Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä hammasharja mun luona, mutta mulla ei hänen

Vierailija
24.06.2019 |

Olen tapaillut nyt n. 5 kk mukavaa miestä. Olemme molemmat hiukan päälle 30v. Näemme monta kertaa viikossa ja vietämme yleensä myös useita öitä yhdessä, vuorotellen jomman kumman luona. Naisena toki on hieman vaivalloisempaa kun pitää ottaa mukaan meikkejä, pesuaineita yms. Miehelle riittää hammasharja. Reilu kuukausi sitten annoin hänelle oman hammasharjan, sanoin että tässä ja voit jättää sen luokseni niin on helpompaa tulla tänne. Tästä meni muutama päivä ja olimme menossa hänen luokseen, kysyi jäisinkö yöksi. Sanoin että ei mulla ole mitään tavaroita mukana, ei edes hammasharjaa, ja että eikö olisi reilua jos mullakin olisi hänen luona hammasharja. Hän vain jotain naureskeli. Tämän jälkeen ei ole hammasharjaa ilmestynyt tai muutenkaan ollut puhetta mistään.
Olenko tyhmä kun odotin että hän hankkii mulle harjan sinne tai edes sanoo että asia on ok, tuo omasi? :D

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapana jättää veljen kämpille omia tavaroita ihan vaan ärsyttämään veljen naisystävää. Aika napakasti naisystävältä tulee huomautuksia siitä, että sinne ei saisi jättää dödöä tai harjaa kylppäriin ja minä kysyn sinisilmäisesti, että mitä ne sinua pännii, se on Leevin kämppä eikä sinun. Eli kyllä tuo hammasharja on naisille sellainen reviirimerkintä.

Voi luoja, näköjään aikuisten lasten lisäksi myös siskot voivat toivoa ettei miehen parisuhde toimi. No exän lapset varmaan tyytyväisiä kun kiltti-isi roikkuu taas surkeana koko kesän treffipalstoilla🤔

Häh? Siskoilla on tosin naisystäviä parempi tieto suhteen todellisesta vakavuudesta. Ainakin minulla oli tapana parikymppisenä käydä Helsingissä bilettämättä viikonloppuna ja asua samalla veljen luona, sillä kun oli kämppä sopivasti Töölössä. Veli oli silloin purjehtimassa tai laskettelemassa kaveriporukalla, joka tapauksessa poissa kämpiltä.

Mul oli kerran työkaverina veljensä parisuhteesta mustasukkainen prinsessa. Että se jaksoi lapsellisesti jauhaa miten hän ei puhu sille ja se ei koskaan kysy häneltä mitään ja veljellä ei ole aikaa hänelle ja blaa blaa. Annas olla kun nää sai vielä lapsen. Hän inhoaa kaikkia lapsia ja äidinkin lause hänelle jää kesken kun lapsi ilmestyy paikalle ja yhyy. Mikä ihme näitä sukulaisissaan roikkujia vaivaa. Parisuhde on se mikä itse valitaan ja siihen panostetaan etusijassa. Nää epäkypsät roikkujat vain pilaa sekä sen läheisen että omankin elämänsä.

Kun veli lähti kavereiden kanssa Leville ja minä menin hänen kämpilleen siksi aikaa, niin missä kohdassa tässä on epäkypsää roikkumista? Minä tiesin, että ei veli Levillä pelkästään laskettele, mutta ei se yhtään sen uskollisempi olisi naisystävälleen ollut, jos minä en olisi samaan aikaan bilettänyt Helsingissä.

Jostain syystä osalla naisista on vahvasti sellainen kuvitelma, että hammasharjan vieminen miesystävän kylppäriin antaa samalla oikeuden puuttua miehen koko elämään.

