Sukupuolineutraali Terminaattori
Seuraavan Terminator-elokuvan trailerissa näkyy sukupuoleton tuhoaja. Ihan kiitettävää poliittista korrektiutta ihmiskunnan totaalista tuhoamista tekevältä Skynetiltä, mutta lieköhän se kuitenkaan paras mahdollinen ratkaisu huomiotaherättämättömäksi soluttautujayksiköksi?
Kommentit (18)
Ihan kuten Iso-Arska on sellainen huomiota herättämätön normaalin miehen näköinen kaveri.
Hieno traileri, pitääpä käydä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että ovat pilanneet koko homman. :( Luulin että Cameronin tullessa mukaan, tulisi kunnollinen terminator-pläjäys. Nyt lauma metroseksuaaleja tekee pari tuntia Matrix-efektejä ja siinä se. Trailerin perusteella se ykkös- ja kakkososan ns. tuntemattoman pelko ja jännitys puuttuu kokonaan.
Mistä olit saanut päähäsi että Cameron tuottaisi jotain kerronnallisesti korkeatasoista elokuvataidetta? Oliko Avatar mielestäsi sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuten Iso-Arska on sellainen huomiota herättämätön normaalin miehen näköinen kaveri.
Iso-Arskan alkuperäinen tarkoitus ei ollutkaan olla huomiota herättämätön vaan lahd.ata ihmisiä.
Tunnen itseni kääkäksi kun katsoo miten ajan hammas on syönyt Linda Hamiltonia. Nuorena miehenalkuna olin kovasti lätkässä hänen sankarihahmoonsa. No, enpä ole säästynyt siltä itsekään :S
Kakkososan jälkeen Terminatorit ovat enenevässä määrin scheisseentuneet.
edellinen terminaattorielokuva oli niin huono, ettei tuo voi mitenkään yhtään huonompi.
Jaa missä? Hyvis-termis on selvä nainen ja pahis-termis on selvä mies. Ja johan T2:ssakin T-1000 otti tarpeen mukaan joko miehen tai naisen hahmon. Oliko se sitten hermafrodiitti-termis vai joku transsukupuolinen?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni kääkäksi kun katsoo miten ajan hammas on syönyt Linda Hamiltonia. Nuorena miehenalkuna olin kovasti lätkässä hänen sankarihahmoonsa. No, enpä ole säästynyt siltä itsekään :S
Ja minä kun katsoin Hamiltonia että vautsi, vieläkin onnistuu olemaan seksikäs.
Mihin tämän kohtaan aikajanaa tämän elokuvan pitäisi sijoittua? Onko tämä eri tarinaa kuin genesys vai mikä, alan olla jo sekaisin tämän juonen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fostech Origin 12 30 patin rumpulippaalla ja kessi tekee naisesta kuin naisesta seksikkään!
M
Hieno musiikki trailerin taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fostech Origin 12 30 patin rumpulippaalla ja kessi tekee naisesta kuin naisesta seksikkään!
M
Osittain, mutta Hamilton on silti pitänyt itsensä kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Osittain, mutta Hamilton on silti pitänyt itsensä kuosissa.
Oli aikalailla turpeampi jossain skifisarjassa jokunen vuosi sitten mutta on Connorin osaan laihduttanut kyllä huolella ylimääräiset pois, rispekt siitä hänelle.
Kaikkein viimeisimmässä Terminator-elokuvassa Skynet ottaa lopullisen voiton lähettämällä terminaattorin joka perustaa vihreän liikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että ovat pilanneet koko homman. :( Luulin että Cameronin tullessa mukaan, tulisi kunnollinen terminator-pläjäys. Nyt lauma metroseksuaaleja tekee pari tuntia Matrix-efektejä ja siinä se. Trailerin perusteella se ykkös- ja kakkososan ns. tuntemattoman pelko ja jännitys puuttuu kokonaan.
Mistä olit saanut päähäsi että Cameron tuottaisi jotain kerronnallisesti korkeatasoista elokuvataidetta? Oliko Avatar mielestäsi sellaista?
Onpas sinulla korkeat standardit, tai ainahan nettinillittäjillä on.
Katso vaikka aikasi kuluiksi leffat abyss, aliens, terminator ja muutama muu ja vertaa niitä siihen "taiteeseen" mitä kuka tahansa suomalainen ohjaaja tuntuu turauttavan valkokankaalle. Avatarissa oli hyvä idea ja enimmäkseen toteutus mutta tarina hajosi lopussa hieman siihen "pakolliseen" kriisiin ja siitä selviytymiseen.
Eipä tarvitse mennä katsomaan - en jaksanut katsoa traileriakaan loppuun...