". Kiitin kauniista kukista ja häkellyin enemmän kun huomasin että kimpun ympärille kiedottu 1000€! Mies oli aloittanut uudessa työssä vähän aiemmin, pistin rahasumman sitten asp-tilille :)

Wow! Oliko ihan tonnin seteli?

Satasen seteleitä tonnin edestä kukkakimpun ympärillä :)

Outoa, eikö ole kätevämpää pitää rahoja tilillä?

Tässä varmaan haluttu rahasummalla yllättää konkreettisesti käteen ojentamien kukkien kera. Ja jos se summa aspiin pistetty niin se jälkikäteen sitten tilille siirretty. Erilainen tapa yllättää ja piristää, kelpaisi

Vierailija
242/298 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo ja mies auttaa juhlissa esittäytymisissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/298 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskasi minut h-hetkellä synnäriin

Vierailija
244/298 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kultaani beef & blowjob-päivänä

Vierailija
245/298 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan toisillemme luottamuksellisesti salaisuuksia

Vierailija
246/298 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat ehdotukset

Vierailija
247/298 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaikesta neuvotteluvalmis. Ei itsestäänselvyys tänä päivänä kun moni polkee vain oman edun nimissä eteenpäin

Vierailija
248/298 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun nainen kysyy onko jotain pyykkiä ennen kuin koneen pistää pyörimään

Vierailija
249/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultani yllätti antamalla yhtenä arkipäivänä ruusukimpun tokaisten "Tässä sinulle kukkia, oli kalliit kukkamullat". Kiitin kauniista kukista ja häkellyin enemmän kun huomasin että kimpun ympärille kiedottu 1000€! Mies oli aloittanut uudessa työssä vähän aiemmin, pistin rahasumman sitten asp-tilille :)

Tässä varmaan haluttu rahasummalla yllättää konkreettisesti käteen ojentamien kukkien kera. Ja jos se summa aspiin pistetty niin se jälkikäteen sitten tilille siirretty. Erilainen tapa yllättää ja piristää, kelpaisi

Mutta kuka aikuinen antaa puolisolleen rahaa lahjaksi ja vielä käteisenä? Eikä tällä ole omaa rahaa tai jopa yhteinen talous? Kummallista minusta. Vai oliko tämä nainen viikkorahalla?

Vierailija
250/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kutsuu minua punaketuksi ja kissaksi 🙂

Vierailija
251/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka aikuinen antaa puolisolleen rahaa lahjaksi ja vielä käteisenä? Eikä tällä ole omaa rahaa tai jopa yhteinen talous? Kummallista minusta. Vai oliko tämä nainen viikkorahalla?

Hei, minä olen se nainen joka sai tonnin ruusukimpun. Olen töissä käyvä enkä viikkorahalla ja meillä yhteinen talous, säästämme omistusasuntoon. Mies yllättänyt neljästi rahalahjoin, aiemmin myös 500€ ruusukimpulla, 500€ summalla joka oli piilotettu suklaapupun sisään ja 2000€ summalla jonka ojentaessa kuvasi hämmentyneen ilmeeni videolle. Aspisumma pian kasassa, nuo lahjarahat menneet aspin kerryttämiseen 👍 yllätetään toisiamme jatkuvasti teoin ja lahjoin, lahjojen arvot yleensä alta kympin mutta olen myös antanut joskus puolen tonnin lahjaa miehelleni 🙂

Vierailija
252/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, minä olen se nainen joka sai tonnin ruusukimpun. Olen töissä käyvä enkä viikkorahalla ja meillä yhteinen talous, säästämme omistusasuntoon. Mies yllättänyt neljästi rahalahjoin, aiemmin myös 500€ ruusukimpulla, 500€ summalla joka oli piilotettu suklaapupun sisään ja 2000€ summalla jonka ojentaessa kuvasi hämmentyneen ilmeeni videolle. Aspisumma pian kasassa, nuo lahjarahat menneet aspin kerryttämiseen 👍 yllätetään toisiamme jatkuvasti teoin ja lahjoin, lahjojen arvot yleensä alta kympin mutta olen myös antanut joskus puolen tonnin lahjaa miehelleni 🙂

Ihana toi suklaapupu :)

Vierailija
253/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään runoilusta ja inspiroimanani mies kirjoitti elämänsä ensimmäisen runon :)

Vierailija
254/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataan yhdessä korttipelejä

Vierailija
255/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttaa minut kavereihinsa

Vierailija
256/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kulta pitää huolen että oloni on mukava jutusteluin ja elein kuten tyynyn ojentamisella

Vierailija
257/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä harrastuksia, yhdessä vaiheessa esim pokemon go-kävelyt 🙂

Vierailija
258/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hämmentävä ja surullinenkin ketju. No, jatkakaa.

Vierailija
259/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hämmentävää ja surullista siinä että ihmiset huomioivat toisiaan välittämisestä ja rakkaudesta tavanomaisin ja erikoisinkin tavoin? Mahtaa olla tyhjä elämä jos toisten arjen pienienkin ilojen kuuleminen saa mielenpahoittajaksi

Vierailija
260/298 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muiden arjen pienetkin eleet ja ilot saakin jonkun mielensäpahoittajaksi