Vierailija
42/48 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan omakotitalossa ja miehen kaverit raahaa meille väliaikaisvarastoon milloin kalastusvälineitä, milloin autonrenkaita. Kuistilta löytyy joskus pari rinkkaa, joskus kahluusaappaat. Pois niitä ei saa siirtää, koska Kalle/Matti/Vesku hakee ne kyllä parin viikon sisällä ja niiden pitää olla näkyvillä.

Minä en voi asialle mitään, koska koti on yhteinen, mutta kyllä se pännii, että joka päivä törmää tavaroihin, jotka ei ole omia eikä omassa käytössä, mutta joita pitää säilyttää ystävyyden nimissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä halusi myös tehdä tuon hammasharja säilytyksen. Ei se minua haittaa mitä joskus, kun ei liki viikkoon ole ollut mahdollisuutta olla yhdessä, aiheuttaa kaipauksen kun peilikaapista jotain etsin. Kätevää tosi kun ei kummankaan tarvitse mukanaan kanniskella.

Vierailija
44/48 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapana jättää veljen kämpille omia tavaroita ihan vaan ärsyttämään veljen naisystävää. Aika napakasti naisystävältä tulee huomautuksia siitä, että sinne ei saisi jättää dödöä tai harjaa kylppäriin ja minä kysyn sinisilmäisesti, että mitä ne sinua pännii, se on Leevin kämppä eikä sinun. Eli kyllä tuo hammasharja on naisille sellainen reviirimerkintä.

Voi luoja, näköjään aikuisten lasten lisäksi myös siskot voivat toivoa ettei miehen parisuhde toimi. No exän lapset varmaan tyytyväisiä kun kiltti-isi roikkuu taas surkeana koko kesän treffipalstoilla🤔

Häh? Siskoilla on tosin naisystäviä parempi tieto suhteen todellisesta vakavuudesta. Ainakin minulla oli tapana parikymppisenä käydä Helsingissä bilettämättä viikonloppuna ja asua samalla veljen luona, sillä kun oli kämppä sopivasti Töölössä. Veli oli silloin purjehtimassa tai laskettelemassa kaveriporukalla, joka tapauksessa poissa kämpiltä.

Mul oli kerran työkaverina veljensä parisuhteesta mustasukkainen prinsessa. Että se jaksoi lapsellisesti jauhaa miten hän ei puhu sille ja se ei koskaan kysy häneltä mitään ja veljellä ei ole aikaa hänelle ja blaa blaa. Annas olla kun nää sai vielä lapsen. Hän inhoaa kaikkia lapsia ja äidinkin lause hänelle jää kesken kun lapsi ilmestyy paikalle ja yhyy. Mikä ihme näitä sukulaisissaan roikkujia vaivaa. Parisuhde on se mikä itse valitaan ja siihen panostetaan etusijassa. Nää epäkypsät roikkujat vain pilaa sekä sen läheisen että omankin elämänsä.

Kun veli lähti kavereiden kanssa Leville ja minä menin hänen kämpilleen siksi aikaa, niin missä kohdassa tässä on epäkypsää roikkumista? Minä tiesin, että ei veli Levillä pelkästään laskettele, mutta ei se yhtään sen uskollisempi olisi naisystävälleen ollut, jos minä en olisi samaan aikaan bilettänyt Helsingissä.

Jostain syystä osalla naisista on vahvasti sellainen kuvitelma, että hammasharjan vieminen miesystävän kylppäriin antaa samalla oikeuden puuttua miehen koko elämään.

Anna kun arvaan, sä oot koko elämäs tottunu olemaan veljesi "prinsessa" siitäkö tämä selvästi luettava ongelma muita naisia kohtaan?

Vierailija
45/48 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Laskettelee" "bilettää" onneks mä kierrän alunalkaenkin teidän tyyppiset kerma#rseet kaukaa. Just sun jutuista näkee miten huonosti noiden piirien ihmiset toimii parisuhteessa.

Vierailija
46/48 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta annanpa silti vinkin. 

Sinkkuna "tapailin" useita miehiä samaan aikaan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Toki heillä oli hammasharjat luonani ja olin itse ostanut kaikille erilaiset harjat jotta erottaisivat ne. VIRHE!

Vaikka en ollut lupautunut mihinkään parisuhteeseen, niin silti jouduin pari kertaa tilanteeseen, jossa joku ihmetteli useampia hammasharjoja vaikka itselläni oli sähköharja ja yksi jopa suuttui niin että välit menivät poikki.

Nykyään teen niin, että ostan kerralla useampia samanlaisia harjoja ja kun joku uusi alkaa viettää useampia öitä luonani annan hänelle uuden, avaamattomassa paketissa olevan harjan jonka hän voi jättää sitten peilikaappiin ja jota "vanhat hoidot" sitten luulevat omaksi harjakseen. 

Vähän epäselvästi selitetty, mutta kaapissa on siis vain yksi vieras harja ja kaikki käyttävät siis tietämättään samaa harjaa koska luulevat sitä omakseen. 

Siis hyi helkkari! Miks et vain aina heitä sitä harjaa pois ja vaihda tilalle aina uutta samanlaista? Etkö tiedä kuinka paljon suussa on pöpöjä ja bakteereja? Oletko varma ettei kellään hoidollasi ole mitään tarttuvaa hammas /suusairautta? Oikeasti tosi oksettavaa, mutta tämä varmasti provo.

Ei ole varaa, näihin harjoihin menee muutenkin kaikki rahat. Johan minä ammattinikin kerroin, olen köyhä ja epätoivoinen. Eikä varaa hinnoitellakaan niin, että tulisin toimeen, olen ruma, läski ja hampaaton nääs.

Vierailija
47/48 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna "tapailin" useita miehiä samaan aikaan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Toki heillä oli hammasharjat luonani ja olin itse ostanut kaikille erilaiset harjat jotta erottaisivat ne. VIRHE!

Vaikka en ollut lupautunut mihinkään parisuhteeseen, niin silti jouduin pari kertaa tilanteeseen, jossa joku ihmetteli useampia hammasharjoja vaikka itselläni oli sähköharja ja yksi jopa suuttui niin että välit menivät poikki.

Nykyään teen niin, että ostan kerralla useampia samanlaisia harjoja ja kun joku uusi alkaa viettää useampia öitä luonani annan hänelle uuden, avaamattomassa paketissa olevan harjan jonka hän voi jättää sitten peilikaappiin ja jota "vanhat hoidot" sitten luulevat omaksi harjakseen. 

Vähän epäselvästi selitetty, mutta kaapissa on siis vain yksi vieras harja ja kaikki käyttävät siis tietämättään samaa harjaa koska luulevat sitä omakseen. 

Hesus. Tekstisi alussa ihmettelin sen saamien alapeukkujen määrää, että mitäs tossa, vapautuneesti seksiä harrastava nainen, eihän siinä mitään alapeukutettavaa ole.

Kunnes pääsin loppuun asti. Sama hammasharja kaikille. Ei näin, todellakaan. *alapeuk*

Varmaan antaa paljaalla myös samat taudit jokaiselle. Hammasharjalla ei ole mitään merkitystä, kyllä yhden aamun pärjää ilmankin ja toista kertaa ei ole toistaiseksi tullut ikinä.

Vierailija
48/48 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesus. Tekstisi alussa ihmettelin sen saamien alapeukkujen määrää, että mitäs tossa, vapautuneesti seksiä harrastava nainen, eihän siinä mitään alapeukutettavaa ole.

Kunnes pääsin loppuun asti. Sama hammasharja kaikille. Ei näin, todellakaan. *alapeuk*

Varmaan antaa paljaalla myös samat taudit jokaiselle. Hammasharjalla ei ole mitään merkitystä, kyllä yhden aamun pärjää ilmankin ja toista kertaa ei ole toistaiseksi tullut ikinä.

Nääh. Huuhtaisen kumit ja käytän ne uudelleen.